Tijdelijk €25 aanbetaling

Camping 't Geuldal

We hebben de beste aanbieders voor Camping Camping 't Geuldal voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 545 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Geniet van al het Limburgse natuurschoon op onze gastvrije, gezellige en goed verzorgde familiecamping. Onze kindvriendelijke familiecamping in Limburg is bij onze gasten zeer geliefd om de ideale ligging in de Zuid-Limburgse natuur, de ruime kampeerplaatsen en het schone, goed verzorgde sanitair. Wij maken het iedereen graag naar de zin; kinderen, ouders, liefhebbers van wandelen en fietsen, natuuraanbidders, rustzoekers, kortom iedereen die houdt van het kampeerleven...of er aan toe is;-)

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

545 Reviews over Camping 't Geuldal

• 7MvG18-11-2022

Mooie camping, moeilijk te bereiken,

• Geef op de site aan hoe je het beste kunt rijden en dat je gebruik moet maken van een fiets straat / natuur gebied over wild rooster moet rijden. Niet over Meerssen als je camper / caravan hoger is dan 2.80 meter.
    • Maak de douches helemaal dicht zodat je niet in het water van de buren staat tijdens het douchen.
    • wij stonden op plaats 9. Als er verder niemand op de andere plaatsen staat, zet hier dan geen kampeerders neer. Haal deze plaats weg want continue auto's over het grind voor je deur langs is niet rustig.
    • NIet s ochtends om 08.00 het riool gaan zuiveren bij het restaurant als er mensen liggen te slapen. Dit duurde een half uur. Toen we er iets van zeiden was het alleen. Tja het kon niet anders, moest voor 10.00 omdat dan het restaurant open gaat. Zeg gewoon spijtig dat u wakker bent geworden van het lawaai excuses daarvoor komt u straks een kopje koffie op onze kosten drinken voor het ongemak o.i.d .
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Brigitte11-10-2022

Fijne vakantie op een mooie camping

Wij zijn hier geweest na het drukke seizoen met onze kids. Voor onze kids was er bij mooi weer voldoende te ondernemen. Helpen op de kinderboerderij, spelen in de speeltuin of de hele dag met de skelters onderweg. Met slecht weer zul je het elders moeten zoeken om de kinderen bezig te houden. Er is voldoende te doen in de omgeving van de camping. Het sanitair mag een upgrade krijgen, maar was wel altijd schoon. Het terrein was netjes onderhouden en over het algemeen was alles prima verzorgd.

• 9Eetgelegenheden
  • 4Rosa24-09-2022

vreselijke service

Heel veel lawaai. Een feestje naast een Safari tent. Bij bellen vertelden ze dat we ons niet zo moesten aanstellen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Fred13-09-2022

Niet meer doen.

Duur en niet meer van deze tijd. Sanitair blokken zijn op, bodems zijn zacht en putjes lopen over. In het naseizoen. Ik zou hier niet willen staan in het hoogseizoen. Te weinig wc en idem met de douches. Ardoer neem je verantwoording in deze!! Voor zo’n camping zou er ook echt wel een camping winkel bij mogen! De WiFi,die tegenwoordig iedereen wil moet dan ook goed zijn en niet zeggen we hebben goede WiFi. De WiFi is ronduit slecht. Toeristenbelasting van 1.90 pp is ook hoog en de milieuheffing van 2,- € per nacht is toch ook best wel pittig. Voor het geld zijn er ook andere campings in de buurt.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Ann22-07-2022

Plussen en minnen

De camping is verzorgd en netjes, maar heeft ook minpunten. Wanneer je te boek staat als camping aan een riviertje, ga je er als gast vanuit dat je er ook gebruik van kan maken. Helemaal omdat er ook geen zwembad is. Maar je hoort bij aankomst, dat het niet mag. Ook staat er dat je als gast gebruik kunt maken van het zwembad in de buurt, maar bij aankomst blijkt, zelf kaartjes kopen. Zet het op de site, net als van het riviertje. Tegenvaller, vooral als het zo warm is. Speelplekken zitten niet op de veldjes, maar op één centrale plek. En er mist echt een winkeltje. De plekken zijn ruim en verzorgd. Grind paadjes en veel groen. Omgeving is mooi. Restaurant is goed, maar niet goedkoop. Een camping voor een of twee nachtjes, vinden wij, niet voor een langer verblijf.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Familie uit de achterhoek21-07-2022

