Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

80 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• 2018
    9Ingrid Portier08-05-2018

Echt de moeite waard.

Hele leuke accommodatie. Er waren veel speelmogelijkheden beschikbaar . Goede bedden alles was netjes en schoon. Leuk huis voor een familieweekend. Komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9José02-05-2018

Aanrader !

We kijken terug op een fantastisch familieweekend met 20 pers. Wat een sfeervol, schoon huis ! Mooie kamers, fijne bedden en top sanitair. Van de recreatieruimte met spellen genoten en inventaris heel compleet. Ook lekker buiten kunnen zitten, s avonds met 'n vuurtje.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Richard25-01-2018

Goed verzorgde accommodatie!

Leuke accommodatie met indoor veel te doen voor jong en oud. Ook buiten hebben de kinderen zich prima vermaakt in de tuin met groot springkussen. Keurig verzorgde slaapkamers, hygiënische toiletten en badkamers. Ook de keuken is prima uitgerust voor grotere gezelschappen. In de directe omgeving veel winkels en horeca, altijd handig! Een punt van aandacht is de 8 persoons slaapkamer op de bovenverdieping. Op de plattegrond lijkt het of deze kamer een aparte opgang naar boven heeft, dat is echter niet zo. Men moet door de 4 persoons kamer heen om deze te bereiken. Verder een goede keuze en voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9c verdaasdonk25-11-2017

top locatie

Goed ontvangen mooie kamers fijne matrassen.
    gewoon een super locatie.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Meiden en Co10-07-2017

superlocatie met een groep

Heerlijk weekend met onze vriendengroep hier gehad. Supermarkt en bakker in dezelfde straat. IJsvitrine met heerlijke smaken ijs gehuurd bij het IJshofje. Leuke speurtocht gelopen en in de schemering een workshop vuurspugen op het achter de accomodatie gelegen beachvolleyveld. Mooie, schone accomodatie met genoeg slaapkamers en aansluitende badkamers. De groepsruimte is gezellig maar wel veel geluid als alle spelapparatuur gebruikt wordt. Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Familie van der Donck27-06-2017

Fantastisch,gezellige,nette,gastvrije accomodatie

Mooie ruime locatie, fijne keuken,fijne bedden. Erg netjes en voor elk wat wils. Er zijn verschillende spellen zoals een flipperkast, airhockey, jukebox, tafeltennis, jeudeboule, etc. Erg leuk maar het maakt allemaal wel veel geluid. Locatie ligt in het centrum, dus je staat uit de voordeur direct op de stoep. Fijne tuin met mooie grote BBQ en springkussen. Lekkere ijssalon naast de deur van de zelfde eigenaar. Wij zijn er nu met onze families 4x geweest, dus dat wil wel wat zeggen! Een aanrader dus.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Merlijn Kooyker26-06-2017

heerlijk

Lutjen Hendrik is precies wat ze beloofd te zijn. Compleet met gastvrije ontvangst. We hebben het erg gezellig gehad en waren van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Bram25-04-2017

Super sfeervolle en gezellige locatie

Lutjen hendrik is centraal gelegen, met nette kamers, moderne badkamers. En een super gezellige recreatieruimte met veel faciliteiten en mooie buitenruimte. Top!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Familie Scholten01-03-2017

Prima locatie voor een familie-weekend

• Gezelschapsruimte staat compleet los van de slaapkamers. Dus wie wil kan vroeg gaan slapen en de rest kan verder praten.
    • Ligt midden in het dorp, maar geen achterburen dus als je in de gezelschapsruimte bent, heb je niet het idee dat je midden in het dorp zit.
    • Veel speeltoestellen aanwezig: Airhockey, flipperkast, tafelvoetbal en sjoelbak. Hebben we veel gebruikt.
    • Erachter ligt een volleybalveld.
    • Huis was heel schoon toen we aankwamen.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Bart18-02-2017

fantastisch

Wij hebben een fijn verblijf gehad en zijn goed ontvangen. Het is een toplocatie met tal van faciliteiten in de omgeving. We waren in lutjen hendrik met een groep van 13 volwassenen en 12 kindjes. Iedereen heeft zich zeer goed geamuseerd.

Gereisd met vrienden in januari 2017

10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• yvonne zwinkels, 22-10-2013

Op de site de mogelijkheid aangeven om een workshop ijsmaken te volgen of glasblazen (buren)

• vermeulen, 11-09-2013

zeker een ijsje eten bij het ijshofje,echte aanrader. je kunt via marielle een dj laten komen namelijk danny een goede dj die zorgt voor een swingende avond .

• Shannah simkens, 15-04-2013

Ijsjes eten naast de deur mmmm

3 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• j. verberne, 01-07-2019

huur periode 5 t/7 juni 2020

is er dan nog plaats wij zijn met 13 personen en wat zijn de prijzen

• Karin van den Berg, 30-03-2019

met hoeveel personen

met hoeveel personen kun je bij u terecht maximaal? en wat is de richt prijs?

• Van Herck, 01-08-2018

8 november 2019

We zijn op zoek naar een accommodatie voor een weekend met familie van 17 personen van 8 tot 11 november 2019. Kan je een prijs bezorgen en of het nog vrij is. Vriendelijke groeten

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik info

• Aantal personenMeer dan 12