Vakantiehuis Herlaeve

Met vrienden

Heerlijke uitvalsbasis voor Zuid Limburg

Marjolein
2-9-2018

Mooie ruime vakantie woning (hummelknupke), netjes en van alles voorzien.

Speelweide met grote trampoline en speelhuisje voor de kinderen. Groot opzet bad waar onze kinderen heerlijk in gezwommen/gespeeld hebben! Mooi schoon water en veilig doordat trap ook omhoog gezet kan worden.

Mooie uitvalsbasis om het mooie zuid Limburg te ontdekken.

Vanaf het Hummeknupke geen vrij uitzicht over de omgeving. Wel vanaf de 'speel'weide.

Vriendelijke gastvrouw en haar gezin.

Geweldig!

Ed & Ilse
12-5-2018

Een geweldig vakantiehuis; schoon, ruim, in alle opzichten goed verzorgd! De ligging is fantastisch; een prachtig uitzicht en toch ook te voet binnen 10 minuten in Mechelen.

Een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Kortom een echte aanrader!

Geweldig!

Fam. Den Otter
12-8-2017

Schitterend huisje, heel schoon met een mooie inrichting. Ruime badkamer, goede bedden en overal veel ruimte. De omgeving is schitterend! Het huis staat aan de rand van Mechelen, dus heerlijk vrij, maar met 5 minuten lopen ben je in het dorp. Ook een heerlijk terras aan de noordkant, niet te warm en ook weinig last van wind, zodat je tot 's avonds laat buiten kunt zitten. Als het vakantiehuis ernaast bezoekers heeft, kijken die wel uit op het terras, maar al met al is dit vakantiehuis zeker aan te bevelen!

Direct boeken

Wij vinden het al jaren "geweldig"

Familie van den Hout
9-8-2017

Fijn ruim huis met een prachtig uitzicht in een mooie omgeving.

Zeer tevreden!

Fam Hop
9-8-2017

Het is een geweldige accommodatie in een zeer mooie omgeving.

Als je hier niet tot rust komt dan weten wij het ook niet meer.

Wij komen hier al jaren dus dat zegt denk ik genoeg over onze tevredenheid.

Geweldig

Janneke
19-7-2017

Na een hartelijk ontvangst kon het genieten beginnen: een prachtige omgeving, een gezellig en groot huis. Mooie badkamers en slaapkamers. In de keuken was alles aanwezig wat je nodig zou kunnen hebben.

In Nederland een buitenlands vakantiegevoel!!

gerrit schout
31-5-2017

Gastvrije ontvangst door heel aardige eigenaresse!

Heerlijk ruim 14 persoons huis, erg comfortabel en gezellig.

Ligging complex is schitterend en heel rustig!

Mechelen is een gezellig dorp, veel voorzieningen.

Een absolute aanrader, weet komen terug!

Genieten! Prachtig uitzicht! Mooie wandelingen.

Annemarie
15-5-2017

Schoon vakantieverblijf. Voor kleinkind was er buiten genoeg te doen, schommel, speelhuisje, trampoline. Gastvrij onthaal, koffie en vlaai stonden klaar.

Gedeelde tuin. Er wordt nog gerenoveerd aan vakantiewoning op het terrein.

Prima vakantiewoning

Knaapen
20-3-2017

Vakantiehuis Herlaeve is een grote, vrij nieuwe vakantiewoning met gunstige ligging net buiten het dorpje Mechelen. De woning is onderdeel van een groter geheel dat nog niet geheel af is. Ook in de woning zelf zullen nog wat verbeteringen worden aangebracht, bijv een groter 90-cm-fornuis met een echte oven en een grotere koel/vrieskast. Nu zijn er 2 combi-magnetrons, 2 wat krappe koelkasten en 2 vierpits-kookplaten, verdeeld over twee verdiepingen. Maar desondanks is ons (11 pers) verblijf in de woning prima geweest. In Mechelen is een goed Italiaans restaurant en er zijn gezellige kroegen.

Zoals wel vaker in appartementen is 'het keukengerei' wat aan de krappe kant en zijn sommige pannen en messen, na jarenlang gebruik, aan een tweede leven bezig. De ovenschalen voor de lasagne waren onvindbaar; gelukkig hadden we zelf ovenschalen meegenomen.

Weer geweldig !

Familie Kruts
3-3-2017

Voor ons de 4de keer, zoals altijd gastvrij ontvangen, Herlaeve is bij uitstek een uitstekende lokatie om te wandelen en uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld Aken, Maastricht of Valkenburg, volgend jaar weer !

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Herlaeve in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Herlaeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.