Pension Geuldal

Laatste review

Fantastisch!

Fam. Smit,
4-11-2018

In juli 2018 drie dagen in Pension Geuldal gelogeerd voor een korte fietsvakantie. Uitstekend bevallen, geen overdreven luxe, maar schoon en netjes. De eigenaren Charles en Saskia zijn fantastisch, wij hebben ons zelden zo thuis gevoeld! Wij komen zeker terug!

8 reviews over Pension Geuldal in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Smit,
4-11-2018

Nog nooit hebben wij zulke lieve mensen ontmoet in een b&b. De ontbijttafel was een inspirerende uitwisseling van ideeën en meningen. Zo bijzonder. Wellicht dat dat komt door de eenvoudige no nonsence filosofie van de ex-Amsterdamse uitbaters. Kamers simpel maar niks mis mee. Heerlijk bed en echt prima ontbijt met zelfgebakken brood.

Fijne plek

Bob en Jenny,
28-5-2017

Goed bed, wastafel met warm en koud water op de kamer, wc en (mooie) douche op de gang, doorgaande weg hoorbaar op de slaapkamer aan de voorkant als je het raam open hebt, in de tuin hoor je de weg niet, heel uitgebreid ontbijt met zelf gebakken brood, heel hulpvaardige eigenaren. Wij hadden een heel fijn Hemelvaart weekend. Eetgelegenheden op loopafstand, alsmede kleine supermarkt. Eenvoudige, charmante, aanrader.

Lekker relaxed!

Carolien,
26-4-2017

Een leuke grote gezellige woning met diverse ruime kamers en mooie ruime badkamer. Goed bed en een heerlijk ontbijt ! Vriendelijke eigenaren die meedenken met routeplanning/wandelingen in de buurt. Zeker aanrader !

Heerlijk relaxen

Fam. Lam
7-8-2013

We hebben twee dagen genoten van jullie B&B, prachtige omgeving, heerlijke bedden, fijne douche en fantastische gastvrijheid. We komen zeker nog eens terug!

Veel succes verder met jullie B&B

Erg goed

Hille
29-10-2012

Goede bedden, wel kleinere kamers zonder tv, geen internet meer sinds kort, heerlijk ontbijt met wat fruit, genoeg brood en beleg. Aardige mensen. Spelletjes boven waar je ook thee en koffie kan zetten. Sommige geven als opmerking dat het aan een drukke weg ligt, maar dat valt wel mee, er kwam geen hond in het weekend. Wel koud (in de zomer), met enkele glazen en vochtig, maar de kachel doet het. Leuk detail is dat er twee douchen zijn met een muur er tussen zodat je met je met z'n tweeën kunt douchen.

Heerlijke dagen, verwen- moment!

henk en jos
18-9-2011

Wij hebben vooral genoten van de heerlijke tuin met uitzicht op roodbruine kalveren en mooie paardjes. Gastvrije ontvangst, zeer vriendelijke eigenaars die, als je het wilt, je graag adviseren over de omgeving. Top! ontbijt en heerlijke kamer. Een aanrader.

Gratis internet, gratis fiets en wandelroutes. Bushalte voor de deur. Ruime tuin met uitzicht op de schweiberg. Vriendelijke mensen. Heerlijk ontbijt.

Maar vooral de grote boxpringbedden zijn super

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Geuldal in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Geuldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.