Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

80 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• 2019
    10Rob van der Heijden29-11-2019

Super locatie

We hebben hier ons vriendenweekend gehouden. De accommodatie ligt midden in Meijel, waarbij veel leuke activiteiten op loopafstand. (Kroegentocht, Bumpingbal (in de gymzaal op 30 meter lopen), Beugelen, Bierproeverij). Een heerlijke ruimte waar je samen kunt zitten. De slaapkamers zien er goed uit met voldoende en mooie badkamers. We zijn heel vriendelijke ontvangen. Gewoon een top locatie!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Roberto Maria17-08-2019

Geweldige gezellig en prijs kwaliteit top!

Het was er heel gezellig en goed verblijven. Ondanks de warme temperaturen was het toch koel in de meeste kamers. Sanitair is heel modern. Gezellige groepsruimte met nostalgische games. Buiten genoeg ruimte en ook voor de kleintjes een groot springkussen. Keuken is goed uitgerust. De auto's kunnen even verderop geparkeerd worden. Naast de deur heel lekker ambachtelijk ijs te verkrijgen en de meest belangrijke winkels in de buurt. Mooie locatie. We hebben lekkere verkoeling gevonden in een openluchtzwembad " de Ijzerman" een 30min verderop rijden.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Mols06-08-2019

Prachtige locatie in Meijel. We zijn met er met een vriendengroep geweest. We werden gastvrij ontvangen en voorzien van de nodige uitleg. De accommodatie was super, prima slaap-/ bad- en douchekamers. In de accommodatie kun je van alles doen er is voldoende ruimte. Mogelijk om genoeg bier ;-) te koelen. We hebben een super weekend gehad met dank aan Lutjen Hendrik.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Vriendengroep Afferden L19-07-2019

Super!

Het is een super complete groepsaccommodatie, je wordt vriendelijk ontvangen en voor ieder wat wils.....wij hebben echt een super weekend gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Familie Van Brandt24-02-2019

Voor herhaling vatbaar!

We vonden het geweldig in LutjenHendrik! We waren daar met onze familie, 20 pers, een gezellige mix van jong en oud dus :-). In de accommodatie was voor ieder wat wils, ook de kleinsten hebben zich ontzettend geamuseerd! Alles was netjes, alles was aanwezig. De leefruimte was aangenaam ingericht met lange tafel, leuke zitruimte met voldoende zetels, en aan de zijkanten leuke spelletjes, waardoor we echt allemaal samen waren maar toch de ene een babbeltje kon doen, de kindjes een filmpje kijken/kleuren, iemand anders een theetje drinken en de mannen de tijd van hun leven beleefden op de spelletjes :-). De kindjes konden ook makkelijk en veilig buiten. We hadden een ontzettend leuke ontspannende tijd!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Anoniem23-02-2019

Top!!

Top huis! We zijn er met een grote, gevarieerde familiegroep geweest. Genoeg ruimte voor 30 man en met de verschillende apparaten (jukebox, flipperkast, spelautomaat, airhockey, tafelvoetbal) genoeg vermaak voor iedereen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9V. Kerkhof13-02-2019

Geweldig genoten!

Erg mooie, nette en gezellige accommodatie waar we met de vriendengroep een weekend verbleven. Mooi ligging en diverse activiteiten in de buurt. Voldoende slaapkamers en een gezellige (café)ruimte. Zéér zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Boukje Knops23-01-2019

Top!!

Met triathlonclub Maastricht hebben we genoten van een heel fijn trainingsweekend in Meijel bij Lutjen Hendrik. Het contact met Marielle voor- en achteraf was erg prettig. We konden onze fietsen veilig opbergen op de locatie. Verder was het een heel fijn verblijf bij Lutjen Hendrik. De locatie was top: mooie/fijne/verzorgde slaapkamers, badkamers en groepsruimten die van alle gemakken waren voorzien zoals kookgerei, 2(!!) Vaatwasmachine's, spellen, tv, jukebox etc.

Namens triathlonclub Maastricht: bedankt, en wie weet tot volgend jaar!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Hans13-01-2019

Voor herhaling vatbaar!

Geschikte accommodatie voor grote groepen. Er is een ruime keuken, een algemene ruimte met veel spellen en een bar aanwezig. Er zijn 2 vaatwassers aanwezig wat erg handig is. Verder is alles netjes schoon.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    10Toneelvereniging Silhouet Venlo27-09-2018

Grandioos Jubileumweekend

We hebben ons 40-jarig bestaan met onze leden gevierd in Meijel. Lutjen Hendrik was een perfecte uitvalsbasis voor al onze activiteten (allemaal in buurt...wat is er veel te doen in Meijel!). De slaapkamers van Lutjen Hendrik zijn schoon en fijn ingericht. Teksten op de muren maken de sfeer compleet. De badkamers zijn modern en van alle gemakken voorzien. En in de gezamelijke ruimte was het tot in de kleine uurtjes goed toeven.

Gereisd met vrienden in september 2018

10 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• yvonne zwinkels, 22-10-2013

Op de site de mogelijkheid aangeven om een workshop ijsmaken te volgen of glasblazen (buren)

• vermeulen, 11-09-2013

zeker een ijsje eten bij het ijshofje,echte aanrader. je kunt via marielle een dj laten komen namelijk danny een goede dj die zorgt voor een swingende avond .

• Shannah simkens, 15-04-2013

Ijsjes eten naast de deur mmmm

3 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik

• j. verberne, 01-07-2019

huur periode 5 t/7 juni 2020

is er dan nog plaats wij zijn met 13 personen en wat zijn de prijzen

• Karin van den Berg, 30-03-2019

met hoeveel personen

met hoeveel personen kun je bij u terecht maximaal? en wat is de richt prijs?

• Van Herck, 01-08-2018

8 november 2019

We zijn op zoek naar een accommodatie voor een weekend met familie van 17 personen van 8 tot 11 november 2019. Kan je een prijs bezorgen en of het nog vrij is. Vriendelijke groeten

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12