Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

20 Reviews over Frensjerhofke

• 9Anneke Hofmann23-01-2022

Heel fijn!

Wij zaten in het Huisje de Zwaluw! Wat een fijn karakteristiek huisje in een prachtige omgeving. Bedankt!

• 10Natuur
  • 9Dennis de Wit12-07-2021

Genoten

Wij vonden het een leuk en gezellig huisje. Centrum dorpje is op loopafstand en binnen 2 minuten sta je in het bos. Verhuurders waren vriendelijk en hadden veel tips. Mochten we nog eens naar zuid Limburg gaan dan komen we graag weer terug bij frensjerhofke. Groetjes Dennis en Suus

• 6Voogt29-06-2021

Prijs kwaliteit verhouding veel te duur!

Geen privacy zit altijd tegen de verhuurders van huisje Zwaluw aan te kijken. Raampje boven de trap, geen rolgordijn verhuurders van huisje Zwaluw zien je naar beneden lopen. Op 25 meter zit een kippenren/haan elke morgen om 05.00 wakker gaat de hele dag door. Ook de slaapkamer slecht verduisterd, het mag authentiek zijn maar zijn ook veel verbeter punten nodig!!! Wij komen hier niet meer terug, ondanks de prachtige omgeving. Ook linnengoed en handdoeken zelf meenemen ook daar voor moet je betalen...

• 9sannek07-03-2013

ontzettend genoten

Al enkele keren hebben we genoten van een heerlijke wandelvakantie in huisje de merel. Het huisje karakteristiek, gezellig en warm. De omgeving is prachtig. Kortom heerlijk genieten. Katrien Verstraeten

• 9loek28-02-2013

frensjerhofke

Zeer leuk authentiek vakwerkhuis, rustig gelegen aan een doodlopende weg. Wij hebben er in de aangrenzende bossen en weilanden zalig gewandeld en daarna lekker een glaasje wijn gedronken bij de open haard. We zaten in huisje de merel en komen zeker terug van de zomer.

• 8C.Kuipers16-09-2012

Gezellig en gastvrij!

Vorige week waren wij te gast in dit gezellige huis wat onderverdeeld is in appartementen. Wij hebben het erg fijn gehad! Het huis was knus, schoon en gezellig. De nieuwe badkamer zag er heel goed uit. Ook de omsloten tuin was een fijn plekje om even te zitten. Het was fijn om 's avonds even de gashaard aan te kunnen doen. Het huis ligt nagenoeg achteraan een doodlopende straat wat veel rust geeft rondom de woningen. De gastvrouw was allerhartelijkst. In het fijne dorp Mechelen vindt je diverse terrasjes en er zijn winkeltjes waaronder een kleine supermarkt. Prima dus! We hebben genoten van het prachtige Zuid-Limburgse land om ons heen en danken Miriam voor de gezelligheid en het fijne verblijf! Groetjes, Caroline.

• 9Familie Rotshuizen18-07-2012

Heerlijke vakantie gehad in Frensjerhofke

We hebben erg genoten van ons verblijf in dit vakantiehuisje. We zaten in De Lijster en dat was erg geschikt voor onze kleine van 1 jaar. Traphekje was aanwezig, ook kinderstoel en bedje. Buiten een mooi afgeschut en goed verzorgd binnenhof met de hele dag zon. Nieuwe badkamer met fijne douche. Omgeving was rustiek met voldoende terrasjes nabij om toch te kunnen genieten van wat (Limburgs) vertier. Kortom, een aanrader.

• 8Fam. Vervloed12-02-2012

de Zwaluw

Zomer 2011 hebben wij een week in de zwaluw vakantie gehouden Wij vonden de woning zeer knus en gezellig en meer dan compleet ingericht,de ontvangst door Miriam was zeer gastvrij en we voelden ons er gelijk thuis De omgeving was prima en we hebben veel gewandeld door het mooie Limburg Het was voor ons een fijne vakantie en we komen zeker nog eens terug

• 10van zetten21-10-2011

Heel leuk

met fam. in frensjerhofke geweest. wat een prachtige plek, wist niet dat nederland zo mooi was. We hadden ook prachtig weer, en hebben enorm genoten. Een gezellig huis, en heel compleet ingericht, ook de kinderen hebben het naar hun zin gehad, ik ben zelfs met de jongens gaan forelvissen. We gaan zeker op herhaling, want we hebben nog lang niet alles gezien

• 9van zetten21-10-2011

Heel mooi