Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

5 Reviews over A gen Eik

• 10Augie Boogaard20-09-2015

Zalige vakantiewoning

Zeer complete woning, lekker rustig gelegen. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 10Rie03-11-2009

super, compleet ingericht, rust.

Volgens mij heeft de vorige schrijver het over een ander huis. A gen eik is een 5 persoons huis, een verbouwd gedeelte van een vakwerkwoning. De eigenaren wonen in het ene gedeelte, het vakantiehuis is de andere helft. Ik heb ook geen verborgen hoekjes kunnen vinden. Het is authentiek ingericht met een grote open haard in het midden. Van alle gemakken voorzien, zeer volledig ingericht. Superschoon, prachtige omgeving. Een aanrader.

• 8peter drenth19-03-2009

geweldige plek

er zijn twee huisjes een voor vier personen huisje 1 ,en huisje 2 voor zes personen ,bijde huisjes zijn nieuw heel mooi wij hebben in huisje 2 mogen vertoeven okk hele fijne en vriendelijke fam.de omgeving is mooi je zit kortbij het drie landenpunt kunt overal heen. wij komen terug zeker weten.

• 9Jan Kuenen21-07-2008

Geweldig, mooi en authentiek

Wat een geweldig huis, alles is nog van vroeger, overal zijn verborgen ruimten en trappen. Het huis staat scheef, dit geeft een geweldige sfeer. Een erg grote leefkeuken en een gezellige woonkamer.

• 9Barbara en Pim12-08-2006

een ongelooflijk compleet ingericht huis: we hebben de zowat de helft van de bagage ingepakt kunnen laten; werkelijk alles was aanwezig, van spelletjes, boeken, wandelkaarten, vaatwastabletten, kaarsen, noem het maar op! De keuken was erg luxe ingericht, een walhalla voor bourgondische kokers! En de eigenaren waren erg vriendelijk; zo stond er een vlaai klaar bij aankomst. Een pracht locatie om een heerlijke week door te brengen, gezellig, knus en perfect ingericht.Een echte aanrader, gewoon doen!

Vakantiehuis A gen Eik info

• Adresgegevens