Camping De Simonshoek

Tonen op kaart

198 Reviews over De Simonshoek

• 7monique michael en belle30-10-2021

fantastisch

het was een hele mooie boomhut heel netjes en ontbijt was super maar het enige wat tegenviel was dat er niets open was op de camping alhoewel het herfstvakantie was. De hottube was heel leuk en er zou een klein oventje of iets moeten staan voor iets warm te maken

• 9Kattie en Co.05-10-2021

We komen hier beslist nog terug!

Prachtige kampeerton hoog in de bomen! Heel sfeervol ingericht, perfect proper. Vriendelijke ontvangst en begeleiding bij het gebruik van de hottub.

• 8Monika27-09-2021

Heerlijk ontspannen in de hottub onder je boomhut!

Geweldige boomhut-ton die tussen bomen hangt en toegankelijk via een trap. WC beneden, vlak naast de hottub! Tip: geef even aan als je maar 1 nacht hier logeert dat je er gebruik van wilt maken, dan is hij warm als je aankomt. Let op: er is geen wifi in de hut, maar da's niet erg want je wilt juist afschakelen toch?! Ontbijt is van uitstekende kwaliteit, tot aan de deur gebracht, ruime hoeveelheden, lekker gekookt eitje (al had deze nog warm mogen zijn, klein puntje). Kortom heerlijk verblijf!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9J.M.K.G. Gelissen en Elly Gelissen-Ehlen27-09-2021

Mooie ontspannen vakantie!

Geweldig overdekt verwarmd zwembad, rustige camping in mooie omgeving, heerlijk om te wandelen/fietsen. Sanitair keurig in orde. Goede info over bezienswaardigheden in de buurt, folders te krijgen bij receptie, boekje met nuttige info b.v. over markten, winkels, horeca e.d. in de buurt.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Shirley13-09-2021

Unieke ervaring!

Hele vriendelijke mensen, super net, unieke ervaring, Hot tube meerwaarde aan de boomhut, lekker ontbijt, goeie uitvalsbasis voor activiteiten! Top weekend gehad!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Bart Hubbers13-09-2021

Bijzondere ervaring zo’n boomhut

We zijn hier een paar dagen met onze kleinzoon geweest, heerlijke tijd gehad, we hadden de boomhut type 2, wat een ervaring, hangt tussen twee bomen in en gaat heen en weer als er iemand naar boven komt. Toilet staat vrij van boomhut, is ‘s nachts wel vervelend maar went weer snel. Oude herinneringen komen weer boven. Ontbijt is super geregeld, echte aanrader met kinderen.👍🏻👍🏻

• 7Arjan Van Den Elzen09-09-2021

Hoogte en dieptepunten

Met mijn twee zoons heb ik geslapen in de boomblokhut. Wat een top accommodatie! Het geserveerde ontbijt was super, lekker uitgebreid en meer dan voldoende keuze voor jong en oud. De camping zelf is lekker klein met een erg grote speeltuin. Helaas was de horeca dicht waardoor we niet op de camping konden eten. Dit had ik liever vooraf al geweten. Dieptepunt was er helaas ook. Ik heb een onaangename woordenwisseling gehad met de eigenaresse van de camping. Dit heeft de sfeer bij mij en meerdere camping gasten bedorven. Voor mij echt “de” reden om niet terug te komen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Schneider26-08-2021

Hebben hier prima gekampeerd! Grote kampeerplekken

Verblijf was heel rustig. Ruime plaatsen en schoon sanitair. Het team doet er alles aan om het naar de zin te maken. Wij komen hier zeker nog terug. De omgeving is prima om te fietsen/ wandelen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4J24-08-2021

Geen top camping

De kampeerton was top. Helaas heeft de rest van de camping zijn beste tijd gehad. Veel stacaravans in verre staat van verval. Animatieteam was er amper. De enthousiasme van de campingmascotte was ver te zoeken. Sanitairgebouw naast de ton was gedateerd en vies. Een gruwel om 2 kleine kindjes in te douchen. Blij te ontdekken dat het nog een ander sanitairgebouw achter op de camping was dat veel netter was.Geen eetgelegenheid aanwezig toen wij er waren, ook een flinke tegenvaller.Het zwembad was oké. De kampeerton is leuk en van alle gemakken voorzien maar door de staat van de camping zou ik het niet voor een langere vakantie aanraden.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Arinde24-08-2021

Jammer.

Website is anders dan de werkelijkheid.Ik wou dat eerder de recenties had gelezen, vandaar dat is er zelf ook 1 achter laat.Deze camping was dan ook voor eenmalig.

• 1Staat v/h sanitair

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Distances in meters

• Stadscentrum1.2 km