Hotel Eperhofsterster

Nederland, Limburg, Mechelen

9.8Fenomenaal

36 reviews over Hotel Eperhof

• 10Fam achong11-08-2019

Tot de volgende keer!!!!!

Last minute gelukkig nog een plek voor 3p (mijn man en zoon) en wij konden s' ochtends mee ontbijten. Het ontbijt was zo uitgebreid dat je genoeg keuze had om te bedenken wat je wilde eten🥖🍞🍓🍒🥚 wat wil je koffie, thee, jus Orange super service en eerlijk waar wat een lieve mensen en een vriendelijke ontvangst❤️ kamer was netjes en schoon. Bedankt💆

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2017
    10Jos en Marian ten Have11-08-2017

We hebben het super fijn naar ons zin gehad

Het hotel zag er prima en netjes verzorgd uit .vanuit het hotel kun je veel wandelingen maken. "'s morgens een lekker ontbijtje. Drielandenpunt Vaals ligt op nog geen 10 km afstand met de auto. Als je naar een zwembad wilt ligt in Gulpen een mooi suptropisch zwemparadijs waar je wel een middag kunt vermaken. Als je van winkelen houd moet je naar Aken in Duitsland gaan een super mooie stad.

wiel, Dir/eig, 25-08-2017

Dank voor uw fijne en warme review. Graag tot ziens.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Dineke van Keulen19-07-2017

Wij voelden ons heel goed in de Eperhof!

Vriendelijke eigenaren, landelijke ligging, schoon, smaakvol ingericht. De twee dagen mogen wat ons betreft nog een vervolg krijgen. Een fijn adres voor nog eens een weekje! Dan kiezen we de kamer met balkon aan de achterkant, met het riante vergezicht.

Wiel, Dir/eig, 25-08-2017

Mooi dat u zich thuisvoelde. Dank voor uw fijne reactie en graag tot ziens.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9H.H.W. Tepetinus16-08-2016

Een prettig familiehotel waar wij ons thuisvoelen.

Een familiehotel beperkt de gast in zijn keuzes (bv. avondeten bij halfpension). Maar ook dan is de verrassing aangenaam!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Suzanna van Vliet16-08-2016

Zeer goed hotel, unieke locatie en ambiance!

Hotel Eperhof is een heerlijk hotel op een van de mooiste locaties in Nederland. Mogelijkheid om je paard mee te nemen (inclusief stal en weidegang) en te genieten van prachtige buitenritten met mooie vergezichten. De verzorging en gastvrijheid in het hotel zijn fantastisch en het heeft een centrale ligging, alle stedelijke trekpleisters en bezienswaardigheden in Zuid-Limburg en omringend België en Duitsland zijn op de spreekwoordelijke steenworp afstand. Al met al een zeer goed hotel, met persoonlijke behandeling, op een toplocatie, met of zonder paard.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Loopend Vuurtje29-09-2015

Zeer prettig hotel

Wij waren hier eind september met een wandelgroep. Eperhof is een perfect hotel om te vertoeven. Gastvrij, schoon, vriendelijke eigenaars, super eten ! Wij komen hier graag terug.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Gijsbert23-12-2014

Pareltje in het heuvelland!

Hotel Eperhof is een geweldig hotel om te verblijven. De hoteleigenaars zijn zeer vriendelijke Limburgers die graag een gesprekje maken met de gasten. Het eten in het hotel is elke dag een verrassing wat voortreffelijk smaakt. Wat ik erg op prijs stelde dat de verschillende groentes van boeren uit de omgeving kwamen.

Kortom: ik kan niet anders zeggen dan dat dit een uitstekend hotel is. Laat je eens verrassen door dit Pareltje in het Heuvelland

Alleen gereisd in augustus 2014

• 8S06-04-2014

Prima

We hebben 2 nachten in een standaard kamer (zonder tv) geslapen. Prima kamer, heerlijk schoon en complete badkamer. Ontbijt wordt aan tafel gebracht (bijbestellen geen probleem). Vriendelijke service en mooie ligging.

Gereisd met partner in april 2014

• 10fam. smolders hoeben en de wit07-09-2013

zeer goed hotel voor ruiter en menner

Vriendelijke ontvangst lekker gegeten uitstekende verzorging van de paarden wij komen ieder jaar met veel genoegen terug

Gereisd met vrienden in september 2013

• 7anke02-09-2013

Net hotel, basishotel

Hotel Eperhof is een net hotel. De kamers zijn schoon en netjes. Personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn heel basic, maar schoon: twee bedden, twee stoelen en een tafeltje. Ik miste persoonlijk een tv. De douche is schoon. Er is beneden een soort huiskamertje waar je tv kunt kijken of een spelletje kunt doen, maar niet erg uitnodigd. 's Ochtends is er benenden ontbijt. Geen buffet, maar je kunt alles aangevuld krijgen. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor de omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

4 tips over Hotel Eperhof

• Frank Pikart-van den Heuvel, 16-04-2012

Boek een kamer tijdens de Amstel Gold Race en zie renners voorbij komen. Onwijs leuke ervaring!

• anke, 02-09-2013

Winkelen in Aken, eten bij Moeder de Gans in Teuven (België) op 10 minuten afstand.

• Gerda, 09-01-2013

Probeer vroeg aan te komen zodat je 's middags nog lekker kunt wandelen.

1 vraag over Hotel Eperhof

• Hamersma, 13-06-2017

Aankomst

Tot hoe laat kun je nog binnenkomen?

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV