Hotel Groot Welsden ***

Hotel Groot Welsden
9,7

Weer vandaag5°-3°

258 reviews over Hotel Groot Welsden in het Nederlands

We komen er altijd weer terug!

Pam Bakker, 18-2-2018

Gezellig, klein, persoonlijk, verzorgd hotel.

gezellig hotel op mooie en rustige locatie

G. Slendebroek, 30-12-2017

Zeer attent personeel en lekker eten.

Een verwennerij voor lichaam en geest!

Willem van Dijk, 30-12-2017

Hier voel je jou thuis. Gezellige huiskamer-sfeer. Uitstekende eten, hoe bij mijn 'moeder'. Goede bedden in de hotelkamer. Perfecte uitvalbasis voor wandelingen in de omgeving.

Gastvrij

Judith, 30-12-2017

Super gastvrij hotel. Heerlijk eten!

We gaan graag terug 😀

Heerlijk hotel!

Larissa Boixaderas, 29-12-2017

Wij gaan een aantal keer per jaar

een nachtje naar dit fijne hotel om bij te komen van 2 banen in combinatie met 2 kinderen. We genieten in ieder seizoen van deze heerlijke plek, van de rust, de gemoedelijke vriendelijke rustige sfeer, de omgeving. Wil je genieten van rust en natuur een fijne sfeer en mooie omgeving is dit hotel echt een aanrader!

verblijf en ontvangst is altijd fan-tas-tisch !

Linnemann, 29-12-2017

Verwacht alleen maar warmte, gezelligheid en gastvrijheid in een heerlijke ambiance. Niet éénmalig, maar telkens weer een warm bad. Mooie omgeving en dichtbij Valkenburg zonder de drukte.

Rustgevend/comfortabel. Eten? Heerlijk!

Bernadette Hercules-Haarlink, 29-12-2017

Mijn man en ik stellen hoge eisen aan hygiëne. Deze is perfect in de prachtige rustgevende accommodatie. Het behulpzame, uiterst vriendelijke personeel, het dagelijkse uitgebreide ontbijt en de diners waren uitstekend. Er is een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij hebben vanuit het hotel met gehuurde fietsen de omgeving verkend. Kleine zijwegen zijn de moeite waard om te nemen, maar trek voldoende tijd uit voor dergelijke fietstochten, want heel veel zijwegen hebben nog meer zijweggetjes.

Fantastische accommodatie en rustgevend landschap!

Stanley R. Hercules, 29-12-2017

Wij werden als ware gasten ontvangen met warme woorden van de gastvrouw, een schone opgeruimde slaapkamer met prima bedden en ook het sanitair was perfect. Het restaurantgedeelte? Dit straalt rust uit; wij hebben alle dagen prima ontbeten en heerlijk gedineerd.

De gehuurde fietsen werden door een verhuurbedrijf bij het hotel afgeleverd en na (intensief) gebruik weer opgehaald.

Héél fijn en schoon!

Mw. K. Ohashi, 28-12-2017

Ik kom hier sinds 2011 elk jaar minstens één keer, met mijn vriend(inn)en en mijn man. Elke keer vind ik het weer zó fijn!

Ik denk, dat de vriendelijkheid van alle staf- en personeelsleden ook doorwerkt naar de gasten: iedereen is vriendelijk en relaxed. Voor mij is er maar één optie als ik op vakantie ga naar Zuid-Limburg: hotel Groot Welsden bij Margraten.

Ongeëvenaarde dienstverlening,vriendelijkheid rust

Dhr Wagener, 28-12-2017

Je vindt in Nederland geen beter en knusser hotel: schoon, comfortabel en intiem. Geen gouden kranen of uitgebreide wellness met binnenzwembad maar dat soort 5-sterrenvoorzieningen mis je hier geen moment. De warmte, gezelligheid en vriendelijkheid hier maken dat méér dan goed. Elke keer dat je weer incheckt, voelt dat opnieuw als thuiskomen. Voor gasten die naar rust, stijl en intimiteit zoeken is hotel Groot Welsden de plaats waar ze al jaren naar op zoek zijn geweest!

We hebben een aantal aanbieders voor Groot Welsden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Groot Welsden in Margraten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Groot Welsden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Groot Welsden scoort een 9.69 uit 10 op basis van 278 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: