Hotel Groot Welsden

269 reviews over Hotel Groot Welsden in het Nederlands

geweldig10

Gerie Keizer-Huibers
14-10-2018

De ontvangst is altijd hartverwarmend de service uitstekend en vriendelijkheid voeren de boventoon

Fantastisch !

marion
1-9-2018

Een stukje Engeland , midden in Zuid Limburg . Hotel groot Welsden is een ervaring op zich. Een kleinschalig hotel , op en top verzorgd. Het hotel wordt gerund door zeer enthousiaste ,vriendelijke mensen . Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het is een oase van rust , vlakbij het toeristische Valkenburg .

Fijn en gemoedelijk

Maaike Weesjes
27-8-2018

Wat een fijn hotel! Bijzonder vriendelijke eigenaresse die nét even dat stapje extra gaat om iedereen een fijn verblijf te geven. Prachtig gelegen in de natuur met mooie wandelpaden in de buurt.

Geweldig

Henk boven
25-7-2018

Top lokaties. Zeer gastvrij.

Uitstekend

Sander
12-5-2018

Erg prettig familiair hotel met persoonlijke service. Erg schoon en fris. Inrichting is iets oubollig maar past uitstekend in de sfeer van zuid Limburg. Ontbijt was prima en alles vers. Bedden ook erg goed. Aanraden als je een weekendje weg gaat in eigen land

Een warm bad van luxe en verwend worden.

Anneleen
2-5-2018

Een heerlijk, gezellig familiehotel op een prachtige plek in het Zuid-Limburgse heuvelland. Bijzonder vriendelijk en zorgzaam personeel die het je in alles naar de zin weten te maken. En het ontbijtbuffet is super! Het hotel heeft ook een fijn terras en een heerlijke tuin met gezellige zitjes.

Optimaal genieten doe je bij Hotel Groot Welsden!

S. van Tilburg
1-5-2018

Een fantastisch en sfeervol hotel. Vriendelijk, lief en gastvrije personeel. Sfeervol hotel! We hadden een prachtige kamer met schitterend uitzicht op de tuin waarin je perfect kan genieten van de zon en van een lekker drankje.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid, vers en lekker. Alles wordt in het werk gesteld om het jou naar de zin te maken. Even er helemaal uit! Optimaal genieten van gastvrijheid doe je bij Hotel Groot Welsden!

Nooit meer

Jana Hrudova
2-4-2018

Pasop de leugens op de website, er is geen restaurant, onze kamer nr 6 was onder de maat, badkamer slecht, en dat voor 150 euro met onbijt. Men is gedwongen om onbijt te nemen die prijzig is, er is geen koffie/ thee gelegenheid. Er zijn bijna geen gasten, de referenties en advertentie zijn niet eerlijk.

gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Jan en Nelleke Stuiver
22-3-2018

Top Hotel mooie locatie, zeer gastvrij, echt om nog eens terug te gaan.

Mooie schone kamers en heerlijke maaltijden.

Hotel Groot Welsden is zeer sfeervol en gastvrij.

Tineke Knetemann
25-2-2018

Het Hotel ligt in een landelijke , charmante omgeving. Het is een prima wandel - en fietsgebied. Dichtbij Termae 2000 en Maastricht.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Groot Welsden in Margraten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Groot Welsden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.