Camping 't Karrewiel

• 5.3Eetgelegenheden
  • 4Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

57 Reviews over 't Karrewiel

• 3Judith07-08-2021

Nooit meer!

Stonden met de caravan op een groot grasveld buiten de slagboom. Sanitair is niet schoongemaakt de dagen dat wij er waren. Prullenbakken bij het toiletgebouw helemaal vol en niet geleegd. Zwembad veel te koud en vies. Prijs - kwaliteit is slecht! Wij komen hier nooit meer.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Alie09-08-2020

Vreselijk

Toeristenplaatsen op kaal land voor de camping van 100 bij 40 waar wij met 4 gezinnen stonden.Mochten niet eens door de slagboom met caravan om te draaien,moesten achter uit rijden. Sta je op kaal land voor 34euro per nacht. Zijn er weg gegaan. Twee vrouwen in bediening restaurant en campingechtpaar gaat op vakantie ( slecht beheerdersechtpaar. Geen schoonmakers gezien! En dat nu met Corrona voorschriften RIVM. Wij komen nooit weer op deze camping en raden het iedereen af om te gaan!!! Staan nu op minicamping in Merselo keurige Campinc deLinde .

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Valentina01-08-2019

Prima te doen, voor doorreis of een paar dagen

Het toeristenveld ligt buiten de camping op 2 vlakke grasvelden. 2 damestoiletten en 2 voor de heren. 4 douches in totaal. Eten kun je op de camping naast de receptie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Watertappunt bij de caravan. Zwembad zijn we niet geweest maar zag er goed uit. Schoon sanitair. Honden zijn welkom, genoeg uitlaatmogelijkheden. Supermarkt in Tienray en Wanssum . Venray is een leuke stad en je zit ook zo in Duitsland.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10ELA und Reiner09-07-2018

Schöner Ganz Jahres Camping Platz.

Wir sind jetzt seit fast 30 Jahre auf dem Campingplatz, das sagt ja eigentlich schon alles.Unsere Kinder sind hier aufgewachsen, und kommen heute noch gerne, heute fahren die Enkelkinder so gerne mit.Es ist klasse dort. Die Parzellen sind klasse nicht zu eng aneinander.Das Personal ist immer freundlich. Wir haben dort ECHTE FREUNDE gefunden..... WIR freuen uns Sonntags schon auf's nächste Wochenende. REINER und ELA

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Ralf23-06-2018

Sehr schöner Ganzjahresplatz

Wir sind seit nunmehr über 10 Jahren Dauercamper auf diesem Platz und fühlen uns noch immer Sauwohl :-) Die Lage ist für uns Ideal, da der Platz (für uns) innerhalb von 1 Stunde zu erreichen ist. Wir sind jedes Wochenende hier und freuen uns bereits Montags wieder auf Freitag! Aus vielen Camping-bekannten sind mittlerweile echte Freunde geworden! Besonders ist auf dem Platz das Personal zu erwähnen. Immer Freundlich mit einem offenen Ohr, wenn mal was ist. Die Gastronomie wird großteils von Jeanny betrieben und sie verdient ganz klar 5*. Immer freundlich und zu einem Spaß aufgelegt, SUPER! Die Damen an der Rezeption, immer freundlich und zuvorkommend. Das technische Personal, immer schnell und kompetent.

Für uns ist dieser Platz, mit seinen großzügigen Parzellen, ein zweites zu Hause geworden. Meine Enkeltochter würde auch ganz hier bleiben wollen :-)

• 10Laurens27-09-2017

Een gezellige tijd op een schitterende camping!!

Wij waren erg toe aan rust en vonden het geweldig dat het toeristenveld buiten de camping lag. Doordat wij al iets ouder zijn, en niet beschikken over een "mover" of zo, heeft de technische dienst onze caravan op het veld gezet.Onze kleinkinderen waren gezellig met ons mee, en die hebben zich heerlijk vermaakt op het sportveld bij het zwembad. Wij zijn op vrijdag aangekomen, en hadden geen zin meer in koken, dus zijn wij even iets gaan eten in het restaurant .... gewoon een gezellige ambiance, met een goeie sfeer en voortreffelijk eten. Onze kleinkinderen konden gebruik maken van het Wifi netwerk van de camping. dat vonden ze geweldig.

Negatieve dingen, zoals hier ook in bepaalde beoordelingen beschreven zijn, hebben wij niets van kunnen merken. ik geloof dan ook niet dat deze eerlijk zijn. Iedereen was even vriendelijk, behulpzaam en attent, wat ons betreft krijgt deze camping een grote pluim!

• 10Staat v/h sanitair
  • 2Chantal27-08-2017

Geen camping voor ons!

