Géén boekingskosten
NederlandLimburgMechelenHotels MechelenHotel De Bloeiende Berg (+ appartementen)

Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen)

NederlandLimburgMechelen

9.5FenomenaalScore uit 158 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 158 reviews

160 Reviews over De Bloeiende Berg (+ appartementen)

• 10Kor van Olst25-10-2021

SUPER!!!

Geen minpunten, alleen maar pluspunten. Geweldig mooi uitzicht, hele fijne persoonlijke ontvangst en superschoon Ga hier zeker vaker boeken.

• 9Dimphey09-07-2020

Voor herhaling vatbaar.

Afgelopen weekend weer eens 3 nachten in de Bloeiende Berg gelogeerd. Het was er weer zalig. En ondanks de corona maatregelen hebben we ons prima vermaakt en heerlijk motor gereden. Vriendelijke, hulpvaardige service en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10sven en José27-06-2020

Geweldig

Afgelopen dagen verbleven in hotel de Bloeiende Berg om lekker rond te touren op de motor, geboekt na de vele positieve recensies hier. De service en vriendelijkheid meer dan goed even als de kamer groter dan verwacht netjes en schoon. Prima ontbijt en avond eten perfect. Prima stalling voor de motor. Wij komen er zeker terug of om te fietsen of met de motor.

• 9Erik, Martin, Nikolay en Peter15-06-2020

Heerlijke midweek!

Fijne midweek gehad in het hotel De Bloeiende Berg. Kamers waren meer dan prima, evenals de service. (fijn en vriendelijke personeel) Ontbijt en diner waren goed verzorgd en van prima kwaliteit. Ondanks de Covid-19 maatregelen super verblijf gehad.

• 10Ko en Lilian12-06-2020

Geweldig zoals iedere keer.

Hebben hier weer heerlijke dagen gehad,en deze keer met de fietsen. Voor jullie een dikke pluim in deze rare coronatijd, jullie doen er alles aan om de gasten toch een ontspannende en veilige tijd te hebben bij jullie. Kan dus zeggen dat je hier veilig je verblijf door kan brengen, aan jullie zal het niet liggen TOP.

• 9Ronny Van de Water29-04-2020

Geweldig appartement

Ondanks de Corona crisis gewoon vanuit Amsterdam naar de Bloeiende Berg gereden en daar samen 4 heerlijke dagen genoten in het appartement. Alles is top

• 9Kees en Ank27-04-2020

Fantastisch!

Van maandag 9 maart 2020 t/vrijdag 13 maart zaten wij in app 1. Wij waren de eerste gasten in het volledige gerenoveerde appartement. En wat was alles mooi. Alles was nieuw. De meubels en in de keuken, ja alles was vernieuwd👍 En wat hebben wij het er heerlijk gehad. Heel goed geslapen op de gloednieuwe matrassen in de gezellige slaapkamer(s). Ook de toilet en de badkamer waren volledig vernieuwd.👍 Het was alleen jammer dat het weer niet meewerkte en wij optimaal hadden kunnen genieten van de prachtige omgeving! Wij komen beslist nog één keer terug op dit unieke plekje. 👍 Wij zijn een 70+ echtpaar

• 9M.A. van der Giesen29-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

We hebben hele fijne dagen gehad. Het was ons jaarlijkse motorweekend. Genoten van de gastvrijheid, de vriendelijkheid en betrokkenheid. Een geweldige locatie en een mooi familiebedrijf waar we ons thuis voelden. Er worden routes en ideeën aangereikt. Het stallen van de motor in de garage is ideaal. Een nieuw motorweekend is inmiddels geboekt, we kijken ernaar uit.

• 9Celesta30-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Alleen op de motor op reis en heerlijk tot rust gekomen in dit hotel. Zeer gast vrij en vriendelijke mensen!

Goed ontbijt, kamers zijn echt schoon en de motor veilig in de stalling. Minder was het grint op de oprit waar je doorheen moest, maar al met al goed gegaan. Hier ga ik zeker vaker naar toe!

• 9Hans Tamis19-08-2019

Wij hebben hier heerlijke dagen gehad uitstekend eten en prima ontbijt en heel vriendelijke eigenaren wij waren hier voor de derde keer maar zeker voor herhaling vatbaar

Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) info

Het complex