Vakantiehuis
9,9

10 reviews over Vakantiehuis i gen Hil in het Nederlands

Limburg op z'n mooist! Mooie ligging!

Havinga,
30-9-2017

Prima onderkomen, rustig gelegen, mooi uitzicht vanuit de kamer.Toch dichtbij winkel en diverse eetgelegenheden. Slechts 1200 meter. De klim vanuit Mechelen loopt makkelijk!Wandel-en fietstocht mogelijkheden genoeg!!

Gereisd met partner in september 2017

Prima huis op een mooie plek

Jan van der Lingen
1-5-2016

Mooi huis, prima voor ons gezin van zes.

De omgeving is schitterend met onder andere het Geuldal, Aken, Maastricht maar ook de wandel en fiets mogelijkheden.

Vanuit Bommerig loop je zo naar de Geul of naar het Vijlerbos.

Het huis is van alle gemakken voorzien en zeer schoon!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

geweldig mooi

Ingrid Zegers
23-11-2015

Goede uitvalshoek voor wandelingen, rust en stilte maar vanuit hier ook de drukte makkelijk bereikbaar. Vakantiewoning helemaal super geen op of aanmerkingen. Eigenaren heel erg vriendelijk en gastvrij!.

Wij hebben veel gewandeld , in de dorpjes is het ook goed eten, na de wandelingen is het heerlijk "thuiskomen"

Gereisd met partner in november 2015

Rust en ruimte

Yolande
13-11-2015

Een perfecte uitvalbasis voor wandelen en fietsen. Zeer gastvrij. De rust ruimte en perfecte bedden heeft ons goed gedaan. Wij komen zeker een keer terug om te genieten van al het moois in deze streek.

Gereisd met vrienden in november 2015

Heerlijk huis

Brigitte
22-9-2015

Het huis is van alle gemakken voorzien (lekkere stoelen, nieuw,degelijk keukengerei, goed werkend WiFi). Perfect schoon. De ligging is ideaal voor het maken van wandelingen en toch dicht bij het gezellige dorp Mechelen. En een hartelijke gastvrouw !

Gereisd met partner in september 2015

Thuis komen

Fam Duistermaat
7-3-2015

Bij aankomst hoefden wij nergens aan te wennen. Het huis is van alle gemakken voorzien. Zittend in je stoel voor het raam kijk je uit over het Geuldal; overdag de herten en het groen, 's avonds verschijnen overal de lichtjes van de huisjes verspreidt door het dal en op de heuvels in de verte. Voor de wandelaars; rond 'I gen hil' kun je verschillende schitterende wandelingen starten en op een steenworp afstand (10 autominuten) de ligt de Belgische Voerstreek.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Genieten...

Gerrit Verschoor
3-10-2014

Eigenlijk hebben er helemaal geen opmerkingen kunnen vinden... Huis is schoon en netjes. Ontvangst is hartelijk, met een heerlijke vlaai... Het weer was heerlijk, we hebben in het zonnetje kunnen brunchen, en dat in oktober...'S avonds en blokje hout in de kachel tegen de kilte. Perfect voor een klein kindje, spullen en speelgoed daarvoor zijn aanwezig. Een plaats om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in september 2014

Perfect

Rob van Dam
10-3-2014

Perfecte, unieke locatie voor wie van rust, een comfortabel huis, een schitterende omgeving en cullinair inspirende restaurantjes houdt. Gastvrouw Petra Cox kan, bij gebleken geschiktheid van de gasten, zelfs het gewenste weer regelen. Al met al vakwerk!

Rob van Dam en Cora jansen

Gereisd met partner in maart 2014

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Renee Roubos-Plugge
8-1-2014

Wij komen nu al 7 jaar in I-Gen-Hil. Elke keer is het weer genieten! Van de gastvrije ontvangst met vlaai, het warme, gezellige, schone huis, de opgemaakte bedden, de ruime eetkeuken en de heerlijke houtkachel.

Vanuit het huis kun je heerlijke wandelingen maken en zijn Mechelen en Epen op loopafstand. Dagje Maastricht en Aaken is ook een mogelijkheid .

Gereisd met partner in januari 2014

Een plek net buiten Mechelen, met een prachtig uitzicht vanaf je verblijf over het Geuldal en Mechelen. Heerlijk rustig gelegen, gastvrij verblijf en ontvangst met een heerlijke Limburgse vlaai. We hebben met zijn vieren hier een heerlijk lang weekend gehad, wandelingen beginnen hier bij de voordeur!

Gereisd met vrienden in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis i gen Hil in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis i gen Hil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.