Géén boekingskosten
NederlandLimburgMechelenVakantieparken MechelenVakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof

NederlandLimburgMechelen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 266 reviews

Meer vakantiepark info

274 Reviews over Buitenplaats De Mechelerhof

• 4Judith20-06-2022

Mooie omgeving

Mooie omgeving Buiten plek goed onderhouden We hadden premium 6 persoons woning waarbij werd aangegeven luxe badkamers toilet. Badkamer was heel klein en tevens ging de deur naar binnen open waardoor je jezelf moest opvouwen om de deur open en dicht te doen. Super krap. Wc heel klein. Heel veel trappen in t huisje. Niet geschikt voor als je met hele jonge kinderen of mensen die slecht ter been zijn. Terrasje zeer weinig privacy we zijn ondanks het prachtige weer binnen gaan eten omdat je bijna bij je buren op schoot zat. Oftewel omgeving prachtig ook netjes onderhouden tuinen maar de accommodatie geen premium 6 persoons waard. Tevens niet heel schoon.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Arianne31-05-2022

Huisje netjes maar niet wat we ervan verwachtte.

Mechelerhof een heel net parkje , heel verzorgd. Wij verbleven in huisje nr 303 voor twee personen. Alles is aanwezig in het huisje , de ruimte is voor twee personen goed. Ons bezwaar was dat we weinig buitenbeleving voelde. Het appartementje ligt met de voorzijde aan een stenen pad waar andere vakantiegangers regelmatig passeren , de openslaande deuren zijn leuk maar bieden geen meerwaarde i.v.m. het ontbreken van privacy, uitzicht op een ander gebouw en struiken. Het terrasje aan de achterzijde is te bereiken vanuit de slaapkamer, het grasveld als je je terras verlaat is verder wel aantrekkelijk. Het interieur is goed maar toont door minder lichtinval wat somber. De omgeving is prachtig en biedt alle mogelijkheden die je zoekt.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9M.30-05-2022

Net park, goede uitvalsbasis

Mooi en goed onderhouden park. Voor de rustzoeker. Goede uitvalsbasis voor veel uitjes in de omgeving (Drielandenpunt, Valkenburg, Kasteel Hoensbroek, Maastricht). In Mechelen heerlijk eten en goede service bij o.a. de Italiaan en Geulhof. Veilig voor kinderen, prima speeltuin. Weinig privacy in de tuin. Wij hadden huisje 123. Goed schoon, erg fijn. Het toilet en de douche zijn krap. Fijne douche en goede bedden. Leuke indeling.

• 7Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 6Fam. van der Laan10-05-2022

Erg klein, weinig privacy in tuin

De gehele buitenplaats is prachtig aangelegd en zeer geschikt voor mensen met kleine kinderen die daar heerlijk kunnen spelen. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het voor bepaalde doelgroepen een hele fijne plek is. Wij (echtpaar) hadden een tussenwoning, nr. 130, premium gelabeld. Bij de tussenwoningen is de lichtinval ronduit slecht. Slechts 2 openslaande deuren en 1 klein keukenraam. Heel donker, heel klein. Wij zouden het met 4 personen niet hebben gered. Bedden waren goed, maar badkamer veel te klein, tandenpoetsen kon nog net, bovenkastje boven wastafel zat erg in de weg. Op het toilet zit je met je neus in het fonteintje, moet je schuin zitten.

Wij vonden het vooral klein, donker, geen privacy op het terras. Wij zullen niet meer teruggaan en kiezen de volgende keer weer voor iets met een buitenruimte met privacy en een huisje met veel daglicht.

• 4Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Silvia03-05-2022

Heerlijke plek

De locatie is echt top en de mensen vriendelijk en behulpzaam. De vakantiewoning is prima en de fietsverhuur heeft echt topfietsen staan.

• 10Bickers29-12-2021

Geweldig verblijf

Absoluut een aanrader, goede ontvangst, sfeervol huis super ingericht. Prachtige omgeving. Erg attent kregen meerdere attenties tijdens verblijf. Mocht u naar deze mooie streek willen niet twijfelen ik zeg boeken. Erg vriendelijk personeel. Komen zeker terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 5Rob22-12-2021

Kom vooral voor de rust en stilte.

Goede ligging. Prettig welkom. Mooi appartement maar koude badkamer in december is niet wenselijk. Probleem met oven niet goed opgelost. (Moesten maar gebruik maken van een leegstaand huisje!?!?). Wordt niet toegezien op parkeren.

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Jules17-11-2021

Het huisje is niet premium maar minimum

Huisje 136 viel erg tegen. Eigenlijk te klein voor vier personen en minimaal ingericht. Meubilair is dringend aan vervanging toe. De inrichting is minimaal. Slaapkamers erg klein. Dit huisje verdient niet het predicaat premium, maar minimum!!

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 7fam. Derrix10-11-2021

geweldig

Het verblijf was fantastisch, alleen jammer dat er geen bar of id aanwezig is op het terrein.

• 9Onderkomen
  • 8Klaas25-10-2021

Onthaasten in Mechelen

Midweek in Mechelen, appartement bij Buitenplaats Mechelerhof geboekt. Na gastvrij ontvangst bij de receptie (inclusief verrassing, maar die verklappen we niet) ons verblijf voor de komende dagen opgezocht. Appartement 120, vier persoons appartement, prima voor ons tweetjes. Appartement heeft, en dan met name de living op de eerste verdieping, een warme gezellige uitstraling. Mooi terras en een mooi uitzicht over het Limburgse heuvelland. Slaapkamers zijn niet al te groot, maar met prima bedden. Wanneer je van een wat steviger kussen houdt, neem dan je eigen kussen mee. De kussens die hier liggen zijn wat aan de slappe kant. De keuken en eetgedeelte op de begane grond is wat eenvoudig en minder gezellig ingericht. Maar eigenlijk kom je daar alleen bij binnenkomst. Tip voor de eigenaar, de trapleuning mag een verfje hebben. En gezien het vele gebruik van die leuning niet besparen op de kwaliteit van de verf 😀.

Vakantiepark Buitenplaats De Mechelerhof info

Camping-informatie