Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen)

Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen)
9,4

137 reviews over Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) in het Nederlands

Super

Dhr Emanuels
10-6-2018

Dit was ons derde keer bij de bloeiende berg en wederom heerlijk genoten. Tom nog bedankt voor het lenen van je tomtom 😁

We hebben een super weekend gehad.

Erik & Sandra
23-5-2018

Afgelopen Pinksterweekend hier verbleven met een groep van 9 personen. Het was een super gastvrij familiehotel op een mooie locatie waar het prima vertoeven was, ook 's avonds aan de bar! Fijne sfeer mede door het personeel en de andere gasten.

Geweldig een aanrader!

Erik
22-5-2018

Het was echt fantastisch van begin tot eind, je kunt goed merken dat ze precies weten wat ze doen. Goed ontbijt en een gevarieerde kaart voor het diner en mooie schone kamers kortom een aanrader zeker voor motorrijders want de motoren staan lekker binnen in een afgesloten ruimte. Ik zou zeker weer boeken als ik die kant op zou gaan.

Het is een echt familiebedrijf waar je echt welkom bent. Het is een zeer gastvrij en mooi hotel, het eten is heel lekker en de bar is zeer gezellig. Wij hebben met de groep een "toptijd" gehad

Echt een aanrader!

Silverback Dronten
21-5-2018

Tijdens Pinksteren hebben wij met 9 personen een fantastisch weekend gehad in de Bloeiende Berg. Het eten was écht heel goed. Wat een gastvrij en hartelijk familie bedrijf! De kamers zijn klein en wat aan de oude kant. Maar veel ruimte hadden we ook niet nodig. Het appartement daarin tegen was erg ruim en voldeed aan alle (luxe) wensen. De omgeving is prachtig en erg geschikt voor wandelingen en motorritten. Hier heeft de familie ons ook erg goed bij geholpen!

Het was een mooi wekend

Fam Kriekaard
29-4-2018

Hoi we zijn een wekend in het hotel geweest het is netjes ziet er goed uit het eten was er ook goed .We waren op de motor er zijn daar mooie routes beschikbaar en worden gratis op je navigatie gezet een mooie servies

Geweldig

Danielle
24-4-2018

Zeer gezellig hotel met vriendelijke mensen.

Ideaal voor de motorrijder de motor staat achter slot en grendel. Wij komen zeker terug!

Geweldig fijn!

Wietske Bogaerts
24-2-2018

Erg fijn weekend gehad, super vriendelijke en meedenkende mensen

Geweldig verblijf

Fifi
24-2-2018

Echt gezellige accomodatie met zeer gastvrije medewerkers. We werden ontzettend goed geholpen en de kamers zijn fijn!

Geweldig volgend jaar weer.

Paul.Biere
9-11-2017

Was weer fantastisch,hartelijk ontvangen heerlijk gegeten en gedronken, paar heerlijke motor dagen,en weer afgesloten met een heerlijke barbecue.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) scoort een 9.42 uit 10 op basis van 137 reviews.