Vakantiehuis Herlaeve

Vakantiehuis Herlaeve
9,1

17 tips over Vakantiehuis Herlaeve

Femke Ewolds, 27-2-2015

Wij hebben twee hele leuke wandelingen gedaan:

- kroegenwandeling, we zijn van de Smidse (heerlijke vlaai gegeten) naar het Hijgende hert gelopen (borrelhapjes gegeten). Dit was een best zware wandeling maar zeker de moeite waard.

- De stadswandeling voor kinderen in Maastricht.

Bally Nathalie, 19-11-2013

In het dorp een leuk en gezellig speciaalbierencafé (altijd leuk als Belgen), In de Kroeën genaamd.

Verder ook lekker getafeld in restaurant De oude brouwerij.

Truus de Vries, 5-10-2013
Ga lekker eten bij de Italiaan in het dorp, zeer de moeite waard. Let op de keuken is tot 20.00 uur open.

We hebben een aantal aanbieders voor Herlaeve voor je op een rij gezet:

Schaap, 2-9-2013

Maak een wandeling langs de Geul. Op steenworp afstand van deze

locatie. En haal een uitstekende vlaai ( of wat anders) bij bakker Meens in

Mechelen !

Baan, 30-8-2013
Voor kinderen is kasteel Hoensbroek ontzettend leuk.
Fam van den Hout, 13-2-2013

Het hijgend hert in Vijlen is een aanrader!

Vooral de appeltaart is daar super lekker!

Harjanne de Boer, 9-11-2012
Catering Heuvelland in Partij, heerlijk!!
Harjanne de Boer, 5-11-2012
Wij hebben gebruik gemaakt van Catering Heuvelland, zitten in Partij, vlak bij de vakantiewoningen. Vanaf 12 personen, geweldig lekker buffet, aanrader!!! Even intikken op Google, hebben website!
Anneke van Haastrecht, 26-10-2012

In Maastricht kun je gezellig gaan winkelen, maar ook een boottocht naar de Pietersberg maken. Daar kun je dan de grotten bezichtigen.

In Valkenburg is een bezoek aan de gemeentegrot ook de moeite waard.

En natuurlijk mag een wandeling over de (Brunssumer)hei ook niet vergeten worden.

R. Vogels, 7-8-2012

Aken, een mooie oude stad, leuk om te winkelen, de dom is mooi om te zien.

De glasblazerij in Vaals is ook interessant om heen te gaan.

Valkenburg is ook altijd gezellig.

Een rit met de stoomtrein van het Miljoenenlijntje is leuk voor de kleintjes. In Gulpen is een groot subtropisch zwembad.

Gaia Zoo in Kerkrade is ook mooi.

En de ijscoboer onder aan de voet van de Camerig (net buiten Epen) mag je eigenijk ook niet missen. Een korte wandeling vanuit "Herleave" brengt je zo bij deze ijscoboer.

We hebben een aantal aanbieders voor Herlaeve voor je op een rij gezet: