Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

7.7Goed

• 5.5Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats De Mechelerhof voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

237 reviews over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• 2018
    10Irene Nijs29-09-2018

Overweldigend

We zijn nu voor de tweede keer op het park geweest. Complimenten aan het gastvrije, zeer behulpzame personeel, die er zorg voor dragen dat het park zeer goed onderhouden wordt. Chapeau! We kunnen bijna niet wachten om terug te komen. Heerlijk, de rust, ruimte, prachtige natuur, adembenemend uitzicht en natuurlijk alle bezienswaardigheden in de omgeving! Tot ziens, tot de volgende keer.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Elly van Eck21-09-2018

Heerlijke vakantie in fijn en rustig park.

Heerlijk rustig. Prachtige omgeving. Mooi uitgangspunt om in Zuid Limburg alles te bekijken. Mooie huisjes. Veel verschillende types. Goede WiFi. Zeer aan te raden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Femke19-09-2018

Fantastisch, een stukje Frankrijk in eigen land

Geweldige omgeving. Je waant je binnen enkele uren in het buitenland en dat allemaal in Nederland. Het is een park maar met gevoel voor detail aangelegd geheel in de sfeer van Zuid-Limburg. Zodat je geen centerparks gevoel krijgt. Wij vinden dat prettig. Ook is het park mooi rustig. Wij zaten in huis 102. Deze was recent gerenoveerd en zag er netjes en nieuw uit. Ik heb begrepen dat hier de huisjes van particulieren zijn, en dat de inrichting kan verschillen. Zo kan het voorkomen dat je in een nieuw ingericht huis zit of in een gedateerde inrichting. Dit loont de moeite om van te voren uit te zoeken. Het algemene gebouw (oud restaurant zaal enz) stond leeg, wanneer deze weer bezet is, zal het park completer zijn. Desalniettemin mocht dat de pret niet drukken met de restaurantjes op loopafstand. De Italiaan met binnenplaats was geweldig. De omgeving ook met diverse wandel en fietsroutes.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Fam Van Duijvenbode18-09-2018

Prima!!

Heerlijk verblijf met een mooi appartement, prima uitval basis voor wandelen & fietsen. Ook om een dagje naar Maastricht of Aachen te rijden. Komen zeker nog een keer terug

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Fam.Bas27-08-2018

Gezellig Park en toch lekker rustig

De woning was schoon toen we aankwamen. Mooi uitzicht op het heuvellandschap. Je kunt direct vanuit de woningen kiezen uit diverse wandelpaden. De terrasjes zijn klein maar er is genoeg plaats om je stoeltje te plaatsen waar je wilt. Voor jonge kinderen idiale speeltoestellen, met waterelement. Er zou een tafeltennis tafel bij kunnen, ook de leegstand van het restaurant weer aantrekkelijk maken. Zodat je een frietje of ijsje kunt kopen.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Erna24-08-2018

Geweldig

Wij zaten in huisje nr 211. Huisje was super luxe alles was aanwezig,een heel mooi uitzicht. Het park zelf was ook heel mooi en heel rustig. Wij hebben ons prima vermaakt en zullen zeer zeker weer terug gaan en gaan dan zeer zeker weer voor huisje 211.

John Coerver, Team Mechelerhof, Receptie, 27-08-2018

Hartelijk dank voor uw complimenten, we zullen het zeker met het team delen. met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Fam kalk23-08-2018

Geweldig van ons een dikke 10

Heerlijk rustige plek huisje was goed van alle gemakken voorzien heb een heerlijke week gehad met de fam en de honden huisje 306 echt een aanrader

• 7Activiteiten

John Coerver, Team Mechelerhof, Receptie, 27-08-2018

Dank u wel voor de mooie woorden, we zullen het zeker met het team delen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Leendert van Meeuwen17-08-2018

Echt en plek om tot rust te komen

Een mooie plek in de limburgse heuvels. ondanks dat alle huisjes vol waren was het toch rustig op het park. Op dit park kom je tot rust. Voor de kinderen was er een leuk speeltuintje/veld beschikbaar waar ze veelvuldig gebruik van hebben gemaak. Als gast word je hier in de watten gelegd. Je komt op vakantie dus moet je kunnen genieten en rust hebben. Dit hebben we dus ook zeker gekregen. erg mooie omgeving om te wandelen/te fietsen. Ook het zwembad in Gulpen waar de kinderen gratis in konden en wij tegen een laag bedrag (kaartjes bij receptie park) was zeker de moeite waar. activiteiten worden door het park zelf niet georganiseerd maar er is meer dan genoeg te beleven en te bekijken in de omgeving zonder dat je met de auto weg moet Wij hopen zeker hier nog eens naar terug te gaan

