Hotel Brullstersterster

8.2Fantastisch

68 reviews over Hotel Brull

• 7Annemarie Janssen14-08-2019

Prima.

3 dagen in dit hotel verbleven. Hotel was prima. Wij hadden een gerenoveerde kamer met balkon. Was prima. Waterkoker op de kamer was fijn om thee te kunnen zetten. De badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. De WiFi werkte goed. Het ontbijt was goed. Er was voldoende en genoeg keuze. Een minpunt vond ik dat er vaak lang gewacht moest worden voordat er iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Hotel ligt in een klein rustig plaatsje. Omgeving is mooi. Valkenburg, Maastricht en Vaals liggen in de buurt en zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook volop mogelijkheden om te wandelen en fietsen. Een fietsenzaak waar je een fiets kan huren, bevindt zich schuin tegenover het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9cees07-06-2019

Goede locatie om activiteiten te ondernemen.

Ik ben een ervaringsdeskundige omdat ik veel in hotels kom ; ook in Z- Limburg. Dit is een goed hotel met een goed ontbijt, redelijke prijzen met mooie rustige kamers en eigen parkeerterrein . Het personeel ,nu bestaande toevallig uit 2 heren die dag, zijn zeer vriendelijk en belangstellend. Zelfs bij het ontbijt vroeg hij nog , of alles naar wens is. Het apart koffie/thee serveren is voor mij niet nodig omdat ik liever zelf bepaal wanneer ik iets wil hebben. Verder mis ik (zoals bij Fletcher) gebakken spekjes . Het broodjes assortiment kan beter. Maar dit is persoonlijk.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10D Visser11-04-2019

Zeer vriendelijk personeel. Het eten was goed. We kregen een grote kamer omdat die toch leeg stond. Het was echt geweldig.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Rien Krabshuis06-04-2019

Prachtige ligging, prima service

prachtige ligging met uitzicht over het dal, voor het hotel stroomt een beekje. Eetzaal in de erker.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8P.C. Koppen06-04-2019

Zonder meer heerlijk vertoeven in het Limburgse la

Aanrader. Kamer prima evenals keuken. Naast de ligging is de omgeving ongeëvenaard.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    6W Willems02-12-2018

Voor dit bedrag kom ik hier niet meer.

We dachten voor het bedrag een mooie kamer te krijgen. Maar het waren vooral veel Oranje muren en bloemen gordijnen van geel en oranje. 🙄. De bedden waren prima. En voor ruim 13 euro ontbijd had ik wel meer verwacht. Zoals verse jus Orange. Het personeel was wel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in december 2018

• 9W.c Timmer23-11-2018

Fantastisch gaan we ze nog een keer doen

Echt een top hotel zeer vriendelijk personeel erg attent mijn vrouw was gisteren jarig en kreeg een welkomst drankje bij het eten en bij het dessert een tekst op het bord echt top echt een aanrader zeer schone kamers

Gereisd met partner in november 2018

• 9Guido Kersten11-08-2018

Fijn hotel!

Wederom een kort verblijf in hotel Brull. En opnieuw uitstekend bevallen. Mooie kamer, hygiëne gewoon goed, prima bedden en een heerlijk balkon. Waterdruk van de douche kan beter, en een douchegordijn is natuurlijk niet meer van deze tijd. Echter prijs/kwaliteit is gewoon goed! De service zijn zelfs meer dan uitstekend. En wat een vriendelijk personeel. Dit hotel is een aanrader, wij komen in de toekomst zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8M. Koppen09-08-2018

Zeer aangenaam verblijf

Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren. Mooie kamer, lekker eten en vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ingrid Klumper15-07-2018

We komen graag terug!

We waren hier met het André Rieu arrangement, mooie kamer, schoon. Eten was heerlijk, ontbijt was zeer uitgebreid. Personeel heel vriendelijk👍

Gereisd met vrienden in juli 2018

1 tip over Hotel Brull

• Frank, 04-09-2016

restaurant Geulhof is een aanrader (afstand ca 500 mtr van hotel)

1 vraag over Hotel Brull

• guy382, 31-07-2016

in de omgeving

wat kan er allemaal bezocht worden in de omgeving van het hotel

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken