Voldoende, maar houdt niet over.

Camping Camping Meerssen

Bekijk alle reviews

Review geschreven door J.

Voldoende, maar houdt niet over.

J.
27-10-2016

Eind mei 5 dagen met caravan gekampeerd op camping Meerssen. Vanwege de vele regen en de kwetsbaarheid van het terrein een ruime plek zonder veel privacy toegewezen gekregen. Camping ligt in een driehoek tussen drukke wegen en spoorlijn. Niet ideaal, maar overlast van verkeer viel toch mee. Maastricht via openbaar vervoer (trein, bus) perfect bereikbaar. Auto niet nodig dus. Meerssen is te voet bereikbaar via een aardige wandelroute. Op de camping zelf geen speciale voorzieningen. Eigenaresse gaf aan de kosten voor deelname aan de Acsivoordeelkaart te duur te vinden en volgend seizoen een andere keuze te zullen maken.We moesten bij het afrekenen een totaalprijs van € 21 betalen, € 4 meer dan Acsi aangaf (meerprijs kosten WiFi en toeristenbelasting). Camping is o.i., gezien het totaal aan faciliteiten en mogelijkheden, niet erg concurrerend.