Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen7,6

22 tips over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

Heika van Walderveen, 8-6-2015
Voor ons is wifi een must.Verder zijn de appartementen met drie verdiepingen voor gezinnen met kleine kinderen misschien niet zo praktisch.
Mink, 3-12-2014
Omgeving is sprookje.. Rust, romantisch en gemoedelijk. Leuke steden Aken en Maastricht in de buurt en mooi gebied om te wandelen en te fietsen. Nergens in Nederland zo mooi !!! Ook om met de MTB op pad te gaan.
Familie van Zandwijk, 25-11-2014
Ideaal startpunt voor mooie wandeltochten door het Limburgs landschap

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats De Mechelerhof voor je op een rij gezet:

Edwin, 8-9-2014
We kunnen het park en Knoopkruid 120 zeker aanbevelen. Gebruik de handige karretjes om je bagage naar het huisje te brengen. Het is in de omgeving heerlijk wandelen en fietsen. Fietsen te huur op het park. Aken en Maastricht op een half uurtje rijden. Vele leuke kroegjes en restaurants, Gaia zoo, brouwerijen (Gulpener, Brand), Snowworld in Landgraaf en een grote bioscoop in Kerkrade. De voerstreek, drielandenpunt. Kortom genoeg te doen.
Natasja, 17-8-2014
Mooi beginpunt voor wandel- en fietstochten.
Linda, 17-8-2014

- Boswandeling in het Vijlerbos. Daarna wat drinken bij 'T Hijgend Hert.

(herten en konijntjes)

- Lunchen (buiten) bij de Gerardushoeve (Epen). Prachtig uitzicht.

- Aken (Duitsland) lekker winkelen.

marion_eenink, 8-8-2014
Lekker ijsje eten in Epen. Daar waar het druk is, is het!
Jeroen, 27-7-2014
Restaurant Vitaland op het park.
monique_1966, 24-7-2014
in dorp heerlijke mechelse stoofpot gegeten bij restaurant direct naast de pizzeria
zoover_nl_1, 3-5-2014
We zaten in een Bosrank Wellness huisje. Enige verschil met andere Bosrank huisjes is dat hier op de zolder een sauna, stoomcabine en zonnebank zijn 'gepropt'. Als je ervan houdt ideaal, maar wij gaan de volgende keer weer in een gewone Bosrank met mooie ruime zolder.