Hotel De Heerenhof

Met vrienden

Toptent!!

kooy_dirk
8-7-2014

Afgelopen zaterdag kwam ik er vandaan. Tja, gewoon een toptent! Alles was super! De kamers, het eten, de service... Zelf had ik een balzaal van een slaapkamer op de begane grond (202). Heerlijk ruim en koel en sfeervol ingericht. De drie dames die ons hielpen renden het vuur uit hun sloffen voor ons! Ook gewoon superlief! Het afscheid was dan ook emotioneel...

Super aangepaste accommodatie!

Francien de Bruin
25-7-2011

De Heerenhof beschikt over ruime goed aangepaste hotelkamers en is zeer geschikt voor een groepsvakantie met mensen met een handicap.

mooi uitzicht een mooie accommodatie

elkobaar
16-4-2011

vakantie met een groep van de Zonnebloem.personeel stond klaar bij elke wens. die tot hun mogelijkheden behoorden. Vriendelijk en gastvrij.

Unieke uitstraling

Minke de Boer
16-12-2010

Geheel ingericht voor vakantiegasten die afhaneklijk zijn van zorgverlening.

Ruime en goed aangepaste sanitaire voorzieningen.

Ligt in centrum van dorp Mechelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Heerenhof in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Heerenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.