Vakantiehuis Hontemerhof

97 reviews over Vakantiehuis Hontemerhof in het Nederlands

Geweldig!

Erik van der Weide,
20-10-2018

Geweldige accommodatie, gerund door geweldig personeel. Toen ik tijdens een trip met de racefiets een kapotte spaak reed, bleken de eigenaren ook nog bereid mij af te zetten bij de fietsenmaker in Valkenburg. Deze geheel belangeloze handeling verdient een heel groot compliment! Prachtig.

Prachtig gelegen, nette en fijne vakantiewoning

Jacqueline,
27-8-2017

In de Pioenroos van Hontemerhof is het super relaxed vakantie vieren!

Ik blijf hier graag terugkomen :-)

Fantastisch....

Loes Thijssen,
25-8-2017

Alles was perfect....de rust de uitstraling perfect schoon en de inrichting top.

Bijzonder en heel goed, heel ruim en schoon, top!

Ans Vincken,
12-8-2017

Prachtige ligging in het Heuvelland, vriendelijke ontvangst met Limburgse vlaai.

Leuke plek met veel ruimte binnen en buiten

Jeroen,
27-6-2017

Mooi authentiek oud vakantiehuis met ruime kamers! Bedden zijn Oke, voor lange mensen (>1m90) aan de korte kant. Buiten genoeg ruimte om te bbq'en en spelletjes te doen. Let op, wel vroeg uitchecken op laatste dag waardoor een weekend kort is (zondag voor 11u)

Heerlijk weekend!

Babs,
15-3-2017

Wat een prachtige locatie! Na een gastvrije ontvangst intrek mogen nemen in deze bijzondere en ruime vakantiewoning.

Genoten!!

Don fam
15-10-2016

Ruime, comfortabele woningen, gastvrije ontvangst. Prachtige omgeving om te wandelen of te fietsen. Maastricht gemakkelijk te bereiken met de bus.

Okee! Niets aan te merken op accomodatie.

Jeroen de Graaf
13-10-2016

In het voortraject hadden we wat hick-ups over het aantal personen dat zou komen. Hierdoor hadden niet een volledige bezetting op de Hortensia. De eigenaar heeft soepel meegewerkt aan een passende oplossing zodat we toch konden komen. Bij ontvangst was er heerlijke appelsap en Limburgse vla, en ware verrassing. De accommodatie zelf is schoon & groot. De inrichting is sober. Mooie accommodatie, groot en ruim, ligt landelijk, perfect voor wandel en fietstochten.

Bijzonder genoten van ons verblijf.

Annelies van der Zweep-Prins
4-9-2016

Schitterende plaats. Bijzonder vriendelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Mooie omgeving.

Een warm ontvangst met eigen gemaakte appelsap! Heerlijk! Het appartement was super afgewerkt en voorzien van alles wat we nodig hadden! De omgeving is daar super mooi en we hebben genoten van de fietstochten.

De gastvrijheid van de eigenaren is subliem! Een goede balans tussen privacy en hulpvaardigheid! We hebben erg genoten en komen graag een keer terug!

Ruud

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hontemerhof in Margraten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hontemerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.