Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

7.7Goed

• 5.5Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats De Mechelerhof voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

237 reviews over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• 2017
    8Henk Schmoller21-10-2017

Prachtig verblijf in een mooie omgeving.

We hadden een appartement voor 2 personen. Klein, maar groot genoeg voor 2 personen. Het appartement was schoon en bevatte alles wat we nodig hadden. Er was voldoende parkeerplaats, laden lossen kon vlakbij het verblijf. Er waren bagagekarretjes aanwezig. In Mechelen waren voldoende restaurants om een keuze te maken, we hebben lekker gegeten. Een minpunt was de onvoldoende verlichting bij het appartement. Er waren 2 trappen die in het donker moeilijk te zien waren, bovendien was er door de vele bladeren kans op uitglijden. We hebben hiervan melding gemaakt bij de receptie.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Fam. Pino17-09-2017

Prima huizen,goed verzorgd door een prima staf .

Dat rust hier heel belangrijk is.Lawaai hebben we niet gehoord. Minder : het fietsenhok was net iets te krap, maar daar valt mee te leven.

• 10Onderkomen

Buitenplaats de Mechelerhof, Receptie, 28-09-2017

Beste familie Pino, Hartelijk dank voor de mooie score! Wij hopen u in de toekomst wederom als onze gast te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Marco Lievense30-08-2017

Geweldige mooie rustgevende omgeving.

We gaan nu al 3 jaar achtereen hier naar toe voor de schitterende natuur en rustgevende omgeving. Jammer alleen dat er geen horeca aanwezig is, wat toch een gemis is. Maar het gemis wordt dubbel en dwars terug gevonden in het dorp zelf. Wij gaan iedere avond naar het Italiaanse restaurant waar ze voortreffelijk menu's hebben. Ik kan dan ook mensen die van wandelen en fietsen houden in de natuur, dit park aanbevelen.

• 10Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Team Buitenplaats de Mechelerhof, Receptie, 31-08-2017

Geachte heer Lievense,

Bedankt voor u mooie reactie. In de toekomst hopen wij weer horeca op ons park te exploiteren. Inderdaad zijn er in de directe omgeving voldoende goede restaurants te vinden. Graag tot ziens in Mechelen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Christine26-08-2017

Fiets en wandelparadijs

Het geuldal is prachtig en een waar paradijs om te fietsen en wandelen. Bovendien is Mechelen een Bourgondisch genot dat je niet vaak meer tegenkomt. Buitenplaats de Mechelerhof is een heerlijke comfortabele plek om te genieten. Het is ruimtelijk, groen en heerlijk rustig. Het uitzicht op het geuldal is fenomenaal! Wij hadden huisje 315 en dat is echt een aanrader hoor. Modern en sfeervol ingericht en alles nieuw!

• 9Eetgelegenheden

Buitenplaats de Mechelerhof, Receptie, 28-08-2017

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij hopen u in de toekomst wederom als onze gast te mogen verwelkomen. Graag tot ziens in het (bijna) altijd zonnige zuiden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10fam. ter Borg23-08-2017

Heerlijk, rust, luxe

Heerlijk park. Enorm rustig, maar prachtige grasvelden waar de kinderen konden spelen. Dan merk je dat kids niet veel nodig hebben om zich te vermaken. In de omgeving veel leuke uitjes, we hebben veel ondernomen. Omgeving is prachtig, heuvelachtig, je waant je bijna in het buitenland. Was voor ons de beste vakantie ooit, gewoon in Limburg. :)

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Buitenplaats de Mechelerhof, Receptie, 28-08-2017

Beste familie ter Borg, Fijn te vernemen dat u met uw gezin zo genoten heeft van ons vakantiepark en de omgeving. Graag tot ziens in het mooie Mechelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Sonja13-08-2017

Mooie omgeving, nooit meer Mechelerhof

Op het eerste gezicht ziet het park er goed uit met de vakwerkhuisjes en hoevestijl. Als je beter kijkt valt het tegen. Het huisje was helaas slecht schoongemaakt: koffievlekken en viezigheid op de vloer. Zeer veel spinnen op goed zichtbare plaatsen, zelfs een levende in de koelkast. Er is alleen een wc boven. De trap naar de bovenverdieping is erg steil, zeker voor kinderen in de nacht. De wc-bril was gescheurd, gelijk melding van gemaakt. De volgende dag moesten we nog een keer gaan vragen wanneer deze vervangen zou worden. Het huisje was niet luxe ingericht. De deur van de tweede slaapkamer kon niet dicht omdat het dekbed in de weg lag. De bovenverdieping is erg krap en klein. De douche heeft een zeer slechte straal. Advertenties op andere websites over het park geven nog steeds faciliteiten aan. Helaas bleek bij aankomst het zwembad, restaurant en brasserie dicht. Ten aanzien van het dichte zwembad wordt door het park gezegd dat je gratis naar Mosaqua mag, een subtropisch zwembad in Gulpen. Ik zag in een reactie hier op zoover op een klacht van 23 maart 2017 de volgende reactie van het park: "onze gasten maken met heel veel plezier gratis gebruik van het zwemparadijs Mosaqua". Let op! Gratis is maar eenmalig. Daarna moet je betalen voor kaartjes, de tweede keer met korting. Daarbij komt dat Mosaqua ook niet voor iedereen leuk is, je moet erg houden van enorm harde stampende muziek en plukken haar bij de douches. De speeltuin op Mechelerhof is dringend aan onderhoud toe: in de zitting van de schommel zitten gaten en er zijn hapjes uit. De zandbak ligt vol peuken en poep van loslopende katten. Er is voor kinderen erg weinig te doen. De terrasjes bij de huisjes worden gescheiden door zeer lage hagen, hierdoor heb je totaal geen privacy. De prijs van het park en wat je er voor krijgt staat totaal niet in verhouding. Het hele park kwam op ons over als vergane glorie.

