Aparthotel De Oude Hamer

32 reviews over Aparthotel De Oude Hamer in het Nederlands

heerlijk verblijf

Henk Lammerse
9-9-2018

Gastvrije en attente mensen! Ik kom hier al jaren en er heerst hier een gemoedelijke huiselijke sfeer. Het is er heel erg schoon en het eten is vers en zelfgemaakt.

Ratering
7-8-2018

Gasrt vrij ,prima van eten en drinken , veel vrijheid, super mooie omgeving.

Fantastisch. Komen zeker terug

Lila van de Reijt
5-8-2018

De huiselijke sfeer, de vriendelijke eigenaren, niks was te veel. Het avond eten (lekker eten wat de pot schaft) was heerlijk en meer dan genoeg. Kan niets bedenken wat niet ok was.

Prima vakantieverblijf.

G en M Simons
1-8-2018

Een schitterende locatie, heerlijke tuin met mooi uitzicht. Gastvrijheid, vriendelijkheid en gemoedelijkheid vind je hier volop. Prima maaltijden, verrassend was de fruithoek bij het ontbijt. Goede kamer. Prima wandelgebied.

J vanGolde
4-4-2018

Klant is koning

Alles is heel relax niets moet.

Het ontbijt van bed en breakfest was voldoende om ook te lunchen!!!!

Nooit meer

Ingrid
30-10-2017

Schoon, netjes, maar heel gedateerd. Sanitair klein en onregelmatig in warmwater voorziening. Goede bedden. Eenvoudig maar goed ontbijt. Het avondeten [geen diner] was bedroevend slecht en smakeloos. Prijs en kwaliteit niet in verhouding.

Geweldig hotel op een top locatie !

Rob en Astrid
23-9-2017

Heerlijk voor een paar dagen onthaasten in dit geweldige gastvrije hotel op een prachtige locatie midden in het Limburgse land,

Wij komen al ongeveer 18 jaar bij de fam. Beenkens

Henk en Metje Bieshevel
26-6-2017

wij vinden er eigenlijk alles goed het eten ,de kamers,de familie die voor iedereen klaar staatje hoeft het maar te zeggen en er word voor gezorgd. het is er netjes en schoon voor ons is het er thuis komen en boven al de tuin met het uitzicht en de rust . wij hebben geen negatieve dingen te melden

fantastisch verblijf

Fam. Luijten
23-5-2016

Hotel'" de Oude Hamer" kun je beter omschrijven als herberg.

Familie regelt alles zelf . Van koken , bedienen , schoonmaken.

Alles komt héél gemoedelijk over . Wij gaan er beslist nog een keer terug naar toe.

Fantastisch, aanrader!

Ingrid
3-11-2015

Fijn hotel/appartement. Ingericht met oog voor detail en toch ook heel praktisch. Aangename omgeving, hartelijke sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor De Oude Hamer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel De Oude Hamer in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel De Oude Hamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.