Tijdelijk €25 aanbetaling

Buitenverblijf 't Herfse

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Buitenverblijf 't Herfse voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 37 reviews

• 9.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Buitenverblijf 't Herfse

• 10Siny en Egbert17-07-2022

Echt een toplocatie.

Wat een ontvangst. Koffie met vlaai stond voor ons klaar bij aankomst. Appartement is werkelijk volledig ingericht, aan alles is gedacht. Mooie moderne badkamer. Prima bedden. Mooi uitzicht vanaf het balkon. En dan die mooie boomgaard met verschillende zitjes met opgedekte kussens bij goed weer, werkelijk top. Wij hebben al heel wat huisjes gehad maar zijn nog nooit zo verwend als hier. Edith is een geweldige gastvrouw. Geeft je tips als je daarom vraagt en in huisje is ook veel informatie over de streek en fiets- en wandeltochten.

• 10Natuur
  • 9André Steketee20-09-2021

Om terug te komen: compleet ingericht en gastvrij.

Een bijzonder hartelijke ontvangst. Schoon en compleet ingericht. Uitstekende bedden. Alle nuttige informatie is beschikbaar. Vanaf balkon een prachtig uitzicht. Een grote tuin met diverse zitjes en een indrukwekkende walnotenboom. Dus ook lekker zitten kraken en smullen. Aanrader.

• 10Annie Tindemans04-06-2021

Fantastich!!!

Wij hebben genoten van de gastvrijheid, nooit eerder meegemaakt!! Er was overal aan gedacht, nergens greep je mis. Het was keurig en we kregen goede adviezen over de omgeving en tips voor lekkere eetadressen. CHAPEAU voor de Gastvrijheid zoals dit dit alleen in Limburg kan

• 10Ruimte
  • 10Annelies en Gerard11-09-2019

Heerlijk genoten in buitenverblijf 't Herfse.

We hebben drie weken genoten van een prachtig ingericht appartement in buitenverblijf 't Herfse. De verhuurders Edith en Wim voegden een extra dimensie toe aan het begrip gastheer- en gastvrouwschap. Letterlijk dag en nacht (indien nodig) stonden ze voor ons klaar. Daarnaast is hun gastvrijheid hartverwarmend. We hadden het geluk bijna de hele periode mooi weer te hebben en dan is het heerlijk toeven op het terras met het prachtige uitzicht. Binnenshuis waren er goede bedden, een prima badkamer, een gezellige woonkamer en een compleet ingerichte keuken. Kortom, het was goed toeven, en dan neem je op de koop toe dat het huisje een beetje gehorig is.

• 10Edgar03-08-2019

Een adresje om te koesteren!

Het hartelijke onthaal, de prachtige omgeving en dito uitzicht vanuit ons appartement, de mooie en complete inrichting en de hemelse boomgaard ... De gastvrouw en gastheer staan je bij in de zoektocht naar de juiste wandel- en fietsroute en eetgelegenheid in de streek. Kortom: alles klopte als een bus, wij zijn fan! We voelen ons "gedwongen" om heel snel weer terug te keren ;-)

• 10Jos Andriessen07-11-2018

Landelijk genieten op een top locatie !

Voor een korte of langere vakantie in eigen land kunnen we ons geen betere accommodatie wensen. Wat hebben we genoten! De ontvangst met een stukje vlaai en kopje koffie is meteen al hartverwarmend. We voelden ons meteen al thuis. De inrichting van ons appartement was buitengewoon smaakvol en het uitzicht vanuit het appartement en aan het aangrenzende terras fantastisch. De directe omgeving is prachtig en door de Limburgse heuvels lijkt het wel alsof je in het buitenland bent. Het voelt in ieder geval alsof je de grens al lang en breed gepasseerd bent. Wim en Edith zijn een top gastheer en gastvrouw. Ze doen dit met veel passie en niks is ze te veel. Ze zijn er voor ons geweest toen we ze nodig hadden, maar ze voelen ook heel goed aan wanneer wij juist behoefte aan privacy/rust hadden. Kortom: een vette aanrader om dicht bij je eigen huis toch even helemaal weg te zijn, gewoon boeken dus!

• 10Gerda de roos13-09-2018

Heerlijk en fantastische!!

Geweldige plek om te verblijven, heel schoon en leuk ingericht, zeer compleet. Balkon met heel mooi uitzicht en schitterend gelegen, je loopt zo de mooie natuur in. Erg vriendelijke eigenaren en gastvrije ontvangst met heerlijke echte vlaai. een aanrader als je van rust en natuur houdt.

• 10Stan Cauwels17-08-2018

Fantastisch.

Alles 100% in orde, appartement, tuin en zeker niet te vergeten de ontvangst. Het was nu de derde maal dat we hier een week verbleven. En het wad een prachtige week. We blijven hier zeker terugkomen, dus tot volgend jaar.

• 10Wim09-06-2018

Prachtige boerderij op een droomplek!

Ontzettend hartelijk en warm welkom dat maakt dat je meteen in een vakantiestemming komt en je helemaal thuis voelt. En dan nog zo'n heerlijk appartement met alles erop en eraan. Alle comfort is aanwezig: goede bank, uitstekende boxspring bedden en een heerlijke regendouche. Brandschoon en verzorgd. En last but not least: een uitzonderlijk mooi uitzicht op de heuvels vanuit het grote raam in de woonkamer en vanaf het aangrenzende balkon. De lommerrijke tuin is een sprookje en de ligging is fantastisch met wandel- en fietsgebied 360 graden rondom. Ideaal voor stelletjes die van wandelen en fietsen houden. Echt even helemaal buiten! Mechelen, Epen en Eperheide liggen op loopafstand met genoeg gezellige terrasjes en restaurants. Ik kan dit verblijf aan iedereen aanraden en wij komen zeker terug!

• 9Herman ten Hoopen23-05-2018

Wij waren dit jaar voor de tweede keer, en hebben het weer geweldig naar onze zin gehad. Een heel gastvrij ontvangst met koffie en vlaai. Een mooi appartement met prachtig uitzicht. Net als vorig jaar heeft Edith weer geweldige wandelingen voor ons op internet opgezocht. Zo zijn we op de meest mooie plekjes geweest. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Zelf hebben we dan ook meteen weer voor volgend jaar geboekt.

Appartement Buitenverblijf 't Herfse info

Soort hotel