Appartement Buitenverblijf 't Herfse

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
Appartement Buitenverblijf 't Herfse
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenverblijf 't Herfse voor je op een rij gezet:

32 reviews over Appartement Buitenverblijf 't Herfse in het Nederlands

Landelijk genieten op een top locatie !

Jos Andriessen,
7-11-2018

Voor een korte of langere vakantie in eigen land kunnen we ons geen betere accommodatie wensen. Wat hebben we genoten!

De ontvangst met een stukje vlaai en kopje koffie is meteen al hartverwarmend. We voelden ons meteen al thuis. De inrichting van ons appartement was buitengewoon smaakvol en het uitzicht vanuit het appartement en aan het aangrenzende terras fantastisch. De directe omgeving is prachtig en door de Limburgse heuvels lijkt het wel alsof je in het buitenland bent. Het voelt in ieder geval alsof je de grens al lang en breed gepasseerd bent.

Wim en Edith zijn een top gastheer en gastvrouw. Ze doen dit met veel passie en niks is ze te veel. Ze zijn er voor ons geweest toen we ze nodig hadden, maar ze voelen ook heel goed aan wanneer wij juist behoefte aan privacy/rust hadden.

Kortom: een vette aanrader om dicht bij je eigen huis toch even helemaal weg te zijn, gewoon boeken dus!

Heerlijk en fantastische!!

Gerda de roos,
13-9-2018

Geweldige plek om te verblijven, heel schoon en leuk ingericht, zeer compleet.

Balkon met heel mooi uitzicht en schitterend gelegen, je loopt zo de mooie natuur in.

Erg vriendelijke eigenaren en gastvrije ontvangst met heerlijke echte vlaai.

een aanrader als je van rust en natuur houdt.

Fantastisch.

Stan Cauwels,
17-8-2018

Alles 100% in orde, appartement, tuin en zeker niet te vergeten de ontvangst. Het was nu de derde maal dat we hier een week verbleven. En het wad een prachtige week. We blijven hier zeker terugkomen, dus tot volgend jaar.

Prachtige boerderij op een droomplek!

Wim,
9-6-2018

Ontzettend hartelijk en warm welkom dat maakt dat je meteen in een vakantiestemming komt en je helemaal thuis voelt.

En dan nog zo'n heerlijk appartement met alles erop en eraan. Alle comfort is aanwezig: goede bank, uitstekende boxspring bedden en een heerlijke regendouche. Brandschoon en verzorgd. En last but not least: een uitzonderlijk mooi uitzicht op de heuvels vanuit het grote raam in de woonkamer en vanaf het aangrenzende balkon.

De lommerrijke tuin is een sprookje en de ligging is fantastisch met wandel- en fietsgebied 360 graden rondom. Ideaal voor stelletjes die van wandelen en fietsen houden. Echt even helemaal buiten! Mechelen, Epen en Eperheide liggen op loopafstand met genoeg gezellige terrasjes en restaurants.

Ik kan dit verblijf aan iedereen aanraden en wij komen zeker terug!

Herman ten Hoopen,
23-5-2018

Wij waren dit jaar voor de tweede keer, en hebben het weer geweldig naar onze zin gehad. Een heel gastvrij ontvangst met koffie en vlaai. Een mooi appartement met prachtig uitzicht. Net als vorig jaar heeft Edith weer geweldige wandelingen voor ons op internet opgezocht. Zo zijn we op de meest mooie plekjes geweest. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Zelf hebben we dan ook meteen weer voor volgend jaar geboekt.

De zeer gastvrije en ontspannen aanpak van Edith en Wim, aangevuld met een uitstekend verzorgde accommodatie en een super ligging voor prachtige wandelingen in het Zuid-Limburgse Heuvelland zorgen ervoor dat we hier elk jaar met veel plezier terugkomen. Top!

Als je echt even wilt loskomen van alles.

Dick en Anita Neefjes,
5-9-2017

Prachtig uitzicht, met mooie boomgaard.

Heerlijk en sfeervol gastenverblijf.

Gastvrije eigenaars, geven extra service als dat nodig is.

Rustige locatie.

Ongedwongen gastvrij, compleet en onvergetelijk

Anneke Vermeulen
14-9-2016

Al bij aankomst is het onthaal heel prettig, je voelt je meteen op je gemak. Super spontane en gastvrije eigenaren die oog hebben voor hun gasten, tijd hebben voor een oprecht gesprek, goede uitleg geven over het buitenverblijf, het appartement en tips voor de omgeving en waar nodig klaarstaan met raad en daad. Wat een sfeer, geweldig mooie locatie en appartement. Verder geen poespas, gewoon lekker jezelf kunnen zijn. Eem heerlijke plek om te onthaasten!!

Superfijn verblijf!

Fam. Hertogh
21-8-2016

Met onze twee dochters hebben wij een heel fijn verblijf gehad in Buitenverblijf 't Herfse. We logeerden in het appartement voor vier personen op de begane grond. Vanaf het appartement loop je zo de grote tuin in met mooi speelhuisje, glijbaan, schommels en diverse prachtige fruitbomen. Ook staan er grote stoelen zodat wij er ook lekker konden zitten.

Aangrenzend aan de tuin ook nog een veldje met schapen.

Bij aankomst kregen we koffie, de kinderen limonade en wij allemaal een groot stuk heerlijke vlaai (mmm!). Edith en Wim, de eigenaren zijn zeer behulpzaam en erg vriendelijk.

Het appartement is gezellig ingericht, netjes & schoon en de bedden slapen heerlijk. Ook de regendouche was zooo fijn! Ook de kleine details, zoals een schaaltje met chocolaatjes, kaarsjes, heerlijk geurende handdoeken en een handgeschreven briefje met het wifi-wachtwoord erop maakten het verblijf helemaal af.

De locatie van het appartement is prima, je kunt er alle kanten op en er is veel te doen in de omgeving en de natuur is werkelijk prachtig.

Het enige minpuntje is dat het een beetje gehorig was, daardoor maakten we ons wel zorgen om de geluiden die onze jonge dochters maakten . Maar verder: wij kunnen niet anders zeggen... we komen hier zeker terug en raden dit verblijf 100% aan!

Fantastiesch

Martin
25-5-2016

Super ontvangst mooie ligging ,brand schoon,gewoon super. Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Buitenverblijf 't Herfse in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Buitenverblijf 't Herfse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.