Bed and Breakfast Villa Commandeur

17 reviews over Bed and Breakfast Villa Commandeur in het Nederlands

Echt een aanrader!

Fer en Marion van Doremalen
27-5-2018

We hebben hier een fantastisch weekend gehad:

Mooie ruime kamer, zeer schoon.

Prima ontbijt.

Zeer gastvrije ontvangst.

Het is hier genieten met een grote G

Duynkerke
9-4-2018

Zeer gastvrij ontvangen

Schone kamers

Goed ontbijt

Prachtige omgeving

Het was hier super.gevoel van thuiskomen!

Zeer mooi B&B grote kamers mooie tuin

Fam. Bos
9-4-2018

Prachtige kamers met goede bedden en badkamer sfeervol goed ontbijt en fijne gastheer, wij komen zeker terug groet fam Bos

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Commandeur voor je op een rij gezet:

Fantastisch, hier komen we zeker terug!

Patrick
3-4-2018

Super gastvrij, mooie, grote en schone kamers en een prachtige omgeving. Echt een topplek!

Helemaal goed!

jeannette
3-10-2016

Hartelijke ontvangst. Mooie grote (en niet onbelangrijk: zeer schone) kamer. Heel rustig in het groen gelegen maar je loopt va de poort 300 mtr. en je bent bij de restaurants (italiaan is als in Italië, heerlijk) en de terrasjes!

Omgeving is prachtig, alsof je op vakantie bent en we gaan hier zeker vaker naartoe.

Het verblijf was fantastisch.

Fam. Van Zandvoort
11-8-2016

Prachtige villa met geweldige tuin, zeer grote en super nette familiekamer gehad, goede bedden heerlijk geslapen, en een heerlijk uitgebreid ontbijt stond er 's morgens klaar.

Dit is echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Top

Huub
13-3-2016

Mooie plek en top accomodatie. Kamer is ruim en netjes. Leuk en behulpzaam personeel.

perfect

Jolanda Kleingeld
4-3-2016

Niks te klagen. Warme inrichting, zeer schoon en heerlijk ontbijt. De eigenaar verstaat zijn vak. Zonder opdringerig te zijn, is hij op de achtergrond aanwezig en heeft oog voor detail. Bijvoorbeeld de roomboter even op de oven leggen zodat het smeerbaar is. Wij hebben het naar ons zin gehad, voelde bijna als thuis.....

TOP B&B

Diana
18-10-2014

Villa Commandeur heeft de luxe van een 5 sterren hotel in een huiselijke sfeer. Zeer ruime kamers, een hotelkamer is er klein bij. Goede service en kennis van de omgeving. Ligt centraal in Mechelen waardoor de genoeg mogelijkheden hebt voor het diner. Een B&B met een oase van rust. Uitgebreid ontbijt. Meer kwaliteit voor de prijs die je moet betalen.

toplocatie

reitze
16-8-2014

In augustus 2014 verbleven wij voor de tweede keer in Villa Commandeur omdat we wisten dat alles voor ons klopt bij het appartement.

Het appartement is ruim, netjes, comfortabel en zeer schoon.

De keuken is zo ingericht dat je goed zelf kunt koken maar ook zijn er diverse eetgelegenheden (en winkels) op loopafstand aanwezig.

Het appartement heeft een ruime slaapkamer met zeer goede bedden.

Bij het appartement op de begane grond is een eigen terras met fijne tafel en stoelen en parasol.

Daarnaast kun je gebruik maken van de zeer ruime en mooie, kindvriendelijke tuin waar diverse zithoeken zijn die voldoende privacy bieden.

Zeer goede service, de eigenaar is bijzonder vriendelijk en gaat op gepaste en integere wijze met zijn gasten om.

De internetverbinding is prima.

Mechelen is een leuke uitvalsbasis voor mooie wandelingen, fietstochten en het bezoeken van gezellige plaatsen in de omgeving.

Er kan eventueel gebruik gemaakt worden van een afgesloten ruimte voor de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Commandeur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Commandeur in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Commandeur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.