Hotel Eperhof **

Hotel Eperhof
8,8

Weer vandaag4°-2°

34 reviews over Hotel Eperhof in het Nederlands

We hebben het super fijn naar ons zin gehad

Jos en Marian ten Have, 11-8-2017

Het hotel zag er prima en netjes verzorgd uit .vanuit het hotel kun je veel wandelingen maken. "'s morgens een lekker ontbijtje. Drielandenpunt Vaals ligt op nog geen 10 km afstand met de auto. Als je naar een zwembad wilt ligt in Gulpen een mooi suptropisch zwemparadijs waar je wel een middag kunt vermaken.

Als je van winkelen houd moet je naar Aken in Duitsland gaan een super mooie stad.

wiel, Dir/eig, 25-8-2017
Dank voor uw fijne en warme review. Graag tot ziens.

Wij voelden ons heel goed in de Eperhof!

Dineke van Keulen, 19-7-2017

Vriendelijke eigenaren, landelijke ligging, schoon, smaakvol ingericht. De twee dagen mogen wat ons betreft nog een vervolg krijgen. Een fijn adres voor nog eens een weekje! Dan kiezen we de kamer met balkon aan de achterkant, met het riante vergezicht.
Wiel, Dir/eig, 25-8-2017
Mooi dat u zich thuisvoelde. Dank voor uw fijne reactie en graag tot ziens.

Een prettig familiehotel waar wij ons thuisvoelen.

H.H.W. Tepetinus, 16-8-2016

Een familiehotel beperkt de gast in zijn keuzes (bv. avondeten bij halfpension). Maar ook dan is de verrassing aangenaam!

Zeer goed hotel, unieke locatie en ambiance!

Suzanna van Vliet, 16-8-2016

Hotel Eperhof is een heerlijk hotel op een van de mooiste locaties in Nederland. Mogelijkheid om je paard mee te nemen (inclusief stal en weidegang) en te genieten van prachtige buitenritten met mooie vergezichten. De verzorging en gastvrijheid in het hotel zijn fantastisch en het heeft een centrale ligging, alle stedelijke trekpleisters en bezienswaardigheden in Zuid-Limburg en omringend België en Duitsland zijn op de spreekwoordelijke steenworp afstand. Al met al een zeer goed hotel, met persoonlijke behandeling, op een toplocatie, met of zonder paard.

Zeer prettig hotel

Loopend Vuurtje, 29-9-2015

Wij waren hier eind september met een wandelgroep.

Eperhof is een perfect hotel om te vertoeven.

Gastvrij, schoon, vriendelijke eigenaars, super eten !

Wij komen hier graag terug.

Pareltje in het heuvelland!

Gijsbert, 23-12-2014

Hotel Eperhof is een geweldig hotel om te verblijven.

De hoteleigenaars zijn zeer vriendelijke Limburgers die graag een gesprekje maken met de gasten.

Het eten in het hotel is elke dag een verrassing wat voortreffelijk smaakt.

Wat ik erg op prijs stelde dat de verschillende groentes van boeren uit de omgeving kwamen.

Kortom: ik kan niet anders zeggen dan dat dit een uitstekend hotel is.

Laat je eens verrassen door dit Pareltje in het Heuvelland

Prima

S, 6-4-2014

We hebben 2 nachten in een standaard kamer (zonder tv) geslapen. Prima kamer, heerlijk schoon en complete badkamer. Ontbijt wordt aan tafel gebracht (bijbestellen geen probleem). Vriendelijke service en mooie ligging.

zeer goed hotel voor ruiter en menner

fam. smolders hoeben en de wit, 7-9-2013

Vriendelijke ontvangst lekker gegeten uitstekende verzorging

van de paarden wij komen ieder jaar met veel genoegen terug

Net hotel, basishotel

anke, 2-9-2013

Hotel Eperhof is een net hotel. De kamers zijn schoon en netjes. Personeel is erg vriendelijk.

De kamers zijn heel basic, maar schoon: twee bedden, twee stoelen en een tafeltje. Ik miste persoonlijk een tv. De douche is schoon.

Er is beneden een soort huiskamertje waar je tv kunt kijken of een spelletje kunt doen, maar niet erg uitnodigd.

's Ochtends is er benenden ontbijt. Geen buffet, maar je kunt alles aangevuld krijgen. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor de omgeving.

Prima plek

W. van Dam, 27-10-2012

Prima adres om te verblijven. Goede kamers, lekker eten en vriendelijke gastheer en gastvrouw. Prachtige ligging in het heuvellandschap en een mooie uitvalsbasis om te gaan wielrenner. Kortom, een echte aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eperhof in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eperhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eperhof scoort een 8.81 uit 10 op basis van 35 reviews.