Appartement Buitenverblijf 't Herfse

Nederland, Limburg, Mechelen

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenverblijf 't Herfse voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

34 reviews over Appartement Buitenverblijf 't Herfse

• 2019
    10Annelies en Gerard11-09-2019

Heerlijk genoten in buitenverblijf 't Herfse.

We hebben drie weken genoten van een prachtig ingericht appartement in buitenverblijf 't Herfse. De verhuurders Edith en Wim voegden een extra dimensie toe aan het begrip gastheer- en gastvrouwschap. Letterlijk dag en nacht (indien nodig) stonden ze voor ons klaar. Daarnaast is hun gastvrijheid hartverwarmend. We hadden het geluk bijna de hele periode mooi weer te hebben en dan is het heerlijk toeven op het terras met het prachtige uitzicht. Binnenshuis waren er goede bedden, een prima badkamer, een gezellige woonkamer en een compleet ingerichte keuken. Kortom, het was goed toeven, en dan neem je op de koop toe dat het huisje een beetje gehorig is.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Edgar03-08-2019

Een adresje om te koesteren!

Het hartelijke onthaal, de prachtige omgeving en dito uitzicht vanuit ons appartement, de mooie en complete inrichting en de hemelse boomgaard ... De gastvrouw en gastheer staan je bij in de zoektocht naar de juiste wandel- en fietsroute en eetgelegenheid in de streek. Kortom: alles klopte als een bus, wij zijn fan! We voelen ons "gedwongen" om heel snel weer terug te keren ;-)

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Jos Andriessen07-11-2018

Landelijk genieten op een top locatie !

Voor een korte of langere vakantie in eigen land kunnen we ons geen betere accommodatie wensen. Wat hebben we genoten! De ontvangst met een stukje vlaai en kopje koffie is meteen al hartverwarmend. We voelden ons meteen al thuis. De inrichting van ons appartement was buitengewoon smaakvol en het uitzicht vanuit het appartement en aan het aangrenzende terras fantastisch. De directe omgeving is prachtig en door de Limburgse heuvels lijkt het wel alsof je in het buitenland bent. Het voelt in ieder geval alsof je de grens al lang en breed gepasseerd bent. Wim en Edith zijn een top gastheer en gastvrouw. Ze doen dit met veel passie en niks is ze te veel. Ze zijn er voor ons geweest toen we ze nodig hadden, maar ze voelen ook heel goed aan wanneer wij juist behoefte aan privacy/rust hadden. Kortom: een vette aanrader om dicht bij je eigen huis toch even helemaal weg te zijn, gewoon boeken dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Gerda de roos13-09-2018

Heerlijk en fantastische!!

Geweldige plek om te verblijven, heel schoon en leuk ingericht, zeer compleet. Balkon met heel mooi uitzicht en schitterend gelegen, je loopt zo de mooie natuur in. Erg vriendelijke eigenaren en gastvrije ontvangst met heerlijke echte vlaai. een aanrader als je van rust en natuur houdt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Stan Cauwels17-08-2018

Fantastisch.

Alles 100% in orde, appartement, tuin en zeker niet te vergeten de ontvangst. Het was nu de derde maal dat we hier een week verbleven. En het wad een prachtige week. We blijven hier zeker terugkomen, dus tot volgend jaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Wim09-06-2018

Prachtige boerderij op een droomplek!

Ontzettend hartelijk en warm welkom dat maakt dat je meteen in een vakantiestemming komt en je helemaal thuis voelt. En dan nog zo'n heerlijk appartement met alles erop en eraan. Alle comfort is aanwezig: goede bank, uitstekende boxspring bedden en een heerlijke regendouche. Brandschoon en verzorgd. En last but not least: een uitzonderlijk mooi uitzicht op de heuvels vanuit het grote raam in de woonkamer en vanaf het aangrenzende balkon. De lommerrijke tuin is een sprookje en de ligging is fantastisch met wandel- en fietsgebied 360 graden rondom. Ideaal voor stelletjes die van wandelen en fietsen houden. Echt even helemaal buiten! Mechelen, Epen en Eperheide liggen op loopafstand met genoeg gezellige terrasjes en restaurants. Ik kan dit verblijf aan iedereen aanraden en wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Herman ten Hoopen23-05-2018

Wij waren dit jaar voor de tweede keer, en hebben het weer geweldig naar onze zin gehad. Een heel gastvrij ontvangst met koffie en vlaai. Een mooi appartement met prachtig uitzicht. Net als vorig jaar heeft Edith weer geweldige wandelingen voor ons op internet opgezocht. Zo zijn we op de meest mooie plekjes geweest. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Zelf hebben we dan ook meteen weer voor volgend jaar geboekt.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Marc Huson12-01-2018

Dé perfecte basis voor 't jaarlijkse wandelweekend

De zeer gastvrije en ontspannen aanpak van Edith en Wim, aangevuld met een uitstekend verzorgde accommodatie en een super ligging voor prachtige wandelingen in het Zuid-Limburgse Heuvelland zorgen ervoor dat we hier elk jaar met veel plezier terugkomen. Top!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

9Dick en Anita Neefjes05-09-2017

Als je echt even wilt loskomen van alles.

Prachtig uitzicht, met mooie boomgaard. Heerlijk en sfeervol gastenverblijf. Gastvrije eigenaars, geven extra service als dat nodig is. Rustige locatie.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Anneke Vermeulen14-09-2016

Ongedwongen gastvrij, compleet en onvergetelijk

Al bij aankomst is het onthaal heel prettig, je voelt je meteen op je gemak. Super spontane en gastvrije eigenaren die oog hebben voor hun gasten, tijd hebben voor een oprecht gesprek, goede uitleg geven over het buitenverblijf, het appartement en tips voor de omgeving en waar nodig klaarstaan met raad en daad. Wat een sfeer, geweldig mooie locatie en appartement. Verder geen poespas, gewoon lekker jezelf kunnen zijn. Eem heerlijke plek om te onthaasten!!

Gereisd met partner in september 2016

Appartement Buitenverblijf 't Herfse info