Nooit meer deze camping voor ons! De eigenaars waren zeer onvriendelijk, onredelijk en hadden totaal geen respect voor hun campinggasten. Kinderen werden beschuldigd van gedragingen die niet klopten (bevestigd door andere campinggasten), eigenaar stond ongegeneerd aan de poort te schreeuwen en beschuldigingen te uiten, noem maar op. Veel campinggasten durfden hun mond niet open te doen en konden niet bepaald genieten van hun staanplaats. Een chalet verkoop je nu eenmaal niet zo snel, dus zij voelden zich min of meer in een hoek gedrukt, hadden geen snelle uitweg. Overal waren straffen voor (pas innemen voor te hard rijden etc), maar zelf gaven ze echt het goede voorbeeld niet!!! Regels zijn goed en moeten er zijn, maar om gasten nu als kleuters te behandelen en zelf wel als een gek over het terrein te rijden waar spelende kinderen zijn??? Nee, ik raad deze camping ten zeerste af! Ik kan een boek schrijven over deze camping, maar dat wordt geen goed boek...

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Team Karrewiel, CEO, 09-09-2017

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw beoordeling. Het beeld dat u schetst in uw beoordeling kan echter niet berusten op waarheden. De eigenaar is namelijk nauwelijks aanwezig geweest op het park. Respect is echt een "dingetje" wat wederzijds zou moeten zijn. Voor ons is het standaard en zeer gebruikelijk onze gasten met respect te behandelen Dat een andere partij daar soms anders over denkt, dat kan, en dat gebeurt vaker dan men denkt. Als gasten ons als team of individueel niet met respect behandelen, kan iedereen zich voorstellen, dat houdingen aangepast worden. Gelukkig hebben wij daar niet vaak mee te maken, en betreft het hoogst uitzonderlijke gevallen. Gezien juist het respect wat wij hebben voor onze gasten, zijn en blijven wij altijd in gesprek met hen. Juist om te weten wat hun wensen zijn, kijken wat gerealiseerd kan worden voor nu en in de toekomst. Voor wat betreft de maximale snelheid op het park zijn er idd regels en die worden strikt gehouden. Men wordt eerst aangesproken als blijkt dat er te snel gereden word. Er zal uitgelegd worden waarom de maximale snelheid maar 5 km/u is. Wij vinden dat kinderen zich vrij moeten kunnen bewegen op ons park met fietsen, skelters of anders. Als er echter geen gehoor aan gegeven wordt door betrokkene, heeft men geen respect voor deze regel en bijgegeven uitleg. Helaas zal dan de slagboom tijdelijk even geblokkeerd zijn. Op openbare wegen krijgt men immers ook onverwijld een bekeuring als men te snel rijd, of door het rode stoplicht gaat als dit geconstateerd wordt. Een uitzondering is echter dat, indien er zich een (EHBO)calamiteit zich voordoet, er idd sneller gereden wordt door personeel en hulpdiensten. Iedereen kan zich waarschijnlijk voorstellen dat soms iedere seconde telt. Indien men hier geen begrip voor kan opbrengen, spijt ons dat te zeerste. Gelukkig zijn er veel gasten die het op prijs stellen dat er altijd adequaat op noodoproepen gereageerd word.

• 2Dennis24-08-2017

Nooit meer .....

Onze ervaring op deze camping of tegenwoordig bijna krottenwijk komt overeen met onder andere de ervaring van Barry .....kosten voor gas water en electra zijn onwerkelijk hoog, eigenaar is te arrogant en onsympathieke voor woorden !! Nog nooit zo klantonvriendelijk en respectloos behandeld. Eigenaars zijn alleen maar bezig met zo snel mogelijk de zakken te vullen!! Waar de fantastische beoordelingen vandaan komen is ons een groot raadsel.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Team-Karrewiel, CEO, 09-09-2017

Ik wil jou hartelijk bedanken voor je beoordeling. Het is toch al enige tijd geleden dat je bij ons te gast geweest bent. Sinds jullie gedwongen (!) vertrek is er veel veranderd. Er is onder andere een multi-funtioneel sportveld, overdekt terras, nieuwe speeltuin en nog veel meer gerealiseerd. Wij zijn erg blij dat andere kinderen nu zorgeloos ervan gebruik kunnen maken, zonder dat het stuk gemaakt is. Dat een dergelijke beoordeling niet uit kon blijven, was te verwachten. De "fantastische" beoordelingen komen van Gasten die wel een geweldig verblijf hebben of hebben gehad bij ons op het park. Dat het voor jou een raadsel is......dat snappen wij.