Mooie camping met weinig tot geen faciliteiten

Prachtige camping op zeer goede locatie. Wij huurden een prachtige Safari tent van Villatent. Vooraf bij boeking bij villatent was een plaats besproken. Vrienden hebben zo een plek kunnen bespreken zodat ze bijna naast ons zouden zitten. Helaas werden we bij aankomst op een andere plek gezet omdat het de camping beter uitkwam. Nu stonden we ook strak tegen de speeltuin aan terwijl wij geen kleine kinderen hebben. Dit vonden wij echt een minpunt in de communicatie. Het heeft geen zin om te vragen waar je wil staan als het niet nagekomen. We vonden het ook jammer dat er niets werd georganiseerd op de camping zodat het iets levendiger wordt. Bijvoorbeeld eens per week iets van life muziek of iets dergelijks. Wat wij ook bijzonder vonden: Als je de eerste vakantiewerk van de schoolvakanties daar aanwezig bent, blijkt dat voor hen nog geen seizoen te zijn. Dus geen brood te bestellen en ook nog geen animatie voor de kleine gasten.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 23-07-2022

Wat jammer dat uw vakantie niet aan uw verwachtingen voldaan heeft! Wellicht dat u ook Villatent hierover kunt berichten zodat ze daar in de toekomst rekening mee kunnen houden? Wij hebben als camping nl geen enkele invloed op de verdeling van de tenten. Verder kunt u op onze website exact de weken vinden waarop het hoogseizoen is en we dus wel animatie en broodjes aanbieden. Dan kunt u daar bij een volgend bezoek rekening mee houden zodat u wel van alle faciliteiten gebruik kunt maken. Dank voor uw feedback!

• 9Ad25-05-2022

Mooie camping met ruime plaatsen

Wij waren een paar dagen met vrienden op deze camping. Is prima bevallen. We hebben de camping gebruikt als uitvalsbasis voor bezoekjes aan Valkenburg en Maastricht. De afstand is prima te doen met de fiets. Openbaar vervoer is alleen in het dorp te vinden. De camping is goed verzorgd! Restaurant vonden we echt goed. Hadden ook een prijs gewonnen voor beste campingrestaurant. Wij komen zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Koenen15-05-2022

Super Service!

Bij aankomst bleek onze mobilehome geboekt bij LuxCamp overboekt te zijn. Vanuit de camping werd (bij toeval leeggekomen) ons een luxe "Safaritent Ranger" aangeboden. Vanuit de camping werden de eerste stappen gezet richting LuxCamp mbt overboeking, deze zijn uiteindelijk mede door "Camping 't Geuldal" correct afgewerkt. De camping heeft een luxe uitstraling een mix van Safaritenten, Mobilehome's en ruime kampeer/ camper-plaatsen daarnaast een kwaliteit horeca met ruime lunch, borrel en dinerkaart en daarmee voor ieder wat wils! Een ideale camping om vakantie te vieren en als uitvalsbasis om zuid Limburg te ontdekken. Nog een leuke activiteits tip, huur een E-scooter bij "ESCOOTER HEUVELLAND" en ontdek het mooie heuvelachtige landschap met zijn vriendelijke dorpen in de omgeving. camping 't Geuldal, wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Sanne31-10-2021

Super mooie camping met ontzettend vriendelijk personeel! Een echte aanrader voor jong en oud.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9J Peeters22-10-2021

Nette goed onderhouden camping

Algemene indruk van de camping is heel netjes en goed onderhouden. Wij waren met de camper en hadden een plekje aan het riviertje. Vanuit de camping kun je mooie uitstapjes maken naar o.a. valkenburg. De omgeving leent zich goed voor fietstochten. Een electrische fiets is wel aan te raden. De camping ligt namelijk direct aan het begin van het heuvelland. We brasserie heeft leuke en goede gerechten voor een redelijke prijs. Het sanitair was goed en schoon maar mag wat moderner en ruimer. Zeker na de huidige corona-tijd is ruimte wel wenselijk. Kortom een mooie camping en zeker voor herhaling vatbaar. Dan komen we wel in een warmere en minder natte periode.

• 9Eetgelegenheden

Camping Camping 't Geuldal info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (4)

Betaling

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar