Vakantiehuis Hoeve Schevey

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk plekje

Bert Mulder
5-5-2018

Sfeervol ingericht appartement in een heerlijk rustige omgeving. Appartement is van alle gemakken voorzien.

Het liefst morgen weer.

Anneke
1-5-2018

Liever heb ik dat jullie hier niet heen gaan, en het een geheim adresje blijft voor ons.......

Een fantastisch huisje, een schitterende omgeving, wandelroutes om de hoek en betrokken en vriendelijke gastheer en -vrouw.

Fantastische plek. Aanrader!

fam bosboom
22-4-2018

In alle opzichten een fantastische locatie. Geweldige centrale en toch heel rustige ligging in het Limburgse heuvelland met prachtig uitzicht.

Supergastvrije en zeer attente gastvrouw en -heer.

Het huis is zeer comfortabel en smaakvol ingericht. Tot in de kleinste details zeer verzorgd.

We voelden ons zeer welkome en verwend en we komen hier absoluut terug.

perfect

Thea en Ron
9-4-2018

Wat een prettige ontvangst en wat was het allemaal weer goed verzorgd! Alles tip top in orde. Werkelijk aan alles is gedacht. We zijn hier voor de tweede keer geweest en het heeft ons opnieuw zeer aangenaam verrast. Zeker wie van wandelen houdt, kan hier zijn hart ophalen. Binnen twee minuten lopen ben je in een prachtig wandelgebied. Absoluut een aanrader!

Super!

Sylvia
19-3-2018

Heerlijk genoten van een weekje in de hoeve! En wat een gastvrijheid!

Mooie luxe schone gezellige accommodatie, van alle gemakken voorzien, locatie en uitzicht zijn super! En fijn om de mountainbike na een dagje rijden te kunnen afspuiten. Ik kom zeker een keer terug!

Een absolute aanrader.

Henk Beentjes
9-1-2018

De ligging van het huisje is fantastisch. Midden in de heuvelen tussen Mechelen en Epen. Klein Zwitserland. Prima uitvalsbasis voor fijne wandelingen en bezoeken aan het achterland. Ook Belgie, Duitsland en Maastricht liggen onder handbereik.

Een prachtig huisje, gezellig ingericht en volledig geoutilleerd. Bovendien een buitengewoon fijne gastvrijheid, tot in de kleinste details. Waar krijg je bij aankomst koffie, vlaai en een likeurtje, op Oudejaarsdag een zak oliebollen, champagne en 2 glazen en bij vertrek een fles eigengemaakte perensap ? Wij tot nu toe nog nergens.

Gezellig aangekleed, prima bedden en een fijne knusse inrichting. Niets dan lof voor de eigenaren. Een absolute aanrader !

Margriet Mallee
12-9-2016

Wat een prachtige lokatie. De vakantiewoningen zijn mooi en stijlvol ingericht. Zeer gastvrij ontvangen. Een aanrader! Een heerlijk weekend gehad. Mooie fietstochten gemaakt in de omgeving. Er zijn in het dorp prima fietsen te huur.

Klinkenberglia@gmail.com
3-9-2016

Het was perfect. Prachtige lokatie, schitterende vakantiewoning van alle gemakken voorzien. Zeer gastvrije familie je voelt je er gelijk thuis.

Fantastisch, gastvrij en prachtige vakantiewoning

Margriet Mallee
3-9-2016

Wat een prachtige plek en mooie omgeving.

Het was fantastisch

Dirk en Corrie Cederhout
9-8-2016

De ligging van de vakantiehuizen is uitstekend, dicht aan de grens van België en Duitsland. Ook Maastricht ligt op een steenworp afstand. Volop gelegenheid om te fietsen, wandelen en te genieten van de lokale gastvrijheid.

De vakantiehuizen zijn volledig gerenoveerd en van alle gemakken voorzien.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve Schevey voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Schevey in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Schevey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Schevey scoort een 9.83 uit 10 op basis van 11 reviews.