Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°9°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Welsdael voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Buitenplaats Welsdael in het Nederlands

Een echte aanrader.

Rob en Sylvia,
30-12-2018

Buitenplaats Welsdael ligt in een mooie, landelijke en rustige omgeving. Vlakbij Maastricht en Valkenburg met meerdere goede restaurants in de omgeving. Het appartement was schoon en voorzien van alle gemakken. Een echte aanrader voor mensen die enerzijds van rust houden maar wel de drukte willen opzoeken.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een genot om te verblijven!

Reinier
6-6-2016

Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch

mb
5-6-2016

Hele mooie appartementen, schoon en gezellig. Het bad is wat aan de kleine kant, 1-persoons.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Frans
5-2-2016

Super mooie appartementen. Er ontbreek niets. Overal is aan gedacht tot in de kleinste details. En dan nog dat adembenemende uitzicht over het Limburgse landschap, geweldig.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch!

Engelborg
2-6-2015

Half mei 2 nachten verbleven in appartement 'Molen'. Vriendelijke ontvangst door de gastheer. Alle dingen die we dienden te weten werden kort uitgelegd en het moeder-dochter tripje kon beginnen! Het is een schitterend appartement; alles modern, geweldig uitzicht op de paarden en het rustige heuvellandschap en heel erg schoon.

De bedden lagen heerlijk. Zelf koken is niet aan te raden, omdat er maar 1 pitje is en een magnetron, maar met Maastricht op 15 minuten afstand per auto is dat ook eigenlijk niet nodig!

In de badkamer lagen zelf wattenschijfjes en stond een fles doucheschuim en shampoo, erg attent in een appartement. Ook was er koffie en thee aanwezig en beschikte het appartement over een vaatwasser.

We konden de buren helaas wel horen, maar dat had meer te maken met de buren dan de appartementen denk ik.

Wij hebben een geweldige tijd gehad en willen de gastheer en -vrouw danken voor de heerlijke paar dagen. En... Tot ziens! Een absolute aanrader!

Gereisd anders in mei 2015

Wat een heerlijke plek

Jenny
22-3-2015

Na een gastvrije ontvangst door de eigenaar en de nodige uitleg hebben we een paar heerlijke dagen doorgebracht op deze prachtige plek. Mooie ingerichte suites met alles er op en er aan. Goede bedden en prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in Thu Mar 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super landelijk, prachtig, zeer gastvrij

R van der Spek
25-9-2014

Hier voel je je echt de koning te rijk. Het uitzicht uit de kamer is niet te overtreffen. Gastvrijheid met hoofdletters geschreven! Prijs kwaliteit zeer goed. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Naar onze smaak waren de bedden te zacht, maar dat is een persoonlijke kwalificatie.

Gereisd met partner in september 2014

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Buitenplaats Welsdael in Margraten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Buitenplaats Welsdael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.