Hotel De Oude Brouwerij

Tonen op kaart

201 reviews over Hotel De Oude Brouwerij

• 2017
    9fam.willemen25-08-2017

wij komen hier al jaren en dat zegt genoeg

voor ons is het al jaren een plek waar we ons thuis voelen niets is teveel alles is bespreekbaar we nemen ook regelmatig vrienden mee en altijd is alles naar wens wij zouden niet weten wat er niet goed is als je sportief bezig wil zijn mogelijkheden ten over maar je moet wel goed ter been zijn en nu natuurlijk over het eten en drinken in een woord (geweldig)

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Loes van Unen -kolmeijer14-08-2017

Heerlijk hotel

Heel fijn, ongedwongen, gastvrij hotel

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10T.Raijmaekers.12-08-2017

zeer goede service en Gastvrij met een GROTE G

alsof je in een warmbad komt.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Brenda van der Niet05-08-2017

Geweldig en genoten van de gastvrijheid

Warme ontvangst en heerlijk eten. De hotelkamer is zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien! Personeel is heel vriendelijk en gastvrij. En dat allemaal in een prachtige omgeving, waar je kan wandelen en fietsen. Een aanrader om even heerlijk te genieten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Gonny Evertse29-07-2017

Fantastiesch super gast vrij.

Er is geen lift. voor mensen die slecht ter been zijn is het moeilijk.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8danneels jozef08-01-2017

heel goed

voor ons was het perfect lekker eten heel vriendelijk personeel proper en gezellig

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Pannekoekefamilie07-01-2017

Niet thuis en toch je "thuis" voelen.

Fijne, rustige of minder rustige wandelingen of fietstochten en intussen genietend van deze heerlijk mooie streek. Daarvoor kom je naar hier. Of misschien enkel om eens heel lang uit te blazen en je te laten verzorgen. Het onthaal gebeurt op een directe, joviale manier zonder dat het ongepast overkomt. Het personeel en het management zetten zich écht in voor hun gasten. De vele zitkamers en ruimtes van voormalige woonhuis zijn ingericht als weleer en voor iedereen vrij toegankelijk. Gezeten in een knusse fauteuil naast de haard heb je zicht op de binnenplaats of op de tuin. Zin in een kaartje leggen of liever een gezelschapsspel aan één van grote tafels? Geen probleem! De ober van dienst komt af en toe even kijken of iemand zin heeft in een lekker wijntje of lokaal biertje of in een heerlijk ruikende kop koffie of thee. Alles heel ongedwongen. Als de buitentemperatuur het toelaat dan zijn de tuinterrassen zowel vooraan als achteraan een fijne plaats om te vertoeven. Het eten is lekker en prikkelt stelselmatig onze Bourgondische ingesteldheid. Enige minpunt zijn de écht sobere kamers annex sjofel uitgevallen "badkamers" die beiden aan een dringende opfrisbeurt toe zijn. Dat neemt niet weg dat we hier zeker nog es terugkomen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9gerda van den Akker07-01-2017

geweldig

dat je goed moet kunnen traplopen, voor de rest geweldig hotel en eten

Gereisd met partner in oktober 2015

• Oude reviews

10Rick27-08-2016

Geweldig

De kamers zijn schoon en mooi verzorgt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het eten is geweldig meer zeer veel zorg bereid. Er is alleen in het hotel zelf niet veel te beleven, maar gelukkig is er een mooie omgeving om lekker te wandelen/fietsen.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9jolanda van der waarden18-08-2016

in een woord geweldig

alles was goed geregeld en personeel is altijd aardig en staat ook voor je klaar dus alles is oke daar en geen minpunten

Gereisd met partner in augustus 2016

11 tips over Hotel De Oude Brouwerij

• J.Nispeling, 02-08-2013

Rechtstreeks boeken verdient de voorkeur want de bevestiging ligt dan direct vast.

• ton_19, 10-08-2012

Bezoek in de omgeving het Gaia dierenpark in Kerkrade. Prachtig!!!!! en de Abdij Rolduc in Kerkrade Indien mogelijk met gids. Natuurlijk de prachtige wandelingen in het mooie zuid limburg

• W. Kruijer, 06-06-2015

Elk jaar ontdekken we weer iets nieuws in de omgeving. Het is een beetje buitenland in Nederland.

1 vraag over Hotel De Oude Brouwerij

• Alfred, 06-07-2017

Motor

Is er een mogelijkheid om je motor binnen te parkeren

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten