Camping Camping Meerssen

Camping Camping Meerssen
7,2

14 reviews over Camping Camping Meerssen in het Nederlands

Voldoende, maar houdt niet over.

J.
27-10-2016

Eind mei 5 dagen met caravan gekampeerd op camping Meerssen. Vanwege de vele regen en de kwetsbaarheid van het terrein een ruime plek zonder veel privacy toegewezen gekregen. Camping ligt in een driehoek tussen drukke wegen en spoorlijn. Niet ideaal, maar overlast van verkeer viel toch mee. Maastricht via openbaar vervoer (trein, bus) perfect bereikbaar. Auto niet nodig dus. Meerssen is te voet bereikbaar via een aardige wandelroute. Op de camping zelf geen speciale voorzieningen. Eigenaresse gaf aan de kosten voor deelname aan de Acsivoordeelkaart te duur te vinden en volgend seizoen een andere keuze te zullen maken.We moesten bij het afrekenen een totaalprijs van € 21 betalen, € 4 meer dan Acsi aangaf (meerprijs kosten WiFi en toeristenbelasting). Camping is o.i., gezien het totaal aan faciliteiten en mogelijkheden, niet erg concurrerend.

Dit nooit meer!

C. Baarda
23-6-2016

Onvriendelijke ontvangst. We werden er op aangesproken dat we geen mover hadden. Begrip voor de situatie dat het grasveld beschadigd kon worden. Veel geregend. Maar met wat hulp was dat best op te lossen. Maar hulp van medekampeerders werd door de campingbazin afgewezen. Lukte ons trouwen prima de caravan zonder hulp van derden op de plaats te krijgen. Zoiets is ons nog nooit eerder overkomen.

Camping bovendien aan drukke weg en spoorbaan.

Mooie en gezellige camping

Annet
22-5-2016

Goed: De ontvangst was prettig, de plaatsen erg mooi, alles was in prima staat en goed verzorgd. Mooie tuin/camping perceel. Sanitair en alles prima. Mooie plek om vandaar uit te wandelen of te fietsen.

Minder goed: Trein loopt er vlak langs, snelweg is ook dichtbij. Beide geven geluidshinder. Je hoort de snelweg voortdurend. Dat vond ik erg jammer.

Als doorgangscamping of voor een paar dagen ben je er op een prima plek, maar ik zou er niet langer willen verblijven vanwege de verkeershinder.

Hannie Tokkie en Sjef Jacobs
8-5-2016

Rustige camping met prettige beheerders! Echtpaar. Goed fietsen. In 20 minuten in Maastricht op de fiets. Vlak. Meerssen een heerlijke plaatsje. Goede en nette faciliteiten . Kom zeker terug. 👍😀

Fijne rustige camping

Rosa
2-5-2016

Geen negatieve ervaring, prettige en behulpzame campingbeheerders Echtpaar)

Prachtig

Ellen Geerts
    8-8-2015

De camping ziet er keurig uit, perfect sanitair en mooie ongeving!

Viel tegen

Conny dijkman
    7-7-2014

De camping ziet er zeer goed verzorgd en gezellig uit, de beheerders zijn uiterst vriendelijk en de omgeving is mooi. De ligging van de camping is echter beroerd tussen een spoorlijn en een drukke weg. Ook de snelweg verderop was nog goed te horen. De campers werden erg dicht bij elkaar gezet zodat onze buren zowat voor onze camper zaten.

Leuke camping

Hans
    3-2-2014

We waren hier voor 1 nacht. Vriendelijke ontvangst. Super sanitair. Nadeel bij onze plek stond een kastanje boom waarvan de kastanjes 's nachts op het dak van onze caravan vielen. Een geweldig schrik moment.

Prachtige camping

Wim en Janny Bakker
    15-10-2013

Dit is een mooie camping en alles ziet er heel schoon en verzorgd uit. Het sanitair en de keuken (zo zie je ze niet vaak) is geweldig bloemetje hier en geurtje daar. Je ziet dat dit alles met liefde word gedaan

Fiets en wandelcamping

Afke van Vliet
    15-8-2013

Aangename camping met gastheer en gastvrouw als beheerders, die er plezier in hebben , het de gasten naar de zin te maken. Vriendelijk, behulpzaam. Ideale omgeving voor fietsen en Maastricht bezoek. De prijs is laag voor al het gebodene: gratis Wi fi bij langer verblijf, prima sanitair, altijd warm water, ruim, schoon, praktisch. Afdak voor fietsen, boekenkast, koffie bij aankomst, ijskoffie als verrassing op een warme avond, enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Meerssen in Meerssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Meerssen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.