Vakantiehuis
Weer vandaag4°-4°
9,4

71 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Hans,
13-1-2019

Geschikte accommodatie voor grote groepen. Er is een ruime keuken, een algemene ruimte met veel spellen en een bar aanwezig. Er zijn 2 vaatwassers aanwezig wat erg handig is. Verder is alles netjes schoon.

Gereisd met vrienden in december 2018

Grandioos Jubileumweekend

Toneelvereniging Silhouet Venlo,
27-9-2018

We hebben ons 40-jarig bestaan met onze leden gevierd in Meijel. Lutjen Hendrik was een perfecte uitvalsbasis voor al onze activiteten (allemaal in buurt...wat is er veel te doen in Meijel!). De slaapkamers van Lutjen Hendrik zijn schoon en fijn ingericht. Teksten op de muren maken de sfeer compleet. De badkamers zijn modern en van alle gemakken voorzien. En in de gezamelijke ruimte was het tot in de kleine uurtjes goed toeven.

Gereisd met vrienden in september 2018

Echt de moeite waard.

Ingrid Portier,
8-5-2018

Hele leuke accommodatie. Er waren veel speelmogelijkheden beschikbaar .

Goede bedden alles was netjes en schoon. Leuk huis voor een familieweekend. Komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in april 2018

Aanrader !

José,
2-5-2018

We kijken terug op een fantastisch familieweekend met 20 pers. Wat een sfeervol, schoon huis ! Mooie kamers, fijne bedden en top sanitair. Van de recreatieruimte met spellen genoten en inventaris heel compleet. Ook lekker buiten kunnen zitten, s avonds met 'n vuurtje.

Gereisd met vrienden in april 2018

Goed verzorgde accommodatie!

Richard,
25-1-2018

Leuke accommodatie met indoor veel te doen voor jong en oud. Ook buiten hebben de kinderen zich prima vermaakt in de tuin met groot springkussen. Keurig verzorgde slaapkamers, hygiënische toiletten en badkamers. Ook de keuken is prima uitgerust voor grotere gezelschappen. In de directe omgeving veel winkels en horeca, altijd handig! Een punt van aandacht is de 8 persoons slaapkamer op de bovenverdieping. Op de plattegrond lijkt het of deze kamer een aparte opgang naar boven heeft, dat is echter niet zo. Men moet door de 4 persoons kamer heen om deze te bereiken. Verder een goede keuze en voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in januari 2018

top locatie

c verdaasdonk,
25-11-2017

Goed ontvangen mooie kamers fijne matrassen.

gewoon een super locatie.

Gereisd met vrienden in november 2017

superlocatie met een groep

Meiden en Co,
10-7-2017

Heerlijk weekend met onze vriendengroep hier gehad. Supermarkt en bakker in dezelfde straat. IJsvitrine met heerlijke smaken ijs gehuurd bij het IJshofje. Leuke speurtocht gelopen en in de schemering een workshop vuurspugen op het achter de accomodatie gelegen beachvolleyveld.

Mooie, schone accomodatie met genoeg slaapkamers en aansluitende badkamers. De groepsruimte is gezellig maar wel veel geluid als alle spelapparatuur gebruikt wordt. Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch,gezellige,nette,gastvrije accomodatie

Familie van der Donck,
27-6-2017

Mooie ruime locatie, fijne keuken,fijne bedden. Erg netjes en voor elk wat wils. Er zijn verschillende spellen zoals een flipperkast, airhockey, jukebox, tafeltennis, jeudeboule, etc. Erg leuk maar het maakt allemaal wel veel geluid. Locatie ligt in het centrum, dus je staat uit de voordeur direct op de stoep. Fijne tuin met mooie grote BBQ en springkussen. Lekkere ijssalon naast de deur van de zelfde eigenaar. Wij zijn er nu met onze families 4x geweest, dus dat wil wel wat zeggen!

Een aanrader dus.

Gereisd met vrienden in juni 2017

heerlijk

Merlijn Kooyker,
26-6-2017

Lutjen Hendrik is precies wat ze beloofd te zijn. Compleet met gastvrije ontvangst. We hebben het erg gezellig gehad en waren van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super sfeervolle en gezellige locatie

Bram,
25-4-2017

Lutjen hendrik is centraal gelegen, met nette kamers, moderne badkamers. En een super gezellige recreatieruimte met veel faciliteiten en mooie buitenruimte. Top!

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik in Meijel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Lutjen Hendrik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.