Géén boekingskosten

Vakantiehuis Hoeve Schevey

NederlandLimburgMechelen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hoeve Schevey voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 23 reviews

Meer vakantiehuis info

23 Reviews over Hoeve Schevey

• 10Wim&Olga van Saanen10-12-2021

Fantastisch!

Wij waren hier voor de eerste keer en zeer aangenaam verrast! Het huisje is van alle gemakken voorzien en zeer gezellig ingericht. Zelfs de Kerstboom stond er! Anja is een perfecte gastvrouw en doet er echt alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Bij aankomst koffie met vlaai en een zelfgemaakte frambozenlikeur en nog een afscheidscadeau. Tot slot zwaait ze je ook nog uit. Een dikke 10! Nogmaals dank Anja!

• 10Arie en Marieke13-12-2020

Alle lovende woorden eerder geschreven, daar sluiten wij ons volledig bij aan. De vakantiewoning is echt top en dat geldt zeker ook voor de warmte en aandacht van gastvrouw Anja en gastheer Rick (die wij niet hebben ontmoet). Nuchtere Zuid-Hollanders die het ‘Limburgse’ hebben omarmd en het enthousiasme erover heerlijk laten zien. En daar kún je enthousiast over zijn, wat een prachtig stukje Nederland. Door de heuvels prachtige vergezichten wat zo typerend is voor dit gebied. Als je dan daarnaast zo gastvrij wordt ontvangen en weer uitzwaait met een attent souvenir, dan heb je echt vakantie beleefd!

• 10Henk Beentjes07-01-2020

Geweldig, supergastvrij, prachtige plek, een feest

Alle mensen moeten weten dat dit de meest gastvrije plaats is, die wij ons kunnen voorstellen in Zuid-Limburg. Voor ons was het de allereerste keer, dat we 2 keer naar dezelfde plek zijn gegaan. En we hebben er absoluut geen spijt van gehad. SAterker nog: we zouden het zo weer doen. Een absolute aanrader !!

• 10Marjolein20-08-2019

fantastisch

geweldige lokatie in een prachtige omgeving! Huisje is top ingericht

• 10Peter Hartog26-04-2019

Fantastisch!

Een mooi vakantiehuis in een geweldige omgeving. Sfeervol ingericht, de keuken van alles voorzien, een prima bed. Vanuit huis maak je direct de mooiste wandelingen door bossen, weilanden, langs holle wegen enz. Geweldige gastvrouw. Wij komen zeker terug.

• 10Erik de Weerd25-04-2019

Een fantastische plek in het prachtige heuvelland

Van het begin tot het einde van het verblijf klopte alles. Super ontvangst met koffie en Limburgse vlaai.

Het huisje is echt prachtig ingericht en van amle comfort voorzien.

De tuin is prachtig. De rust en de prachtige omgeving. Heerlijk!

• 10Erik Puper17-12-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De reviews spreken voor zichzelf. Als klap op de vuurpijl stond er een echte kerstboom. Locatie is geweldig en vandaar kun je heerlijk wandelen. En Anja staat voor je klaar.

• 10Fam. Van Diemen02-11-2018

Heerlijke plek

Het was een heerlijke mini vakantie op hoeve Schevey. Het huisje is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Het was er heerlijk 'thuis komen' na een dag wandelen in de prachtige omgeving. De eigenaren Anja en Rick zijn heel gastvrij en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

• 9Monique en Hans08-10-2018

In alle opzichten een heel fijn verblijf!

Knus en comfortabel ingericht huis met eigen terras, waarbij we ook van de rest van de (grote) tuin gebruik mochten maken. Gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk, zij zorgen er ook graag voor dat het je tijdens je verblijf aan niets ontbreekt! De omgeving van deze locatie is ook érg mooi en leent zich o.a. voor wandelen, fietsen en allerlei uitjes, binnen en over de grens van NL. We bevelen een verblijf in Hoeve Schevey van harte aan! (..behalve voor mensen die slecht ter been zijn; woonkamer is op 1e verdieping en slaapkamer(s) + badkamer op 2e verdieping).

• 10Brita Falk25-09-2018

Heerlijk

Wij hebben hier een fijne mini-vakantie gehad. Voor mij is de inrichting van het interieur heel belangrijk, want ik vind het heerlijk om buiten te zijn in deze fantastische omgeving, maar ik wil me ook echt thuis voelen als ik “thuis” kom in mijn vakantiehuis. En dat is het geval! Een prachtig ingericht vakantiehuis dat warm aanvoelt en werkelijk van alle gemakken voorzien is. Brandschoon, van boven tot onder, en dat is een behoorlijk vloeroppervlak, verdeeld over drie verdiepingen. Ik was daar in een verdrietige periode van mijn leven en heb daar echt een stukje kunnen verwerken. Vallende sterren gezien, prachtige roofvogels, wandeling door de heuvels naar de Volmolen in Epen, koffie in “t hijgend hert” op de heuvel en verder ontspannen in de tuin en op t terrasje bij t huisje. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ze genieten van het buitenleven en laten de gasten daarvan meegenieten. Kortom: dit is een aanrader.

Vakantiehuis Hoeve Schevey info

• CafeNiet beschikbaar