• 10Activiteiten

John Coerver, Team Mechelerhof, Receptie, 27-08-2018

Dank u wel voor de complimenten, wij doen het graag en met veel plezier. graag tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Elisabeth17-08-2018

Geweldig en voor herhaling vatbaar.

We zaten in een 2-persoonshuisje op een heerlijk rustig plekje. Het park is kleinschalig en ligt in een schitterend gebied waar je geweldig kunt wandelen. Echt een plek voor natuurliefhebbers. Het huisje (nummer 216) is van alle gemakken voorzien, knus en luxe ingericht. Je kunt aan 2 kanten buiten zitten, hebt dus 's morgens zon en 's avonds ook. Voor activiteiten moet je het park af. Voor ons geen bezwaar, want daardoor is het op de verblijfsplek lekker rustig.

• 3Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

John Coerver, Team Mechelerhof, Receptie, 27-08-2018

Dank u wel voor de mooie woorden, we zullen het met het team delen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Laura en Kay10-08-2018

Nooit meer

Bij aankomst moest alles worden schoongemaakt. Orenkruipers liepen er. Afzuigkap zat onder het stof heel onhygiënische. Worden mensen ziek van. We hebben 2 uur schoongemaakt. Receptie is niet open bij aankomst moest je sleutel uit een kluisjes halen. Graag willen wij schoonmaak kosten als we dat niet krijgen gaan we iedereen adviseren om niet naar mechelenhof te gaan.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

John Coerver, Team Mechelerhof, Receptie, 27-08-2018

Beste Laura en Kay, Wat jammer dat het verblijf niet aan uw wensen heeft voldaan. Als wij het geweten hadden dan hadden we wellicht e.e.a. kunnen herstellen. Graag kom ik of mijn collega persoonlijk met u in contact. Zou u een mail willen sturen met uw contactgegevens naar [email protected] dan neem ik contact met u op.

Gereisd met partner in augustus 2018

22 tips over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• zoover_nl_1, 03-05-2014

We zaten in een Bosrank Wellness huisje. Enige verschil met andere Bosrank huisjes is dat hier op de zolder een sauna, stoomcabine en zonnebank zijn 'gepropt'. Als je ervan houdt ideaal, maar wij gaan de volgende keer weer in een gewone Bosrank met mooie ruime zolder.

• Familie, 28-07-2013

Restaurant 't Hofke va Mechelen op het vakantiepark. Hier kunnen heerlijke gerechten besteld worden tegen een redelijke prijs. Vooral het aanbiedingsmenu is een aanrader! Verder is het personeel erg vriendelijk en heb je op het terras prachtig uitzicht op het heuvelland.

• johannes, 11-11-2012

Bij aankomst krijg je een kortingsbon voor koffie met appelcitroenvlaai, deze moet je echt proberen hij word in eigen keuken gebakken is ons verzekerd.

5 vragen over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• Elli, 18-02-2018

2-persoonshuisje

Hoe is de ligging van de 2-persoonshuisjes, welke kijken mooi uit op de natuur? En is er een supermarkt(je) op loopafstand of fietsafstand?wij hebben geen auto.

• Sonja, 15-08-2017

Reactie review

Ik heb op 13 augustus 2017 een review gegeven over Buitenplaats Mechelerhof. Daaronder wordt een antwoord gegeven aan Guido. Wij hebben van het park nooit een aanbod gehad om met korting terug te komen. Ik vind het dan ook vreemd dat deze reactie onder mijn review staat. Waarom kan ik op dat antwoord niet reageren?

• Erika, 15-07-2016

Fietsen verhuur

vanaf volgende week verblijven wij hier een week, wij willen graag fietsen huren maar onze zoon heeft een handicap (fietst nu op een drielwiel fiets) helaas kunnen wij die niet meenemen, weet iemand of er mogelijkheden zijn voor het huren van een tandem fiets te huren? zodat onze zoon van 15 ook meekan.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan