Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• 9M. van Keulen02-12-2016

Top accomodatie!

Zeer complete accommodatie met veel mogelijkheden zowel in de accommodatie als in de omgeving. Zeer geschikt voor vrienden/familie weekend met kinderen van alle leeftijden. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9h.m06-10-2016

Alles was op en Top.

Ideale ligging. Kindvriendelijk. Prima prijs/kwaliteit. Heel schoon. Midden in het centrum winkels op loopafstand. Super accommodatie een volledig ingericht huis, erg prettig de ruimtes in het huis, de vele slaapkamers. Super sanitair, slaapkamers, bedden en keuken. Van alle gemakken voorzien. Vele spelvarianten aanwezig zowel binnen als buiten voor jong en oud. Onze ervaring ( famieweekend 0 tot 65 jaar) was erg prettig

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Ron Geurts15-09-2016

Geweldig weekend in een geweldige accomodatie

Compleet, schoon, sfeervol en midden in het dorp. Een van de hoogtepunten was een beachvolleybal wedstrijd net achter LutjenHendrik

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Arnout de Vries14-07-2016

100%Compleet

Een royaal 28 personen accommodatie gelegen in het centrum van dorp meijel. voldoende parkeergelegeheit op 50m van de accommodatie. voldoende kamers met 2 persoonsbedden en een grote dorm voor +/-8-10 personen (precies weet ik niet meer).

Bij de meeste accommodaties zijn de bedden slecht en veel te weinig badkamers, maar bij Lutjen Hendrik zijn de bedden erg comfortabel en badkamers zijn op en top!

In de goed uitgeruste keuken kun je makkelijk koken voor 28 personen(keuken met vaatwasser/grote koelkast/em de rest). In de gezamenlijk ruimte is er ruimte zat, voldoende tafels en stoelen, praat tafels en krukken en een bar. Verder staan er 2 grote koelkasten, kleine vriezer, en nog een vaatwasser. Ow, en ... Glas en servies goed is voldoende aanwezig;)

De eigenaren (Mariëlle en Olaf) zijn zeer vriendelijk en ons zeer behulpzaam geweest.

Als wij ons vrienden weekend nog een keer mogen organiseren, gaan we zeker nog een keer naar Meijel toe.

(tip: met een geinstalleerde tap zou het nog net ietsjes beter zijn;))

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9vriendegroep uit brabant27-06-2016

mooi en netjes

we hebben een leuk weekend gehad met onze vriendengroep. Leuk de stookplaats op het terras. Goede bedden en genoeg douches. De gezamelijke ruimte was ook gezellig. Alles wat je nodig heb is aanwezig.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10jan en karin vd plas25-05-2016

Fantastisch!

een echte aanrader, we hebben genoten, alles was keurig netjes en schoon en groot!!!!! we hadden prachtig weer dus heerlijk buiten gezeten, van alles te doen, zeker voor herhaling vatbaar!!! sjappoooooo!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Hoek08-05-2016

Super!

Net thuis van een lang weekend met de fam. In Lutje Hendrk. In een woord geweldig!!!! Alles tip top! En wat een ruimte en grote tuin!!! Hier gaan we zeker nog eens heen!!!

Mvg fam.van Duijn

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 10Een vriendengroep uit Baarlo22-04-2016

Zeer mooie locatie, en van alle gemakken voorzien.

Alle mooi schoon, voldoende toilet en douche ruimtes.Fijne bedden. Airhockey en tafevoetbalspel is volop gebruikt, leuk!! Ook gezellig ingericht! Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Vriendengroep02-04-2016

Heerlijke accomodatie van alle gemakken voorzien!

Echt een aanrader! Wij verbleven met onze vriendengroep tijdens ons jaarlijkse weekendje weg. De slaapverblijven waren prima op orde en netjes ingericht, de gezamenlijke ruimte van alle gemakken voorzien. De aanwezigheid van de flipperkast, tafelvoetbal spel en airhockey tafel waren een pluspunt en daar werd ook goed gebruik van gemaakt. Daarnaast is de gezamenlijke ruimte ook echt gezellig en knus, voldoende koelkasten en vriezer aanwezig. De aanwezige BBQ kon zonder meerkosten gebruikt worden, BBQ vlees hadden we van de slager een paar deuren verderop en boodschappen een paar minuten rijden van de lokatie. Helaas waren we stookhout vergeten anders hadden we ook nog wel even de stookton aangemaakt.

In de omgeving hebben wij de volgende activiteiten gedaan: - Zaterdag middag naar Roermond, city game de Kartuizercode van Fellow Roermond. Ook een aanrader! - Zaterdag avond naar de Bosuil in Weert. Was toen toevallig een 90' now party - Zondag een wandeling in de grote peel (gratis) en escape room in Ospel.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9vriendenkoor All-Ways31-03-2016

Het is een erg leuke accommodatie !

mooie kamers, genoeg en keurig sanitair, fijne bedden, hele mooie recreatieruimte

Gereisd met vrienden in maart 2016

10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• yvonne zwinkels, 22-10-2013

Op de site de mogelijkheid aangeven om een workshop ijsmaken te volgen of glasblazen (buren)

• vermeulen, 11-09-2013

zeker een ijsje eten bij het ijshofje,echte aanrader. je kunt via marielle een dj laten komen namelijk danny een goede dj die zorgt voor een swingende avond .

• Shannah simkens, 15-04-2013

Ijsjes eten naast de deur mmmm

3 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• j. verberne, 01-07-2019

huur periode 5 t/7 juni 2020

is er dan nog plaats wij zijn met 13 personen en wat zijn de prijzen

• Karin van den Berg, 30-03-2019

met hoeveel personen

met hoeveel personen kun je bij u terecht maximaal? en wat is de richt prijs?

• Van Herck, 01-08-2018

8 november 2019

We zijn op zoek naar een accommodatie voor een weekend met familie van 17 personen van 8 tot 11 november 2019. Kan je een prijs bezorgen en of het nog vrij is. Vriendelijke groeten

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik info

• Aantal personenMeer dan 12