• 4Berry24-07-2017

Nooit meer

De camping zelf bestaat eigenlijk helemaal uit chaletjes en stacaravans, waarvan vele in erbarmelijke staat. Mijn eerste kennismaking met de campingeigenaar was dat hij schreeuwend en tierend de receptie kwam binnenstormen omdat hij gezien had dat iemand te hard reed. en dat was tevens ook de laatste keer. Hij heeft nooit de moeite genomen zich voor te stellen o.i.d. Er heerste een waar schrikbewind op de camping, en onder de bewoners ie er veel angst en haat richting de eigenaars. Overal staan strafsancties op. Te hard rijden (5km is de norm, maar 7 km is al te hard), verkeerd afval, verkeerd geparkeerd, hond los en noem maar op. Je toegangspas wordt zonder waarschuwing voor 2 maanden geblokkeerd. Regels zijn goed, maar een klein foutje wordt daar direct zwaar bestraft. Torenhoge tarieven voor gas water en licht, 3 X hoger dan een gemiddelde camping, en het verbruik is niet te controleren. Meters worden "afgelezen" zonder dat de kast opengaat. Wil je je meter een keer zien moet je ervoor betalen! Afvalheffing € 195 p/j. Hond € 150,- p/j. Milieuheffing € 110 p/j. vooruitbetaling GWL € 1500,- p/j. De standplaats € 3000,- p/j, maar gezien de grote van het perceel is dit eigenlijk het enige normale tarief. Overige tarieven staan ook nergens vermeld. Totaal € 7500,- voor de jaarrekening, terwijl je er alleen de weekenden en in de vakantie bent. In de wintermaanden waren wij er niet. Overigens mogen de eigenaren wel hard rijden op de camping en er zelf hun honden uit laten zonder de uitwerpselen te verwijderen. De dochter van de eigenaar presteert het zelf met 60 km/h over het terrein te rijden en rijdt dan nog het liefste je achterbumper eraf. De druppel voor ons was uiteindelijk dat ik gecontroleerd werd met een drone toen ik mijn huisvuil in de vuilniscontainer deponeerde.

• 4Eetgelegenheden

Team-karrewiel, CEO, 03-08-2017

Wij willen u hartelijk danken voor uw review, u schetst hier, in onze beleving, een individueel toegespitst beeld van u en uw familie. Met de achterliggende gedachte dat het soms beter is om een "gast" met zijn gezin te "bedanken", en daarmee de altijd aanwezige rust, veiligheid en vrijheid weer op orde te brengen op het park. Met uw vertrek hebben wij geen “bijzonder” nachtelijk bezoek, (met onjuiste bedoelingen) meer kunnen waarnemen. Van een "schrikbewind" is dan ook absoluut nooit sprake geweest. Wel zijn wij uitermate allert op alles wat er op ons park plaatsvindt, en acteren daar met passende maatregelen op. Dit zoals iedere recreatieondernemer dat identiek zou doen leert de informatie-uitwisseling . Tijdens uw verblijf hebben wij als team buitenproportioneel vaak uw gedragingen moeten corrigeren. Naar alle waarschijnlijkheid zijn de “simpele” standaard "normen en waarden" u vreemd. Mensen die "stoute dingen" in gedachten hebben "kijken altijd over hun schouder" is het gezegde. U en uw familie deden dit voortdurend. Alle tarieven die wij hanteren zijn uitermate inzichtelijk, en worden op voorhand gecommuniceerd met onze gasten. Verrassingen, en dubieus-heden, zoals u deze schetst, zijn hierdoor uitgesloten. Wij kunnen dit dan ook naar "het land der fabelen" verwijzen. In uw geval is er duidelijk op voorhand en nadien meerdere malen contact geweest over uw GWL-verbruik. Er zijn in uw geval handreikingen gedaan om het verbruik terug te brengen. Het was daarna niet meer aan het park, maar aan u en uw familie hoe hiermee om te gaan. Uw jacuzzi liet u dag en nacht in bedrijf, even zo alle verlichting in en om het Chalet. Dat een hoog energieverbruik dan resulteert in een aanzienlijke rekening, zou iedereen kunnen begrijpen zou je denken. Nogmaals danken wij u voor uw verblijf en review, en wensen u alles wat wenselijk is voor de toekomst.

• 10monique11-06-2016

mooie camping in een mooi gebied

Fijne familiecamping waar genoeg te beleven is. Zeer gastvrije eigenaren

• 8Staat v/h sanitair

parkmanagement, CEO, 26-06-2016

Hartelijk dank Monique voor jou reactie op Zoover.

De camping is idd omringd door een zeer mooi natuurgebied, die in de toekomst verder word uitgebreid door de reactivering van de "oude Maasarm".

Camping 't Karrewiel info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar