Camping 't Geuldal

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

In een mooie, groene omgeving ligt Camping ’t Geuldal, winnaar van de Zoover Award 2017. Het is een kindvriendelijke, schone camping met vriendelijk personeel. Door de omgeving is het een ideale plek voor wandelaars en fietsers. Op 2 kilometer afstand bevindt zich een zwembad en de camping ligt tussen de gezellige steden Maastricht en Valkenburg.

441 reviews over Camping 't Geuldal

• 2019
    9Ad van der Pluijm03-09-2019

Beter hoeft het niet te zijn, top!

Prachtige camping, vriendelijke mensen, mooie campingplaatsen, goede voorzieningen, geen overlast, kindvriendelijk maar ook voor alle leeftijden.

• 10Ad van Bruggen02-09-2019

Fantastische camping voor ons!

Hele fijne relaxte sfeer op de camping. Wij waren er na de schoolvakanties, dus het was niet helemaal vol. Fijne ontvangst door vriendelijk personeel. De camping zag er heel netjes en verzorgt uit. Sanitair prima in orde en schoon. Voor ons een vakantie zoals we die graag wilden. Overdag er lekker op uit en daarna met een wijntje voor de tent!

• 10Staat v/h sanitair

• 10Nico van Gool01-09-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Zeer gastvrij, mooie omgeving, veel te doen voor de kinderen, Maastricht en Valkenburg zeer goed te bereiken per fiets, zeer goed verzorgd sanitair, verschillende ‘terreintjes’ zowel beschut als meer open. Plaats voor tentkampeerders tot kampeerders met wensen op gebied van eigen watertappunt en antenne aansluiting. Heel mooie camperplekken

• 10Staat v/h sanitair

• 8Grietje01-09-2019

Heerlijk

Prachtig gelegen camping, grote staanplaatsen, goede voorzieningen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Maria F. Verheijen-Schreven26-08-2019

We zijn er al verschillende keren geweest.

Heerlijk verblijf gehad met een aantal mensen van onze wandelgroep, om het Pelgrimspad af te maken. Nette camping, vriendelijk personeel. Als de wind verkeerd staat hoor je de autobaan wel.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9J.van Kessel25-08-2019

Hele fijne camping!!!

Prachtig gelegen camping,rustig aan de Geul! Ruime plek en mooi schoon sanitair! Zeer centraal gelegen,je fietst zo naar Valkenburg en Maastricht! Mooie wandelomgeving! Fijne broodjesservice en vriendelijk personeel! Vanaf sept opent er n splinternieuwe Brasserie dus gaan we zeker terug om daar de lekkernijen te proberen! Kortom, een camping die wij zeker aanraden!

• 8Gerard21-08-2019

zeker aanrader

Prima camping, ruime plaatsen, goede sanitaire voorziening, netjes en schoon. Ideale ligging t.o.v. Valkenburg, Maastricht. Vanaf september is er een campingwinkeltje en Brasserie.

• 8G Bollemaat20-08-2019

Gastvrij en mooi

Wij hebben een week gestaan met onze caravan op camping t Geuldal. Na een hartelijk ontvangst hebben wij ons geïnstalleerd op een mooie plek. Hele ruime plekken met een mooi uitzicht op het Geuldal. Prima voorzieningen en alles erg mooi en strak aangelegd. Het gedeelte waar wij stonden was vrij nieuw. Wij hebben heerlijk gefietst en genoten van het zonnetje. Wij willen zeker nog een keertje terug komen! Hartelijke groet, Jan en Gerda

• 8E Derks19-08-2019

Nette camping zeer geschikt voor kleine kinderen.

Perfecte ligging tussen Maastricht en Valkenburg goed op de fiets te doen . Valkenburg zelfs lopend ( 4km ) heel goed te doen. Voor mountainbiking 2 routes langs de camping. De schitterende natuur nodig ook zeker uit voor een stevige wandeling. Jammer dat de nieuwe brasserie / receptie nog niet klaar was en dat het beekje niet gebruikt wordt om in te zwemmen. Op de camping is voor oudere jeugd niet veel te beleven en er was tijdens ons verblijf ook weinig oudere jeugd. Leuk dat kleinere kinderen mee mochten helpen bij het voeren van de dieren op de klein kinderboerderij. Ook zijn er voor campers hele mooie standplaatsen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jeanne kouters19-08-2019

Het is een leuke camping ,mooie omgeving ze zijn er een bistro bij aan het bouwen voor zover ik het zag zag het er er mooi uit , maar dat zullen we vast nog wel een keer zien want het was de 2 de X dat we er waren,dus tot volgende keer

10 tips over Camping 't Geuldal

• 444, 03-06-2014

Restaurant de Nachtegaal (op ong 200 meter)

• Wittegeit, 07-07-2013

Op loopafstand eten bij Uitspanning de Nachtegaal. Hier kun je een prima eenvoudige maaltijd krijgen.

• L. Koevoets, 22-02-2014

Voor eetgelegenheid restaurant de Nachtegaal. Dichtbij de camping te vinden.

5 vragen over Camping 't Geuldal

• Martin , 13-05-2019

Route naar de camping

Wie kan mij vertellen welke afslag ik moet nemen van de A79 om goed bij de camping te komen . Mvg Martin

• Martin , 13-05-2019

Route naar de camping

Wie kan mij vertellen welke afslag ik moet nemen van de A79 om goed bij de camping te komen. Ik heb begrepen dat dat nog wel een dingetje is om via je navigatie te doen. Ik hoop nog iets horen.

Mvg Martin

• marjo bollen, 02-10-2018

openingstijden en standplek

Is de cam;ping het hele jaar geopend? Is het mogelijk om een vaste standplek te huren?

Camping 't Geuldal info

• Aantal sterrensterstersterster