Meerlo

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Meerlo

Reviews over Meerlo

• 9Henk J01-12-2014

Erg verzorgd

Zeer mooie omgeving, hele leuke fietsroutes.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8rothoff16-11-2014

mooi dorp

meerlo is een mooi dorp,gezellig en vriendelijke mensen

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2004

• 10Albert Hendrix02-11-2014

nvt

meerlo is gewoon een fijn dorp om te wonen

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7Frits Brugmans27-07-2012

landelijk dorpje

gelegen in de Maasvallei met veel boerderijen en natuur

Gereisd met partner in juli 2012

• 9manten26-08-2009

Fijne familiecamping.

Veel lof zoals de camping gerund word.Eigenaren doen zelf erg veel werk.Weten daardoor wat er op de velden gebeurd.Op het toeristen gedeelte merk je nouwelijks iets van de vele stacaravans.Plaatsen zijn erg groot,plus minus 130 vierkante meter. Kinderen hebben veel speelruimte .Over de kinder recreatie kan ik niet goed oordelen,wel team aanwezig.Op verschillende plekken speeltoestellen,mooie speeltuin ,en een leuke dierweide.Voor de oudere jeugd en volwassenen vrijdags bingo,zaterdag muziek of disco in aparte feestzaal. .Zwembad fijn.Restaurant met bar,ook hier uistekende vakmensen met prijzen die ons deden grijnzen,eten uitstekend verzorgd.Cafetaria ook hier nette prijzen ,Goed verzorgd en gezellig terras.Echt opvallend, auto's reden echt niet harder dan 5 km.Een klein minpuntje (welke kamping heeft dat niet ) water druk ,was bij gebruik door een aantal mensen tegelijk laag .Ik ging gewoon als ik zag dat het rustig was.Eigenaren gaan het komende seizoen hier wat aan doen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8brussee29-12-2008

heel mooi

het was er heerlijk en heel mooi en een gezellig park zeker nog een keertje terug

• 7Uitgaanslevenn

augustus 2007

• 7t. volken03-08-2008

mooie camping zonder sfeer

juli 2008 verbleven wij 2 weken op camping `t karrewiel. Er waren 2 kampeergasten inclusief onszelf. Aan de vriendelijkheid van de eigenaar kan het niet ook niet aan het recreatieteam. aan het sanitair moet heel wat verbeterd worden, voor de 75 eurocent per 3 minuten douche, krijg je een mager straaltje water wat meer bij de muur langs loopt dan op je lichaam. ook zijn er geen voorzieningen voor mensen met een lichamelijke beperking. ik heb bij vertrek dit wel allemaal duidelijk gemaakt. nee, geen tweede bezoek aan deze camping. thea.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Arlette21-04-2008

Een nette familiecamping voor ieder wat wils. Zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader.

Gereisd in april 2008