Vakantiehuis Hoeve Schevey

Tonen op kaart

20 reviews over Vakantiehuis Hoeve Schevey

• 10Marjolein20-08-2019

fantastisch

geweldige lokatie in een prachtige omgeving! Huisje is top ingericht

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Peter Hartog26-04-2019

Fantastisch!

Een mooi vakantiehuis in een geweldige omgeving. Sfeervol ingericht, de keuken van alles voorzien, een prima bed. Vanuit huis maak je direct de mooiste wandelingen door bossen, weilanden, langs holle wegen enz. Geweldige gastvrouw. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Erik de Weerd25-04-2019

Een fantastische plek in het prachtige heuvelland

Van het begin tot het einde van het verblijf klopte alles. Super ontvangst met koffie en Limburgse vlaai.

Het huisje is echt prachtig ingericht en van amle comfort voorzien.

De tuin is prachtig. De rust en de prachtige omgeving. Heerlijk!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Erik Puper17-12-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De reviews spreken voor zichzelf. Als klap op de vuurpijl stond er een echte kerstboom. Locatie is geweldig en vandaar kun je heerlijk wandelen. En Anja staat voor je klaar.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Fam. Van Diemen02-11-2018

Heerlijke plek

Het was een heerlijke mini vakantie op hoeve Schevey. Het huisje is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Het was er heerlijk 'thuis komen' na een dag wandelen in de prachtige omgeving. De eigenaren Anja en Rick zijn heel gastvrij en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Monique en Hans08-10-2018

In alle opzichten een heel fijn verblijf!

Knus en comfortabel ingericht huis met eigen terras, waarbij we ook van de rest van de (grote) tuin gebruik mochten maken. Gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk, zij zorgen er ook graag voor dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt! De omgeving van deze locatie is ook érg mooi en leent zich o.a. voor wandelen, fietsen en allerlei uitjes, binnen en over de grens van NL. We bevelen een verblijf in Hoeve Schevey van harte aan! (..behalve voor mensen die slecht ter been zijn; woonkamer is op 1e verdieping en slaapkamer(s) + badkamer op 2e verdieping).

Gereisd met partner in september 2018

• 10Brita Falk25-09-2018

Heerlijk

Wij hebben hier een fijne mini-vakantie gehad. Voor mij is de inrichting van het interieur heel belangrijk, want ik vind het heerlijk om buiten te zijn in deze fantastische omgeving, maar ik wil me ook echt thuis voelen als ik “thuis” kom in mijn vakantiehuis. En dat is het geval! Een prachtig ingericht vakantiehuis dat warm aanvoelt en werkelijk van alle gemakken voorzien is. Brandschoon, van boven tot onder, en dat is een behoorlijk vloeroppervlak, verdeeld over drie verdiepingen. Ik was daar in een verdrietige periode van mijn leven en heb daar echt een stukje kunnen verwerken. Vallende sterren gezien, prachtige roofvogels, wandeling door de heuvels naar de Volmolen in Epen, koffie in “t hijgend hert” op de heuvel en verder ontspannen in de tuin en op t terrasje bij t huisje. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ze genieten van het buitenleven en laten de gasten daarvan meegenieten. Kortom: dit is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Folkert Heyse15-09-2018

Helemaal top!

Alles was uitstekend. Het appartement is fantastisch, en de gastvrijheid van Rick & Anja buitengewoon! We komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Marijke de Roode10-09-2018

Meer dan fantastisch!

Wat een fantastisch weekend hebben we gehad op de hoeve. De gastvrijheid en passie van de eigenaren was hartverwarmend. En zelden meegemaakt dat de werkelijkheid nog mooier was dan de foto s!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Bert Mulder05-05-2018

Heerlijk plekje

Sfeervol ingericht appartement in een heerlijk rustige omgeving. Appartement is van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in mei 2018

1 tip over Vakantiehuis Hoeve Schevey

• Margriet Mallee, 03-09-2016

Fantastisch om te fietsen, ook e-Bikes te huur in het dorp.

0 vragen over Vakantiehuis Hoeve Schevey

Vakantiehuis info