Vakantiehuis Herlaeve

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°12°
Vakantiehuis Herlaeve

17 tips over Vakantiehuis Herlaeve

fam. van Dalen, 27-6-2012

Valkenburg AGoGo - hier kun je lasergamen in de grotten, erg leuk voor jong en oud!

Met de kabelbaan ga je naar de Wilhelmina toren, die je kunt beklimmen of je maakt een rit op de rodelbaan.

Rondtour door de gemeentegrot in Valkenburg

Fam. Kruts, 10-5-2012
Een bezoek aan Aken is zeker de moeite waard, voor een stevige wandeltocht kun je het drielandenpunt in Vaals bezoeken. Uitgaan en restaurant gelegenheden zijn er in Valkenburg aan de Geul genoeg te vinden.
veen, 7-5-2012
Als afsluiting van een weekje zuid Limburg zou ik boscafe t Hijgend Hert in Vijlen aanbevelen. De enige berghut van Nedreland.

We hebben een aantal aanbieders voor Herlaeve voor je op een rij gezet:

Yvon Dortmans, 30-1-2012
    We hebben heerlijk geluncht in Chateau St. Gerlach. Vanaf het huisje 1/2 uur. Maar, we hebben ook heerlijk gegeten in de Gerardushoeve, maar een minuutje of 7 van Herlaeve. En, last but not least, lekker wat gedronken in Vijlen bij Agen Kirk
    L., 11-1-2012
    Kroeg het pintje in het dorp, op loopafstand. Een gezellige ouderwetse kroeg met leuk personeel
    Ellen van Ojik, 4-12-2011
    Kerstmarkt in Aken, lokale wandeling

atina, 29-10-2011
    Een aanrader zijn de kerstmarkt in de grotten vanaf 18 november 2011 in Valkenburg aan de Geul.

We hebben een aantal aanbieders voor Herlaeve voor je op een rij gezet: