Vakantiehuis Hoeve Schevey

16 reviews over Vakantiehuis Hoeve Schevey in het Nederlands

Heerlijke plek

Fam. Van Diemen
2-11-2018

Het was een heerlijke mini vakantie op hoeve Schevey. Het huisje is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Het was er heerlijk 'thuis komen' na een dag wandelen in de prachtige omgeving. De eigenaren Anja en Rick zijn heel gastvrij en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

In alle opzichten een heel fijn verblijf!

Monique en Hans
8-10-2018

Knus en comfortabel ingericht huis met eigen terras, waarbij we ook van de rest van de (grote) tuin gebruik mochten maken. Gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk, zij zorgen er ook graag voor dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt! De omgeving van deze locatie is ook érg mooi en leent zich o.a. voor wandelen, fietsen en allerlei uitjes, binnen en over de grens van NL. We bevelen een verblijf in Hoeve Schevey van harte aan! (..behalve voor mensen die slecht ter been zijn; woonkamer is op 1e verdieping en slaapkamer(s) + badkamer op 2e verdieping).

Heerlijk

Brita Falk
25-9-2018

Wij hebben hier een fijne mini-vakantie gehad. Voor mij is de inrichting van het interieur heel belangrijk, want ik vind het heerlijk om buiten te zijn in deze fantastische omgeving, maar ik wil me ook echt thuis voelen als ik “thuis” kom in mijn vakantiehuis. En dat is het geval! Een prachtig ingericht vakantiehuis dat warm aanvoelt en werkelijk van alle gemakken voorzien is. Brandschoon, van boven tot onder, en dat is een behoorlijk vloeroppervlak, verdeeld over drie verdiepingen. Ik was daar in een verdrietige periode van mijn leven en heb daar echt een stukje kunnen verwerken. Vallende sterren gezien, prachtige roofvogels, wandeling door de heuvels naar de Volmolen in Epen, koffie in “t hijgend hert” op de heuvel en verder ontspannen in de tuin en op t terrasje bij t huisje. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ze genieten van het buitenleven en laten de gasten daarvan meegenieten. Kortom: dit is een aanrader.

Helemaal top!

Folkert Heyse
15-9-2018

Alles was uitstekend. Het appartement is fantastisch, en de gastvrijheid van Rick & Anja buitengewoon! We komen hier zeker terug.

Meer dan fantastisch!

Marijke de Roode
10-9-2018

Wat een fantastisch weekend hebben we gehad op de hoeve.

De gastvrijheid en passie van de eigenaren was hartverwarmend. En zelden meegemaakt dat de werkelijkheid nog mooier was dan de foto s!

Heerlijk plekje

Bert Mulder
5-5-2018

Sfeervol ingericht appartement in een heerlijk rustige omgeving. Appartement is van alle gemakken voorzien.

Het liefst morgen weer.

Anneke
1-5-2018

Liever heb ik dat jullie hier niet heen gaan, en het een geheim adresje blijft voor ons.......

Een fantastisch huisje, een schitterende omgeving, wandelroutes om de hoek en betrokken en vriendelijke gastheer en -vrouw.

Fantastische plek. Aanrader!

fam bosboom
22-4-2018

In alle opzichten een fantastische locatie. Geweldige centrale en toch heel rustige ligging in het Limburgse heuvelland met prachtig uitzicht.

Supergastvrije en zeer attente gastvrouw en -heer.

Het huis is zeer comfortabel en smaakvol ingericht. Tot in de kleinste details zeer verzorgd.

We voelden ons zeer welkome en verwend en we komen hier absoluut terug.

perfect

Thea en Ron
9-4-2018

Wat een prettige ontvangst en wat was het allemaal weer goed verzorgd! Alles tip top in orde. Werkelijk aan alles is gedacht. We zijn hier voor de tweede keer geweest en het heeft ons opnieuw zeer aangenaam verrast. Zeker wie van wandelen houdt, kan hier zijn hart ophalen. Binnen twee minuten lopen ben je in een prachtig wandelgebied. Absoluut een aanrader!

Super!

Sylvia
19-3-2018

Heerlijk genoten van een weekje in de hoeve! En wat een gastvrijheid!

Mooie luxe schone gezellige accommodatie, van alle gemakken voorzien, locatie en uitzicht zijn super! En fijn om de mountainbike na een dagje rijden te kunnen afspuiten. Ik kom zeker een keer terug!

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Schevey in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Schevey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.