Bed and Breakfast SamSam

Meer bedandbreakfastinfo

21 reviews over Bed and Breakfast SamSam

• 2018
    5Trudy11-03-2018

Super gegeten, maar slecht geslapen

Dichtbij Maastricht. Voortreffelijk restaurant maar hotel ( b en b) niet aan te raden. Kamers sterk verouderd en beetje smoezelig. Geslapen op zolderkamer zonder brandvluchtweg.

• 2017
    9TP03-12-2017

Heerlijk!!

Bijzonder gebouw met sfeervolle inrichting. We hadden een mooie kamer. Badkamer wat verouderd maar wel schoon en fijne douche. Het dineren is zeker aan te raden, was bijzonder lekker. Meerssen is een leuk dorp/stadje met een paar leuke winkels. Je kunt makkelijk met auto en openbaar vervoer naar Maastricht. Zeker een aanrader als je van persoonlijke aandacht en rust houdt.

• Oude reviews

10ellen07-08-2016

Prachtig en gastvrij!!

SamSam is een schitterende plek in het zuiden van het land. Super gastvrij! En het eten is overheerlijk❤️

Met jonge kinderen

• 9Henry van de Kamp26-10-2015

Het was weer helemaal top!

Bij aankomst bleek het restaurant gesloten, maar de eigenaar en zijn vrouw waren speciaal van huis gekomen om voor mij een overheerlijke maaltijd klaar te maken. En lekker was het !!!. Je voelt je gelijkt 'thuis' en de eigenaars zijn zeer vriendelijk en onderhoudend. De kamer is ruim en ik heb heerlijk geslapen in het ruime bed. Voor mij is het altijd weer een feest om daar te mogen logeren.

Zakelijk

• 1Martijn20-06-2015

Vies & oude kamer

Na binnenkomst werden we direct door de gastvrouw naar de pin automaat verwezen om vooraf te betalen voor de kamer (achteraf begrijpen wij waarom; iedereen zou deze kamer niet accepteren).

Onze fout dachten we en verstand op nul. De kamer (#3) lag klaarblijkelijk naast een (privé) woning en was op de gan gescheiden van slechts een 2 mrt hoog MDF paneel waarachter kindergeluiden vandaan kwam. Los van de vieze muffige geur vanuit de versleten tapijt op de gang, was de kamer ook minst schoon. Overal zat een dikke laag stof en spinnenraggen op. Ook hier was het tapijt bevlekt en erg muf. De stucwerk wanden in de badkamer waren onafgewerkt wat het geheel ook niet meehielp aan een comfortabele hotelkamer. Een smerige douchekop volledig v.v kalk en een toiletpot waar we bij binnenkomst toiletpapier aantroffen. De TV was kapot, wat ook niet zo heel vreemd is aangezien deze uit 1980 leek te komen.

Kortom: wat ons betreft zeker geen aanrader in deze vieze aftandse hotelkamers te overnachten!

• 9Roel en Jac19-06-2014

Heerlijk eten, warm en gastvrije ontvangst!

Heerlijke locatie, rustige omgeving in prachtig Zuid-Limburg, nabij Valkenburg/Heerlen/Maastricht! Eigenaars zijn bijzonder gastvrij, vriendelijk personeel. Verrukkelijk eten, daar kom je voor terug!

• 8andrea_1904-06-2014

Super lekker gegeten!

Super vriendelijk personeel, flexibel, heel kindvriendelijk en erg lekker eten!

Met jonge kinderen

• 0els07-11-2011

Gastvrij onthaal!

In verband met een zakelijke meerdaagse opdracht overnacht in SamSam. Dat mij goed bevallen. De kamer was ruim, het bed goed en de sfeer comfortabel. Het ontbijt de volgende ochtend was bijzonder met een persoonlijk kaartje. Een adres om te onthouden!

Zakelijk

• 7heemse13-12-2010

uit de kunst

Voor een bezoekje aan Maastricht hebben we hier overnacht. Het hotel beschikt over gerenoveerde kamers en enkele moeten nog gerenoveerd worden. Wij hadden een niet gerenoveerde kamer, wel erg oud en klein maar schoon en een lekker bed. En het diner? In een prachtig restaurant in één woord geweldig. Met vakmanschap klaar gemaakt. En het ontbijt wordt voor de verandering geserveerd in plaats van een buffet. En iedereen is erg vriendelijk. Bedankt voor het weekend!

• 9Stephan Staal19-07-2010

Uitstekende plek, voor herhaling vatbaar!

Eén nacht hier verbleven voor een weekendje André Rieu in Maastricht. 's Middags lekker in de tuin aan een wijntje en 's avonds heerlijk gegeten. Echt voortreffelijk, voldaan gevoel zonder te vol te zitten. Prima geslapen en 's ochtends heerlijk uitgebreid ontbijt met verse broodjes vers uit de zak. Heel gastvrij en vriendelijk ontvangen, alles goed verzorgd en gemoedelijk. Pas een paar jaar actief op deze plek, maar nu alles prima voor elkaar en beetje bij beetje kan het alleen maar nog beter worden. Zeker weten een absolute aanrader!

0 tips over Bed and Breakfast SamSam

0 vragen over Bed and Breakfast SamSam