Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

7 Reviews over De Geulhof

• 6Paul van W17-08-2018

minder ruim dan verwacht

had kort tevoren telefonisch gereserveerd, maar bij aankomst vonden we de plek te klein, en op het het veld staat men wel erg kort op elkaar. hebben een andere camping gezocht

• 8N. Lammerts van Bueren03-06-2017

Gezellige camping op een prachtige plek

Drie nachten op minicamping Geulhof gestaan. Leuke plekken en keurig sanitair. De ligging vlak naast Mechelen is erg mooi. Wij waren hier in het Hemelvaartsweekend met onze dochters van 4 en 6 en waren even bang dat de camping misschien minder geschikt zou zijn voor hen. De camping is zeker niet gericht op kinderen, maar ze hebben zich er zeer goed vermaakt. Mooie visvijver, leuke speeltuin en een fijn restaurant met heerlijk ijs. Aardige mensen bovendien. Wij gaan graag nog een keer!

• 7netperk200811-09-2013

Echt leuke kamping, aardige mensen

Leuke SVR kamping vlakbij mechelen. Hij ligt naast een forellenvijver en er zijn ruime plekken maar als je je auto er bij zet is het wat minder. De kamping is vlakbij Mechelen, je kunt met de fiets boodschappen doen. De cijfers zijn wat aan de strenge kant. Mijn medekampeerders vonden het niet zo fijn dat er geen aparte dames en herentoiletten waren. Voor de heren geen probleem, voor de dames minder. De douches zijn uitstekend. Het sanitair is erg schoon en word dagelijks netjes gemaakt. Het veldje is wel gezellig hoewel er veel caravans staan. De kwaliteit van de veldjes is ruim voldoende. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Er is een restaurant naast (zelfde familie) waar we voor 18 euro heerlijk hebben gegeten (dagmenu). Geen kampwinkel dus voor alles naar Mechelen. Ik zou er zeker terug gaan. De prijs kwaliteit is oke en dat vind ik altijd belangrijk. Moet je wel lid zijn van de SVR.

• 9schenkjeffrey23-05-2012

Kempervennen

Leuk park waar, met een mooi zwembad. Goede sportgelegenheid en een gezellige dome

• 9vannesjes15-10-2011

heerlijk plekje in zuid limburg

verschillende keren in dit gezellige appartement geweest we worden altijd zeer hartelijk ontvangen door willem en thea zeer gast vrij goed restaurant, leuke speeltuin voor de kinderen, grote forellen vijvers waar je heerlijk kan vissen tegen vergoeding deze wordt beheerd door ton. mooi centraal gelegen, leuk voor tripjes naar valkenburg etc. je kunt hier heerlijk wandelen. ze hebben hier trouwens ook heerlijk ijs!!! ook onze kinderen hebben het hier altijd erg naar hun zin erzijn ook nog wat dieren kippen ganzen gijten. dus als je een leuke vakantie wilt waar je alle kanten op kan is dit zeker een aanrader

• 8Dhr. J.E.M.06-08-2011

Prima vakantiehuis voor groepen

We gingen er bijna jaarlijks met een groep naar toe om vandaaruit te mountainbiken. Sober ingericht, oubollige banken en stapelbedden, maar goed uitgeruste keuken. Prima om te overnachten, 's avond 'n pot bier te drinken en tv te kijken. Sanitaire voorzieningen in ruime mate aanwezig zodat je met een grote groep toch vrij snel kunt douchen bijvoorbeeld. Het erbij horende restaurant is prima en ook het aangevraagde ontbijt is altijd meer dan voldoende.

• 9Jeffrey23-11-2005

Mooie goed onderhouden groepsappartmenten met alle nodige voorzieningen. Gezellig restaurant en een mooie visvijver. Het dorpje is ook erg gezellig.

Vakantiehuis De Geulhof info