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Familie van der Veldt01-08-2017

Het was weer geweldig genieten!

We zijn net terug van weer een heerlijke vakantie bij Buitenplaats De Mechelerhof. Dit is alweer het 23e jaar dat we hier komen. Dan denkt u als lezer waarschijnlijk: "Wordt het na bijna een kwart eeuw dan niet vreselijk saai?" Nee, voor ons absoluut niet! Het is een soort van thuis komen in een stukje buitenland in Nederland. Wij hebben ons geen minuut verveeld. Wij zaten in huisje 202. Een mooi ingericht huisje, gelijkvloers en van alle gemakken voorzien. Dit huisje is recent volledig vernieuwd en beschikt over 2 nieuwe badkamers (één met bad en één met douche), een keuken met vaatwasser en combimagnetron en heeft nieuw meubilair. Verder heb je een heerlijk terras met veel zonuren en mooi uitzicht. Maar waarom gaan wij nou nooit naar andere vakantieparken in de omgeving? Nou, dit omdat je in een warm bad terecht komt. Super vriendelijk personeel: hét visitekaartje van het park. En het dorpje Mechelen is erg gezellig. Lekkere eetgelegenheden en het dorp ligt centraal in het heuvelland. Wij zouden zeggen: laat u aansteken door het "Mechelerhof virus". Wij komen er niet meer vanaf! ;)

• 9Activiteiten

Team Buitenplaats de Mechelerhof, Receptie, 15-08-2017

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Wij stellen dit zeer op prijs.Wij kijken reeds uit naar uw volgende bezoek aan ons park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Harm06-07-2017

Mechelerhof : startpunt voor wandelingen

De Mechelerhof is een mooi startpunt voor wandelingen in Zuid-Limburg. Het is een goede accomodatie in het moois zuidlimburgse land.

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Team Buitenplaats de Mechelerhof, Receptie, 15-08-2017

Fijn te vernemen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad. In de toekomst hopen wij u wederom als onze gast te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7A.Kok24-06-2017

Zijn er nu 4 keer geweest,dus dat zegt al genoeg.

• 8Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9John en Ans19-06-2017

Het was Bourgondisch fantastisch!! Heerlijk!!

Een heerlijk park met rust en ruimte op de mooiste plek van het land: het Geuldal! Leuke ligging van de huisjes in een hofje in Limburgse vakwerkstijl. Wij hadden een modern nieuw ingericht huisje. Vraag daar bij boeking ook om, want je betaalt hetzelfde. In de zooverreacties kun je dan ook de verschillen hierin zien. Het centrum op 400 meter heeft veel lekkers te bieden. De Italiaan op de hoek en een Mechels pintje bij het Pintje waren favoriet! Het ware Bourgondische leven hebben we in Mechelen gevonden. We komen zeker terug om te wandelen, fietsen en eten!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

22 tips over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• zoover_nl_1, 03-05-2014

We zaten in een Bosrank Wellness huisje. Enige verschil met andere Bosrank huisjes is dat hier op de zolder een sauna, stoomcabine en zonnebank zijn 'gepropt'. Als je ervan houdt ideaal, maar wij gaan de volgende keer weer in een gewone Bosrank met mooie ruime zolder.

• Familie, 28-07-2013

Restaurant 't Hofke va Mechelen op het vakantiepark. Hier kunnen heerlijke gerechten besteld worden tegen een redelijke prijs. Vooral het aanbiedingsmenu is een aanrader! Verder is het personeel erg vriendelijk en heb je op het terras prachtig uitzicht op het heuvelland.

• johannes, 11-11-2012

Bij aankomst krijg je een kortingsbon voor koffie met appelcitroenvlaai, deze moet je echt proberen hij word in eigen keuken gebakken is ons verzekerd.

5 vragen over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• Elli, 18-02-2018

2-persoonshuisje

Hoe is de ligging van de 2-persoonshuisjes, welke kijken mooi uit op de natuur? En is er een supermarkt(je) op loopafstand of fietsafstand?wij hebben geen auto.

• Sonja, 15-08-2017

Reactie review

Ik heb op 13 augustus 2017 een review gegeven over Buitenplaats Mechelerhof. Daaronder wordt een antwoord gegeven aan Guido. Wij hebben van het park nooit een aanbod gehad om met korting terug te komen. Ik vind het dan ook vreemd dat deze reactie onder mijn review staat. Waarom kan ik op dat antwoord niet reageren?

• Erika, 15-07-2016

Fietsen verhuur

vanaf volgende week verblijven wij hier een week, wij willen graag fietsen huren maar onze zoon heeft een handicap (fietst nu op een drielwiel fiets) helaas kunnen wij die niet meenemen, weet iemand of er mogelijkheden zijn voor het huren van een tandem fiets te huren? zodat onze zoon van 15 ook meekan.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan