Appartement Buitenverblijf 't Herfse

Appartement
Appartement Buitenverblijf 't Herfse
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenverblijf 't Herfse voor je op een rij gezet:

27 reviews over Appartement Buitenverblijf 't Herfse in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Dé perfecte basis voor 't jaarlijkse wandelweekend

Marc Huson, 12-1-2018

De zeer gastvrije en ontspannen aanpak van Edith en Wim, aangevuld met een uitstekend verzorgde accommodatie en een super ligging voor prachtige wandelingen in het Zuid-Limburgse Heuvelland zorgen ervoor dat we hier elk jaar met veel plezier terugkomen. Top!

Als je echt even wilt loskomen van alles.

Dick en Anita Neefjes, 5-9-2017

Prachtig uitzicht, met mooie boomgaard.

Heerlijk en sfeervol gastenverblijf.

Gastvrije eigenaars, geven extra service als dat nodig is.

Rustige locatie.

Ongedwongen gastvrij, compleet en onvergetelijk

Anneke Vermeulen, 14-9-2016

Al bij aankomst is het onthaal heel prettig, je voelt je meteen op je gemak. Super spontane en gastvrije eigenaren die oog hebben voor hun gasten, tijd hebben voor een oprecht gesprek, goede uitleg geven over het buitenverblijf, het appartement en tips voor de omgeving en waar nodig klaarstaan met raad en daad. Wat een sfeer, geweldig mooie locatie en appartement. Verder geen poespas, gewoon lekker jezelf kunnen zijn. Eem heerlijke plek om te onthaasten!!

Superfijn verblijf!

Fam. Hertogh, 21-8-2016

Met onze twee dochters hebben wij een heel fijn verblijf gehad in Buitenverblijf 't Herfse. We logeerden in het appartement voor vier personen op de begane grond. Vanaf het appartement loop je zo de grote tuin in met mooi speelhuisje, glijbaan, schommels en diverse prachtige fruitbomen. Ook staan er grote stoelen zodat wij er ook lekker konden zitten.

Aangrenzend aan de tuin ook nog een veldje met schapen.

Bij aankomst kregen we koffie, de kinderen limonade en wij allemaal een groot stuk heerlijke vlaai (mmm!). Edith en Wim, de eigenaren zijn zeer behulpzaam en erg vriendelijk.

Het appartement is gezellig ingericht, netjes & schoon en de bedden slapen heerlijk. Ook de regendouche was zooo fijn! Ook de kleine details, zoals een schaaltje met chocolaatjes, kaarsjes, heerlijk geurende handdoeken en een handgeschreven briefje met het wifi-wachtwoord erop maakten het verblijf helemaal af.

De locatie van het appartement is prima, je kunt er alle kanten op en er is veel te doen in de omgeving en de natuur is werkelijk prachtig.

Het enige minpuntje is dat het een beetje gehorig was, daardoor maakten we ons wel zorgen om de geluiden die onze jonge dochters maakten (en hoorden wij de bovenburen ook erg goed). Maar verder: wij kunnen niet anders zeggen... we komen hier zeker terug en raden dit verblijf 100% aan!

Fantastiesch

Martin, 25-5-2016

Super ontvangst mooie ligging ,brand schoon,gewoon super. Een echte aanrader.

Heerlijk Pinksterweekend

Joy, 21-5-2016

Elk jaar een lang weekend naar Heuvelland en nu voor het eerst bij 't Herfse. Zoals we al hadden gelezen een warm welkom met koffie en buitengewoon lekkere vlaai. Geen fabrieksvlaai. Ons (beneden) appartement smaakvol ingericht, alles in goede staat, heerlijke bedden. Vanaf het terras een schitterend uitzicht. Voor de kinderen een groot speelweide. In principe zitten we liever op loopafstand van het centrum van Mechelen (vandaar een 7) maar wij zouden zonder aarzeling terugkomen. Bedankt voor het mooie weekend

Magda Blonk, 23-4-2016

Zeer hartelijke, warme ontvangst door Edith met koffie en heerlijke vlaai. Wij hadden het tweepersoons appartement op de eerste verdieping. Uitermate smaakvol ingericht, er ontbreekt werkelijk niets.

Het appartement was brandschoon en het uitzicht geweldig!

Kortom, een fantastisch verblijf bij een geweldig fijn echtpaar.

Wij hebben kilometers gewandeld en waanden ons in het buitenland. Wat een schitterende omgeving.

Zeker een plek om terug te komen en te promoten bij familie en vrienden.

Aanrader!

Harriette71, 15-9-2015

Na een vriendelijke ontvangst met koffie/thee en limburgse vlaai voel je je hier direct thuis. Wij verbleven hier 1 week in het 4 pers. appartement op de begane grond. Mooie en sfeervolle inrichting, de boxspringbedden liggen fantastisch, een heerlijk zittende hoekbank en een zalige regendouche waar je niet meer onderuit wilt en tenslotte nog een mooi uitzicht vanuit de woonkamer en het terras. Wat wil je tijdens je vakantie nog meer? In het appartement is uitgebreide informatie aanwezig over de omgeving, fiets/auto/wandelroutes, restaurants e.d. De omgeving is prachtig met heel veel bezienswaardigheden en restaurants.

Prachtige omgeving

Familie Stokvis, 3-9-2015

Warm ontvangst met vlaai en koffie. Sfeervol appartement met prachtig uitzicht.

Het was erg schoon. Heerlijke bedden in gezellige slaapkamers.de omgeving is erg mooi.

Idealistisch gelegen!

Marco, 16-5-2015

Vakantiegevoel begint direct na een warm onthaal door de gastvrouw met echte Limburgse vlaai en koffie. In totaal 11nachten verbleven. Een perfecte uitvalbasis om tot rust te komen, actief bezig te zijn of om bijv Maastricht, Aken of Valkenburg te bezoeken. De accommodatie is netjes verzorgd en warm (romantisch) aangekleed. Goede bedden en een heerlijke regen douche. Aan alles dat wat mogelijk is, is aan gedacht. Tot zelfs wandel-/fietsroutes en een grote hoeveelheid aan informatie over de omgeving. Bij mooi weer kun je lekker in de boomgaard gaan zitten met een boek. Kinderen kunnen hier tevens heerlijk en veilig spelen. Je zult al snel verknocht raken aan de ligging vd accommodatie en op een later moment graag eens terug willen komen wanneer je hier eenmaal geweest bent!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Buitenverblijf 't Herfse in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Buitenverblijf 't Herfse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Buitenverblijf 't Herfse scoort een 9.35 uit 10 op basis van 27 reviews.