11 tips over Hotel De Oude Brouwerij

• J.Nispeling, 02-08-2013

Rechtstreeks boeken verdient de voorkeur want de bevestiging ligt dan direct vast.

• ton_19, 10-08-2012

Bezoek in de omgeving het Gaia dierenpark in Kerkrade. Prachtig!!!!! en de Abdij Rolduc in Kerkrade Indien mogelijk met gids. Natuurlijk de prachtige wandelingen in het mooie zuid limburg

• W. Kruijer, 06-06-2015

Elk jaar ontdekken we weer iets nieuws in de omgeving. Het is een beetje buitenland in Nederland.

• E. Duijsters, 06-06-2015

Het hotel ligt in een mooie omgeving, echt Zuid-Limburg, heerlijk om te wandelen en te fietsen

We hebben een aantal aanbieders voor De Oude Brouwerij voor je op een rij gezet:

• d.vermeulen, 14-07-2015

we boeken altijd een hop kamer die is lekker ruim rond de kerstperiode is er op verschillende plaatsen de kerstmarkt en binnen bij de oude brouwerij is het ook erg gezellig versierd

• els , 06-06-2015

Als tip kan ik alleen maar toevoegen dat het hotel/ restaurant erg centraal ligt! Mooie wandel/ fiets routes verkrijgbaar in het hotel. Bijna in België. Dichtbij Valkenburg, Heerlen. enz. Je word er zo gastvrij ontvangen dat je jezelf meteen thuis voelt! Ook heel erg fijn is dat het hotel meerdere terrassen heeft zodat je bijna altijd in de zon zit! Want.....er is meer zon dan waar ook in Nederland!! Wij zeggen ben je er nog nooit geweest! DOEN!! en ben je er al eens geweest.........precies!!!!

• Coen v Beurden, 08-06-2015

Prima ligging i.v.m. winkelsteden Aken en Maastricht ook Valkenburg is kortbij en aanrader voor kersttijd.,Voor zowel wandelaars en fietsers is dit het walhalla. Vriendelijk personeel met uitgebreide wandel en fietsroutes aanwezig in hotel.

• Annet Kemper, 30-09-2014

Hotel heeft een mooie tuin voor de hotelgasten. Ook kan er gebruik gemaakt worden van klassiek ingerichte "huiskamers"

• Nel Rog, 06-06-2015

Voor wat betreft de omgeving: wandelen, fietsen, winkelen (Aken/Maastricht. Kortom je kunt alle kanten uit.

• Perry en Thea , 12-09-2014

Toplocatie in Mechelen Limburg

• A.Verweij, 21-09-2014

Fam.van Houtem ga zo door!!!!!!!