Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen)

Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen)
9,4

142 reviews over Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) in het Nederlands

Knus en gezellig !

Ronald (MC 0nderuit)
19-9-2018

Voor de tweede keer met een groep van ruim tien deelnemers bij dit familiehotel een lang weekend overnacht. Ook nu weer erg gastvrij ontvangen. Diner en ontbijt was erg smakelijk.

Vanuit deze uitvalsbasis kun je erg mooie motorritten maken in de Voerstreek, de Eifel en de heuvels van Zuid-Limburg. Wel rijden er veel fietsers, dus opletten is geboden. Er zal ongetwijfeld nog een keer een weekend georganiseerd worden vanuit De Bloeiende Berg.

Wederom dank voor het afgrijselijk gezellige verblijf !

Wij hadden een midweek met vrienden geboekt met de motor.

De motors konden in een afgesloten stalling gestald worden, met alle voorzieningen als schoonmaak spullen en om je natte kleding eventueel op te hangen.

Rondritten zijn daar eventueel beschikbaar voor je Zumo of tomtom.

Over de accomodatie niets anders dan lof.

Vriendelijke gastvrije familie , nette kamers en een goede keuken.

Zondermeer een aanrader

Fantastisch Hotel!

Ron Wouters
4-8-2018

Verbleef hier van maandag tm woensdag alleen, wilde lekker even genieten van drie dagen motorrijden. Nou niet alleen van get motorrijden genoten maar ook van de gastvrijheid, het eten en de kamer met het grote dakterras. Veilig de motor in de stalling en bovendien omdat ik alleen op de kamer was geld hier niet zoals in de meeste hotels een extratoeslag omdat je alleen bent, nee je krijg hier 20% korting op je kamerprijs! Kijk dat vind ik een echt eerlijk hotel! Kom hier zeker terug.

Top!!

Twan en Els
6-7-2018

Goed hotel en fijne uitvalsbasis voor motorritjes richting de Eifel en de Ardennen.

Fantastisch hotel

Vera & Ronald
28-6-2018

Super goed hotel zowel voor de motorrijder, fietsers als wandelaars. Hele schone kamers, fijne bedden een grote tuin met zwembad, heel lekker eten voor een leuke prijs. Kom je met je motor dan kun je die overdekt en afgesloten stallen. Het hotel word gerund door vader, moeder en hun kinderen en dat gaat ze prima af, gastvrij, behulpzaam en allemaal heel vriendelijk. Wij komen er zeker nog eens terug.

Super

Dhr Emanuels
10-6-2018

Dit was ons derde keer bij de bloeiende berg en wederom heerlijk genoten. Tom nog bedankt voor het lenen van je tomtom 😁

We hebben een super weekend gehad.

Erik & Sandra
23-5-2018

Afgelopen Pinksterweekend hier verbleven met een groep van 9 personen. Het was een super gastvrij familiehotel op een mooie locatie waar het prima vertoeven was, ook 's avonds aan de bar! Fijne sfeer mede door het personeel en de andere gasten.

Geweldig een aanrader!

Erik
22-5-2018

Het was echt fantastisch van begin tot eind, je kunt goed merken dat ze precies weten wat ze doen. Goed ontbijt en een gevarieerde kaart voor het diner en mooie schone kamers kortom een aanrader zeker voor motorrijders want de motoren staan lekker binnen in een afgesloten ruimte. Ik zou zeker weer boeken als ik die kant op zou gaan.

Het is een echt familiebedrijf waar je echt welkom bent. Het is een zeer gastvrij en mooi hotel, het eten is heel lekker en de bar is zeer gezellig. Wij hebben met de groep een "toptijd" gehad

Echt een aanrader!

Silverback Dronten
21-5-2018

Tijdens Pinksteren hebben wij met 9 personen een fantastisch weekend gehad in de Bloeiende Berg. Het eten was écht heel goed. Wat een gastvrij en hartelijk familie bedrijf! De kamers zijn klein en wat aan de oude kant. Maar veel ruimte hadden we ook niet nodig. Het appartement daarin tegen was erg ruim en voldeed aan alle (luxe) wensen. De omgeving is prachtig en erg geschikt voor wandelingen en motorritten. Hier heeft de familie ons ook erg goed bij geholpen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bloeiende Berg (+ appartementen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.