Vakantiehuis Hontemerhof

Vakantiehuis
Vakantiehuis Hontemerhof
9,4

105 reviews over Vakantiehuis Hontemerhof in het Nederlands

Prachtig gelegen, nette en fijne vakantiewoning

Jacqueline
27-8-2017

In de Pioenroos van Hontemerhof is het super relaxed vakantie vieren!

Ik blijf hier graag terugkomen :-)

Fantastisch....

Loes Thijssen
25-8-2017

Alles was perfect....de rust de uitstraling perfect schoon en de inrichting top.

Bijzonder en heel goed, heel ruim en schoon, top!

Ans Vincken
12-8-2017

Prachtige ligging in het Heuvelland, vriendelijke ontvangst met Limburgse vlaai.

Leuke plek met veel ruimte binnen en buiten

Jeroen
27-6-2017

Mooi authentiek oud vakantiehuis met ruime kamers! Bedden zijn Oke, voor lange mensen (>1m90) aan de korte kant. Buiten genoeg ruimte om te bbq'en en spelletjes te doen. Let op, wel vroeg uitchecken op laatste dag waardoor een weekend kort is (zondag voor 11u)

Heerlijk weekend!

Babs
15-3-2017

Wat een prachtige locatie! Na een gastvrije ontvangst intrek mogen nemen in deze bijzondere en ruime vakantiewoning.

Genoten!!

Don fam
15-10-2016

Ruime, comfortabele woningen, gastvrije ontvangst. Prachtige omgeving om te wandelen of te fietsen. Maastricht gemakkelijk te bereiken met de bus.

Okee! Niets aan te merken op accomodatie.

Jeroen de Graaf
13-10-2016

In het voortraject hadden we wat hick-ups over het aantal personen dat zou komen. Hierdoor hadden niet een volledige bezetting op de Hortensia. De eigenaar heeft soepel meegewerkt aan een passende oplossing zodat we toch konden komen. Bij ontvangst was er heerlijke appelsap en Limburgse vla, en ware verrassing. De accommodatie zelf is schoon & groot. De inrichting is sober. Mooie accommodatie, groot en ruim, ligt landelijk, perfect voor wandel en fietstochten.

Bijzonder genoten van ons verblijf.

Annelies van der Zweep-Prins
4-9-2016

Schitterende plaats. Bijzonder vriendelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Mooie omgeving.

Limburgse gastvrijheid en ontspanning

Ruud
4-9-2016

Een warm ontvangst met eigen gemaakte appelsap! Heerlijk! Het appartement was super afgewerkt en voorzien van alles wat we nodig hadden! De omgeving is daar super mooi en we hebben genoten van de fietstochten.

De gastvrijheid van de eigenaren is subliem! Een goede balans tussen privacy en hulpvaardigheid! We hebben erg genoten en komen graag een keer terug!

Ruud

Super!

Monique Luijten
    27-8-2016

Zeer gastvriendelijke eigenaren. Goed verzorgd. Ook aan de kinderen werd telkens gedacht.

Vakantiehuis Hontemerhof 9.41 10 105 .