Appartement Loft 29

3 reviews over Appartement Loft 29 in het Nederlands

Super!

Lincy
25-10-2016

De loft heeft erg veel ruimte en is leuk ingericht en een mooi uitzicht. Fijne keuken met alles erop en eraan.

Fijne locatie vlakbij Valkenburg en Maastricht.

Zou er zeker terug gaan.

Elke cent waard

Yvonne & Jurgen
17-7-2016

Wat een mooie locatie en de gastvrijheid van Guus en zijn partner maken dat je hier gelijk op je gemak bent. Oke het is wat aan de ruime kant de woonkamer maar dat maakt het ook bijzondere ervaring. Bij aankomst stond er een lekkere vlaai klaar met een fles wijn en appelsap van de nabijgelegen boer. Het mag wat kosten maar voor hetgeen wat je er voor terugkrijgt is het iedere cent waard. Tot de volgende keer!! Je bent lopend zo in het dorp Meersen en met de fiets/auto zit je zo in Maastricht. Niets negatief: Ja een klein dingentje, de WC rolophouder. Dit zal gezien Guus zijn twee rechterhanden snel gefixt zijn.

Fantastisch verblijf!

W.
11-8-2015

Wat een prachtige Loft! Veel ruimte, luxe interieur, schoon en van alle gemakken voorzien! Opgemaakte bedden, Limburgse vlaai met koffie bij aankomst. Wijn, fris, appelsap in de koelkast!

Vriendelijke gastheer, die graag meer verteld over de omgeving. Hier komen wij nog wel eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Loft 29 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Loft 29 in Meerssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Loft 29 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.