8,9

26 reviews over Hotel De Koppeling in het Nederlands

Mooie ligging

E.Blom,
20-7-2017

Het hotel ligt boven op een heuvel met prachtig uitzicht over het limburgse land. Het restaurant is prima en de bediening heel vriendelijk. Je voelt je er echt een gast. De kamers zijn prima en schoon. Goede parkeergelegenheid. Goede uitval basis voor Valkenburg, Vaals en Maastricht.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtig gelegen hotel

Marianne van Geloof,
24-6-2017

Hotel ligt op een heuvel met prachtig uitzicht vanaf het terras en sommige kamers.

Kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon ook de badkamer is zeer schoon. alles is aanwezig zoals koelkastje, waterkoker voor koffie of thee, goede bedden die ondanks boxspring met alleen een topper erop toch lekker liggen.

Elke dag schone handdoeken.

Heel vriendelijk personeel, goed en uitgebreid ontbijt. Je kunt hier ook heerlijk lunchen of dineren want er is een super goede kok.

De wifi in het hotel is niet erg snel maar wel stabiel.

Klein minpuntje is de hete waterleidingbuis die door de kamer loopt. Deze is constant erg heet en werkt dan als een soort kachel. Met het hete weer wat wij hadden was dit extra vervelend.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar

Marijke van Spijk
19-10-2015

Mooie ligging, je moet wel goed ter been zijn als je hier wilt verblijven. Ook in het hotel want er is geen lift aanwezig. De kamers zijn schoon en netjes en het eten is goed betaalbaar. Je krijgt een persoonlijk ontbijt,wat goed verzorgd is.

Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij en je voelt je heel welkom.

Gereisd met partner in oktober 2015

Heerlijk ontspannen

Marion Willemsen
5-10-2015

Zeer vriendelijk ontvangen met koffie/thee en heerlijke verse vlaai.

Lang op terras gezeten met overweldigend uitzicht.

Wij kregen kamer A, zeer ruim met een aparte TV ruimte met heerlijke luie stoelen.

We mochten kiezen tussen kamer I en kamer A; de keus was dus niet zo moeilijk na de recensie van augustus 2015 te hebben gelezen.

Eten was prima, vooral het dessert.

Een goede plek om te ontstressen.

Gereisd met partner in oktober 2015

Kamer nooit meer

J.Peij nenburg
25-8-2015

Goed ontbijt,schoon,MAAR nooit meer kamer I,genoemde kamer is een soort bezemkast, voor 2 personen niet te doen,benauwd ramen kunnen niet open gedurende de nacht,deze klapperen,om uitglijden in de douche te voorkomen zou een rubber matje welkom zijn,lamp (op lichtnet)bij deblokkering nacht ingang is beslist noodzakelijk.Fleece deken in kast i.p.v. warm dekbed zou welkom zijn.Voor handdoeken op te hangen in douchruimte mankeren haakjes of een stang,kortom Hoe kan deze herberg een 8.1 waardering krijgen als je onze kamer (I) gezien hebt???

Gereisd met partner in augustus 2015

Voor herhaling vatbaar!

Lia
24-7-2015

Prachtige locatie! Gemoedelijke en aangename sfeer! Een echte aanrader voor de wandelaar!

Gereisd met partner in juli 2015

Leuk

S
13-7-2015

Een leuk hotel op een prachtige plek, met uitzicht over het heuvelland. Onze kamer was schoon, met prima bedden en met een leuk zitje.

Auto achterom parkeren is handig. Soms hoorde je wel de andere gasten, voor een slechte slaper zou dit vervelend kunnen zijn, wij vonden het geen enkel probleem.

We hebben hier niet gegeten.

Gereisd met partner in juni 2015

Wat afgelegen hotel. Kamers gerenoveerd, badkamers wat ouder. Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in april 2015

Mooie locatie

Boukje Klaver
7-4-2015

Het hotel heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding met heerlijk ontbijt op prachtige locatie. Wij zijn geen culinaire eters maar vonden het diner niet lekker. Wij sliepen in een charme kamer (de rest was volgeboekt) die erg gehorig was, zelfs geluiden uit onderliggend restaurant waren goed hoorbaar. Douchen zou ik daar overdag doen want s'ochtends en s'avonds heb je koud water of heel heet! Vooraf zoover gecheckt, maar helaas voor ons een teleurstelling.

Gereisd met partner in januari 2015

Geweldig hotel met een prachtige ligging

Mobi vermeer
7-3-2015

We werden heel vriendelijk ontvangen, kamers zijn heerlijk en goede bedden. We hebben lekker kunnen wandelen met routes vanuit het hotel. Lekker eten. Zeker voor herhaling.

Gereisd met partner in maart 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koppeling in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koppeling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.