Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats De Mechelerhof voor je op een rij gezet:

236 reviews over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• 4Dennis01-08-2019

Locatie top, maar nooit meer naar dit park

Huisjes verschillen van indeling! Het kan zo maar zijn dat je geen terras bij je huisje, maar dat je moet omlopen. Terras bij ons van de onderburen lag pal onder raam woonkamer. Verstokte rokers die gasten en bij het warme weer kon het raam dus niet open. Hadden ze wel mogen zeggen.... Bij aankomst in huisje 102 bleek de hele bank en vloer nog onder de haren van de vorige bezoekers en desondanks te zitten. Ook doucheputje liep niet door door haren. Er was gewoon slecht schoongemaakt. Indeling huisje was ook een verassing, met 3 verdiepingen. Alleen keuken beneden, woon/eetkamer op 1e en slapen badkamer op 2e verdieping. Raam woonkamer pal boven stevig rokende onderburen: waardeloos ! Beloofde fietsenstalling is niet privé maar moet je delen met meerdere huisjes, sleutel krijg niet mee. Stalling staat met 4 fietsen ook vol... Beide zwembaden niet meer in gebruik. Iedereen vond dit vreemd... Kortom locatie top 👍 Accommodatie flop 👎

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Anja28-06-2019

Genoten van de rust !!

Wij verbleven hier een week met temperaturen ver boven de 30 graden.Dus alleen maar buiten gezeten.Op je terrasje is niet veel privacy je kan alles horen wat je buren zeggen.Wij hadden fijne buren en rustige buren dus vonden dit nu niet zo'n probleem.Veel gefietst met de e-bikes die we gehuurd hadden van het park.Prachtige omgeving .Wij hebben genoten.Huisje was prima we verbleven in huisje 204 .Wel veel muggen op de slaapkamers,dus horren in de ramen was wel fijn geweest.

• 4Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Mariët20-06-2019

Heerlijk!

Heerlijk een paar dagen op de Mechelerhof verbleven. Wat een prachtige ligging! Vanuit het park heb je volop keuze om een mooie wandeling te maken. We verbleven in een mooi appartement dat modern en sfeervol is ingericht. Het terras bied uitzicht op een groen grasveld met verderop een leuke speeltuin voor de kleinere kinderen. Rust, ruimte en een prachtige omgeving!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Paul20-06-2019

Leuk huisje in een prachtige omgeving

Wij verbleven in huisje 133 Top huis! Indeling speels en van alle gemakken voorzien. De omgeving is Prachtig AANRADER!!!

• 1Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Fierce10-06-2019

Prachtig 6-persoons huisje 213

Samen met 5 vrienden heb ik een weekend doorgebracht in het 6-persoons huisje Bosrank nummer 213. Het was een prachtig huis wat er echt nog als nieuw uit zag. Er waren 2 luxe, ruime badkamers met heerlijke regendouches en 3 prachtige tweepersoons slaapkamers. Het comfort van de woonkamer was fantastisch, met een heerlijke bank en fauteuils waar we een weekend lang konden relaxen. Het uitzicht op het heuvellandschap waande ons ieder moment van de dag in het prachtige Zuid-Limburg. Voor een volgende keer boeken wij zeker weer, en verzoeken wij de receptie om in dezelfde vakantiewoning te verblijven.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Ineke Koelewijn05-05-2019

Geweldig

Mooi, zeer compleet en vooral schoon huisje! In prachtige rustige omgeving en zeer goed onderhouden park. Voor de kinderen een leuke speeltuin en sportvelden. Veel te doen in de omgeving. Ontvangst zeer hartelijk! Fietsen alleen mogelijk met e-bike of ook leuk om een scooter te huren in Mechelen.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Silvia14-04-2019

Helemaal top, we hebben genoten!

Heerlijk huisje modern ingericht en voorzien van een hoop extra’s zoals Nespresso apparaat, combimagnetron en er zat zelfs een sauna in. Huisje was ook super schoon. Klein nadeel was dat de wc boven zit. Verder top huisje op een toplocatie en absoluut aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!!

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in april 2019

• 8Jim ooteman08-04-2019

Sterke aanrader

Heerlijk rustig park. Mechelerhof. Geen zwembad. Vriendelijke mensen. Heel schoon, rustig.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    9Van Mourik-Bakker29-12-2018

Voor herhaling vatbaar!

De gastvrijheid is zeer hoog: van dagelijks verse broodjes tot het verwisselen van autowiel bij pech op de laatste dag. Er is volop informatie over de zeer nabije, schitterende omgeving. Dit gebied van Limburg voelt als heel ver weg van huis: echt vakantie! Het appartement is compleet, comfortabel, ruim en schoon met een fantastisch uitzicht op het Zuid Limburgse landschap. Met onze zoon van ruim 1 jaar hebben we een heel fijne midweek gehad.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 10Irene Nijs29-09-2018

Overweldigend

We zijn nu voor de tweede keer op het park geweest. Complimenten aan het gastvrije, zeer behulpzame personeel, die er zorg voor dragen dat het park zeer goed onderhouden wordt. Chapeau! We kunnen bijna niet wachten om terug te komen. Heerlijk, de rust, ruimte, prachtige natuur, adembenemend uitzicht en natuurlijk alle bezienswaardigheden in de omgeving! Tot ziens, tot de volgende keer.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2018

22 tips over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• zoover_nl_1, 03-05-2014

We zaten in een Bosrank Wellness huisje. Enige verschil met andere Bosrank huisjes is dat hier op de zolder een sauna, stoomcabine en zonnebank zijn 'gepropt'. Als je ervan houdt ideaal, maar wij gaan de volgende keer weer in een gewone Bosrank met mooie ruime zolder.

• Familie, 28-07-2013

Restaurant 't Hofke va Mechelen op het vakantiepark. Hier kunnen heerlijke gerechten besteld worden tegen een redelijke prijs. Vooral het aanbiedingsmenu is een aanrader! Verder is het personeel erg vriendelijk en heb je op het terras prachtig uitzicht op het heuvelland.

• johannes, 11-11-2012

Bij aankomst krijg je een kortingsbon voor koffie met appelcitroenvlaai, deze moet je echt proberen hij word in eigen keuken gebakken is ons verzekerd.

5 vragen over Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

• Elli, 18-02-2018

2-persoonshuisje

Hoe is de ligging van de 2-persoonshuisjes, welke kijken mooi uit op de natuur? En is er een supermarkt(je) op loopafstand of fietsafstand?wij hebben geen auto.

• Sonja, 15-08-2017

Reactie review

Ik heb op 13 augustus 2017 een review gegeven over Buitenplaats Mechelerhof. Daaronder wordt een antwoord gegeven aan Guido. Wij hebben van het park nooit een aanbod gehad om met korting terug te komen. Ik vind het dan ook vreemd dat deze reactie onder mijn review staat. Waarom kan ik op dat antwoord niet reageren?

• Erika, 15-07-2016

Fietsen verhuur

vanaf volgende week verblijven wij hier een week, wij willen graag fietsen huren maar onze zoon heeft een handicap (fietst nu op een drielwiel fiets) helaas kunnen wij die niet meenemen, weet iemand of er mogelijkheden zijn voor het huren van een tandem fiets te huren? zodat onze zoon van 15 ook meekan.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan