9,3

20 reviews over Camping Kampeerboerderij Vinkenhof in het Nederlands

Leuk!

Baaij,
15-2-2019

gezellige vriendelijke camping. rustig, zonder poespas. Het was erg warm in de weken dat wij er waren, en de eigenaren zorgden voor gevulde kinderbadjes. Heerlijk voor de kids. Schaduwplekken zijn er niet zoveel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

W. Schipper,
11-10-2017

Een prima ontvangst door de gastvrouw, uitstekend sanitair, een gezellige camping met mooie ruime kampeerplaatsen.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne en gemoedelijke camping

Fam Netze
2-7-2016

Voor de tweede keer een paar dagen gekampeerd op de Vinkenhof. Helaas door de vele regen waren de plekken erg modderig waardoor het lastig was een beetje redelijke plaats te vinden. Ook tijdens ons verblijf veel regen waardoor de modder ook niet wegging het een grote bende werd. Misschien een idee om de plaatsen wat te verharden?

Verder een fijne camping. Vriendelijke ontvangst, rustige ligging en op wandelafstand van Mechelen. Volop wandelmogelijkheden in de buurt. Restaurants en terrasjes in Mechelen.

Gereisd met partner in juni 2016

Rustig en prachtig plekje

marsman
28-10-2015

In de herfstvakantie met 2 kleine kids op deze camping geweest. Voor 16 Euro per nacht met de minicampingkaart. Voor dat geld krijg je echt heel veel waar voor je centen. Heerlijk rustig, super centraal in Zuid-Limburg, aardige eigenaren en prima schoon sanitair. Er zijn wat skelters, trampoline, pingpong- en voetbaltafel en volleybalnet. Verder gewoon een beetje meekijken op de boerderij. Die is overigens maar klein. Paar koeien en paarden. Camping is klein, hooguit een plek of 15. De bezetting was laag toen wij er waren, maar bij veel gasten kan het op het grote veld wel een wat krap zijn. De huisjes liggen wat meer in de picture en zagen er zeer leuk uit. Het was nat toen wij er waren, erg modderig helaas. Ik zou de camping met slecht weer zeker voor tenten niet adviseren. Verder hadden we graag een kinderbadje gehad, maar helaas is deze er niet. Leuke kneuterige camping zonder veel poespas, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Leuke Camping

Fam. v Kuringen
27-7-2015

Leuke kindvriendelijke camping met mooi sanitair, Alleen in de regen zijn de tent plaatsen slecht en vol met modder het water loopt niet weg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

1 woord geweldig!

Fam Derksen
7-7-2014

kleine camping net aan de rand van Mechelen.

zeer gemoedelijk en ideaal als je het mooie rustige Limburg opzoekt.

ligt aan de rand van het bos en vele andere wandel en fiets routes en toch op loopafstand van de dorpskern.

via de eigenaren in contact gekomen met een evenementenbureau die voor ons een geweldige dag hebben georganiseerd in de omgeving!

onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de omgeving maar ook op de camping zelf omdat er veel dieren aanwezig zijn.

volgend jaar misschien 1 van de vakantiewoningen van hun deze grenzen direct aan de camping.

een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

parel van het mergelland

hendriks
6-7-2014

ben met pinksteren op de vinken hof geweest hebben ons prachtig geamuseert de kids vonden het prachtig met de dieren en bij de boer in de stal en zeker als er een kalfje geboren werd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Onderscheidend

Toos en Wiel Driessen
27-5-2014

Wij komen al een aantal jaren op deze schitterend gelegen en goed verzorgde camping. Je wordt hier altijd weer ontvangen alsof je broer of zus bent die naar het buitenland is gemigreerd en voor een paar weken op vakantie komt. Dus al met al een camping waar je je direct thuis voelt en graag weer komt. Vooral de persoonlijke aandacht die wordt gegeven vinden wij erg belangrijk.

Gereisd met partner in januari 2014

Kleine camping

Jansen
14-8-2013

Het is een kleine camping, je mag blij zijn als je je kampeermiddel kwijt kunt, soms scheerlijn in scheerlijn. Jonge kinderen vermaken zich er prima. Je dient 20 cent voor warm water te betalen, en voor het douchen koop je muntjes van 60 cent per stuk. Watertemp van douche kun je zelf regelen, maar als iemand de wc doortrekt heb je of koud of heel heet water. Sanitair was redelijk schoon, heb gemerkt dat er ook wel een dag niet schoongemaakt wordt. (Shampooflesje heeft er meer dan 1 dag gelegen) wasmachine kost 4 euro en droger 3,50 euro. Wij zijn gewend dat de eigenaren zo af en toe eens een praatje komen maken, maar dat was er hier niet bij, alleen bij vaste gasten. 1 gezin moest de net neergezette tent verplaatsen, werd niet gevraagd, maar opgedrongen, vaste gasten hadden geen privacy vanwege hun tent (???) Wel werd er een kampvuuravond georganiseerd met een drankje en mochten de kinderen een broodje bakken.

Leuke omgeving, maar dan zoeken wij wel een andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie, goed onderhouden camping

Sjoerd Geerlings
4-5-2013

Wij zijn in de meivakantie op deze camping geweest en werden hartelijk ontvangen. De plaatsen ruim genoeg en het sanitair is super nieuw en schoon. Op de boerderij lopen kippen, paarden en koeien. Wij hadden het genoegen om te mogen zien hoe de koeien van de stal naar het veld mochten. Erg leuke en vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in april 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij Vinkenhof in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij Vinkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.