Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 8 reviews

Pension info

Meer pension info

We hebben de beste aanbieders voor Pension Geuldal voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Geuldal

• 10Fam. Smit04-11-2018

Fantastisch!

In juli 2018 drie dagen in Pension Geuldal gelogeerd voor een korte fietsvakantie. Uitstekend bevallen, geen overdreven luxe, maar schoon en netjes. De eigenaren Charles en Saskia zijn fantastisch, wij hebben ons zelden zo thuis gevoeld! Wij komen zeker terug!

• 9Marc19-10-2017

Gezellig en inspirerend. Prima uitvalsbasis.

Nog nooit hebben wij zulke lieve mensen ontmoet in een b&b. De ontbijttafel was een inspirerende uitwisseling van ideeën en meningen. Zo bijzonder. Wellicht dat dat komt door de eenvoudige no nonsence filosofie van de ex-Amsterdamse uitbaters. Kamers simpel maar niks mis mee. Heerlijk bed en echt prima ontbijt met zelfgebakken brood.

• 9Bob en Jenny28-05-2017

Fijne plek

Goed bed, wastafel met warm en koud water op de kamer, wc en (mooie) douche op de gang, doorgaande weg hoorbaar op de slaapkamer aan de voorkant als je het raam open hebt, in de tuin hoor je de weg niet, heel uitgebreid ontbijt met zelf gebakken brood, heel hulpvaardige eigenaren. Wij hadden een heel fijn Hemelvaart weekend. Eetgelegenheden op loopafstand, alsmede kleine supermarkt. Eenvoudige, charmante, aanrader.

• 9Carolien26-04-2017

Lekker relaxed!

Een leuke grote gezellige woning met diverse ruime kamers en mooie ruime badkamer. Goed bed en een heerlijk ontbijt ! Vriendelijke eigenaren die meedenken met routeplanning/wandelingen in de buurt. Zeker aanrader !

• 8Fam. Lam07-08-2013

Heerlijk relaxen

We hebben twee dagen genoten van jullie B&B, prachtige omgeving, heerlijke bedden, fijne douche en fantastische gastvrijheid. We komen zeker nog eens terug! Veel succes verder met jullie B&B

• 9Hille29-10-2012

Erg goed

Goede bedden, wel kleinere kamers zonder tv, geen internet meer sinds kort, heerlijk ontbijt met wat fruit, genoeg brood en beleg. Aardige mensen. Spelletjes boven waar je ook thee en koffie kan zetten. Sommige geven als opmerking dat het aan een drukke weg ligt, maar dat valt wel mee, er kwam geen hond in het weekend. Wel koud (in de zomer), met enkele glazen en vochtig, maar de kachel doet het. Leuk detail is dat er twee douchen zijn met een muur er tussen zodat je met je met z'n tweeën kunt douchen.

• 9henk en jos18-09-2011

Heerlijke dagen, verwen- moment!

Wij hebben vooral genoten van de heerlijke tuin met uitzicht op roodbruine kalveren en mooie paardjes. Gastvrije ontvangst, zeer vriendelijke eigenaars die, als je het wilt, je graag adviseren over de omgeving. Top! ontbijt en heerlijke kamer. Een aanrader.

• 8suus09-06-2010

gastvrij, vriendelijk en heerlijke tuin

Gratis internet, gratis fiets en wandelroutes. Bushalte voor de deur. Ruime tuin met uitzicht op de schweiberg. Vriendelijke mensen. Heerlijk ontbijt. Maar vooral de grote boxpringbedden zijn super

Pension Geuldal info

Het complex