Camping 't Geuldal

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

In een mooie, groene omgeving ligt Camping ’t Geuldal, winnaar van de Zoover Award 2017. Het is een kindvriendelijke, schone camping met vriendelijk personeel. Door de omgeving is het een ideale plek voor wandelaars en fietsers. Op 2 kilometer afstand bevindt zich een zwembad en de camping ligt tussen de gezellige steden Maastricht en Valkenburg.

441 reviews over Camping 't Geuldal

• 2019
    7Dineke29-09-2019

Wij zullen niet snel terugkeren

Het gebruik van een sleutel is prima voor warm watergebruik, maar mag wel beter uitgelegd worden. Nu had 1 partner een koude douche, tevens 10 cent voor een warm afwaswater? Omdat men het waterverbruik in de hand wil houden, terwijl er wel een elektrische kachel aan staat in de doucheruimte. Geen verspilling? De camping ligt vlakbij de snelweg, je hoort altijd het verkeer . Maar ik moet zeggen het sanitair zag er perfect uit.

• 9Bets en Jan28-09-2019

Mooie, rustige en goed verzorgde camping.

Ruime kampeerplaatsen, erg kindvriendelijk met veel speelmogelijkheden voor de jongere jeugd, goed verzorgde voorzieningen, terras en prachtig restaurant, prachtige fiets- en wandelomgeving, erg mooi gelegen tussen Valkenburg en Maastricht.

• 9Fam. Van Roemburg26-09-2019

Fantastische camping.

Wij komen hier al jaren zoals velen die steeds weer terugkomen. De camping blijft zich ook verbeteren door de inzet van de keihard werkende eigenaren en hun medewerkers/sters!. Vriendelijke mensen. Mooie plaatsen. Goed en schoon sanitair. Wij blijven zeker terugkomen in het Geuldal waar je zo mooi kan fietsen en wandelen en uitgaan in Maastricht. Heerlijk!.

• 10Staat v/h sanitair

• 10R. Zindersma25-09-2019

Heerlijke vakantie op een mooie camping

Mooie camping met ruime plekken. Sanitair netjes en schoon. Heerlijk rustige vakantie gehad, ondanks dat het toch nog redelijk druk was in het weekend. Diner in de pas geopende brasserie was heerlijk. Snelweg was een beetje te horen maar niet storend voor ons. Omgeving is echt schitterend om te wandelen en te fietsen! We komen zeker terug.

• 9Rp.onderdelinden25-09-2019

Een fantastische camping.

Bij aankomst met onze caravan reden we ons vast op de eigen weg met het bewuste smalle bruggetje. Het was slecht aangegeven. En op de camping aangekomen div. Mensen gesproken en wat bleek meerdere mensen hadden zich daar ook vast gereden.

• 9Jos23-09-2019

Mooie nette camping.

We hebben mooie vakantie gehad op deze goed verzorgde camping met grote staanplaatsen. Leuke ligging om te gaan fietsen in de omgeving of te wandelen. De dames op de receptie ontvangen je zeer gast vrij en zijn behulpzaam bij vragen. Zeker een aanrader deze camping voor mensen die van Zuis Limburg houden.

• 8C.M. Van Visvliet de Klerk22-09-2019

Komen beslist nog terug.

We hebben met de camper 5 nachten gestaan. De camping is fantastisch. De ligging is ideaal om te fietsen naar Maastricht en Valkenburg.

• 10J lukassen22-09-2019

Mooie en goed verzorgde camping

• 10Staat v/h sanitair

• 9Ton Eggink22-09-2019

Aan te bevelen

Mooie camping, goede sanitaire voorzieningen, ruime plaatsen.

Alleen gereisd in september 2019

• 7W. Jong20-09-2019

Gezinscamping

Een mooi aangelegde camping met veel mogelijkheden.Hoewel de camping mooi is gelegen, heb je afhankelijk van de windrichting, toch wel last van de A79 dat is met name van toepassing voor tentkampeerders. Opmerkelijk vonden wij de z.g. milieubelasting die steeds meer voorkomt in NL. Met toeristenbelasting erbij wordt het per dag toch duurder dan dat je verwacht. Meer transparantie hierover is gewenst. Opmerkelijk bij ontvangst kon de dienstdoende medewerkster geen Duits. Mijn vrouw heeft een Duitse toerist geholpen om Engels te vertalen in Duits. Voor een camping die grenst aan Duitsland is dit vreemd te noemen. Om spaarzaam met warm water om te gaan krijg je een klein sleuteltje met tijdslimiet. Op zich is dit prima, alleen de douche en water om je te wassen was niet erg behaaglijk.( te koud) In 1 van de sanitairgebouwen staat een radio constant aan op radio 3. Zeer luid. Tip in naseizoen veel senioren zet andere achtergrondmuziek op.

• 6Staat v/h sanitair

10 tips over Camping 't Geuldal

• 444, 03-06-2014

Restaurant de Nachtegaal (op ong 200 meter)

• Wittegeit, 07-07-2013

Op loopafstand eten bij Uitspanning de Nachtegaal. Hier kun je een prima eenvoudige maaltijd krijgen.

• L. Koevoets, 22-02-2014

Voor eetgelegenheid restaurant de Nachtegaal. Dichtbij de camping te vinden.

5 vragen over Camping 't Geuldal

• Martin , 13-05-2019

Route naar de camping

Wie kan mij vertellen welke afslag ik moet nemen van de A79 om goed bij de camping te komen . Mvg Martin

• Martin , 13-05-2019

Route naar de camping

Wie kan mij vertellen welke afslag ik moet nemen van de A79 om goed bij de camping te komen. Ik heb begrepen dat dat nog wel een dingetje is om via je navigatie te doen. Ik hoop nog iets horen.

Mvg Martin

• marjo bollen, 02-10-2018

openingstijden en standplek

Is de cam;ping het hele jaar geopend? Is het mogelijk om een vaste standplek te huren?

Camping 't Geuldal info

• Aantal sterrensterstersterster