Camping Kampeerboerderij Vinkenhof

Tonen op kaart

23 reviews over Camping Kampeerboerderij Vinkenhof

• 2019
    10Clazien en Wim Schipper06-10-2019

Uitstekende camping met het wij gevoel.

Wij komen al 20 jaar op De Vinkenhof en dat zegt eigenlijk voldoende. We genieten altijd volop van de betrokkenheid en de gastvrijheid de eigenaars, Marie-José en Hans Vinken. De betrokkenheid is een garantie voor een prettig verblijf . Het sanitair is top, super schoon en geen gedoe met muntjes om te douchen, super. Tevens is er een wasmachine en was droger aanwezig, natuurlijk tegen een geringe vergoeding te gebruiken en de centrifuge die gratis te gebruiken is.De gehele camping kan inloggen op een prima functionerende Wifi. De buurtsuper is om de hoek, 1300 stappen, wat wil je nog meer. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9erik23-08-2019

heerlijk

fijne plek, leuk kleinschalig, kinderen hebben zich goed kunnen vermaken, voldoende speelmogelijkheden. alleen zwembad miste nog

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Veronica Jonker30-04-2019

Het is volop genieten bij De Vinkenhof.

Is een perfecte plek om vakantie te vieren in een prachtige omgeving. Deze kleine, zeer goed verzorgde, boerencamping is een verrijking voor Zuid-Limburg en wordt beheerd door zeer sympatieke en betrokken eigenaren. Een prima startpunt voor mooie wandel- en fietstochten en we hebben ook gezien dat kinderen zich hier heel goed kunnen vermaken.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Baaij15-02-2019

Leuk!

gezellige vriendelijke camping. rustig, zonder poespas. Het was erg warm in de weken dat wij er waren, en de eigenaren zorgden voor gevulde kinderbadjes. Heerlijk voor de kids. Schaduwplekken zijn er niet zoveel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10W. Schipper11-10-2017

Een prima ontvangst door de gastvrouw, uitstekend sanitair, een gezellige camping met mooie ruime kampeerplaatsen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Fam Netze02-07-2016

Fijne en gemoedelijke camping

Voor de tweede keer een paar dagen gekampeerd op de Vinkenhof. Helaas door de vele regen waren de plekken erg modderig waardoor het lastig was een beetje redelijke plaats te vinden. Ook tijdens ons verblijf veel regen waardoor de modder ook niet wegging het een grote bende werd. Misschien een idee om de plaatsen wat te verharden?

Verder een fijne camping. Vriendelijke ontvangst, rustige ligging en op wandelafstand van Mechelen. Volop wandelmogelijkheden in de buurt. Restaurants en terrasjes in Mechelen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8marsman28-10-2015

Rustig en prachtig plekje

In de herfstvakantie met 2 kleine kids op deze camping geweest. Voor 16 Euro per nacht met de minicampingkaart. Voor dat geld krijg je echt heel veel waar voor je centen. Heerlijk rustig, super centraal in Zuid-Limburg, aardige eigenaren en prima schoon sanitair. Er zijn wat skelters, trampoline, pingpong- en voetbaltafel en volleybalnet. Verder gewoon een beetje meekijken op de boerderij. Die is overigens maar klein. Paar koeien en paarden. Camping is klein, hooguit een plek of 15. De bezetting was laag toen wij er waren, maar bij veel gasten kan het op het grote veld wel een wat krap zijn. De huisjes liggen wat meer in de picture en zagen er zeer leuk uit. Het was nat toen wij er waren, erg modderig helaas. Ik zou de camping met slecht weer zeker voor tenten niet adviseren. Verder hadden we graag een kinderbadje gehad, maar helaas is deze er niet. Leuke kneuterige camping zonder veel poespas, aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 7Fam. v Kuringen27-07-2015

Leuke Camping

Leuke kindvriendelijke camping met mooi sanitair, Alleen in de regen zijn de tent plaatsen slecht en vol met modder het water loopt niet weg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Fam Derksen07-07-2014

1 woord geweldig!

kleine camping net aan de rand van Mechelen. zeer gemoedelijk en ideaal als je het mooie rustige Limburg opzoekt.

ligt aan de rand van het bos en vele andere wandel en fiets routes en toch op loopafstand van de dorpskern.

via de eigenaren in contact gekomen met een evenementenbureau die voor ons een geweldige dag hebben georganiseerd in de omgeving!

onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de omgeving maar ook op de camping zelf omdat er veel dieren aanwezig zijn.

volgend jaar misschien 1 van de vakantiewoningen van hun deze grenzen direct aan de camping.

een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9hendriks06-07-2014

parel van het mergelland

ben met pinksteren op de vinken hof geweest hebben ons prachtig geamuseert de kids vonden het prachtig met de dieren en bij de boer in de stal en zeker als er een kalfje geboren werd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

1 tip over Camping Kampeerboerderij Vinkenhof

• Sjoerd Geerlings, 04-05-2013

Vanaf de camping kun je gemakkelijk en op korte afstand het dorpje met alle benodigde winkels, restaurantjes en leuke terrasjes vinden. Mooi om te wandelen. Fietsen is wat ons betreft alleen voor de echte sporters weggelegd.

1 vraag over Camping Kampeerboerderij Vinkenhof

• Marianne, 31-05-2014

plattegrond

is er een plattengrand van de kampeerplaatsen ?

Camping Kampeerboerderij Vinkenhof info

• SchaduwplaatsenAanwezig