10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• yvonne zwinkels, 22-10-2013

Op de site de mogelijkheid aangeven om een workshop ijsmaken te volgen of glasblazen (buren)

• vermeulen, 11-09-2013

zeker een ijsje eten bij het ijshofje,echte aanrader. je kunt via marielle een dj laten komen namelijk danny een goede dj die zorgt voor een swingende avond .

• Shannah simkens, 15-04-2013

Ijsjes eten naast de deur mmmm

• Fam.van Hoof, 05-12-2012

Ijsvitrine bij huren. De kinderen vonden het heerlijk. Sporthal huren is ook mogelijk via de gemeente. Ligt op nog geen minuut wandelen van het huis.

• Jeanne, 24-09-2012

Meijel is een klein gezellig dorpje vlak bij het mooie wandelgebied De Grote Peel. Het ijs van de ijssalon is heerlijk. Je kunt er voor een mooie prijs bakken ijs kopen waar je het hele weekend heerlijk van kunt eten. In de buurt is van alles mogelijk op het gebied van groepsactiviteiten.

• Jeanne, 24-09-2012

We hebben ons prima vermaakt. Het weekend vloog voorbij ondanks dat we zondag tot 21.00 uur konden blijven was het eigenlijk te kort. In de omgeving kun je veel wandelen ( de Peel) en op het gebied van groepsactiviteiten is er veel te doen.

• G.Kuijpers, 27-08-2012

Boerenspellen in Ospel. Daar kun je met een grote groep jezelf heel goed vermaken. Wij hebben levend tafelvoetbal gedaan en een kussengevecht gehouden. Het is betaalbaar en erg gezellig. Site is www.boerenspellen.nl

• Vivian Kustermans, 15-04-2015

Solex rijden vanuit café nostalgie was heel erg leuk, een wandeling door nationaal park de peel is erg mooi

• Mart, 07-08-2014

Vraag een dag voor aankomst of ze de koelkasten aanzetten, dan heb je meteen alles koud staan.

• Vrieze, 08-12-2014

Wij hebben lekker gegeten bij Hotel oranje. Wel een avondvullend programma. Wandelen in de Peel is ook zeer de moeite waard!