Géén boekingskosten
NederlandLimburgMargratenAppartementen MargratenAppartement Buitenplaats Welsdael

Appartement Buitenplaats Welsdael

NederlandLimburgMargraten

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Buitenplaats Welsdael voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

Meer appartement info

7 Reviews over Buitenplaats Welsdael

• 10Rob en Sylvia30-12-2018

Een echte aanrader.

Buitenplaats Welsdael ligt in een mooie, landelijke en rustige omgeving. Vlakbij Maastricht en Valkenburg met meerdere goede restaurants in de omgeving. Het appartement was schoon en voorzien van alle gemakken. Een echte aanrader voor mensen die enerzijds van rust houden maar wel de drukte willen opzoeken.

• 9Reinier06-06-2016

Een genot om te verblijven!

Wij hebben enorm genoten!

• 9mb05-06-2016

fantastisch

Hele mooie appartementen, schoon en gezellig. Het bad is wat aan de kleine kant, 1-persoons.

• 9Frans05-02-2016

Super mooie appartementen. Er ontbreek niets. Overal is aan gedacht tot in de kleinste details. En dan nog dat adembenemende uitzicht over het Limburgse landschap, geweldig.

• 10Engelborg02-06-2015

Fantastisch!

Half mei 2 nachten verbleven in appartement 'Molen'. Vriendelijke ontvangst door de gastheer. Alle dingen die we dienden te weten werden kort uitgelegd en het moeder-dochter tripje kon beginnen! Het is een schitterend appartement; alles modern, geweldig uitzicht op de paarden en het rustige heuvellandschap en heel erg schoon.

De bedden lagen heerlijk. Zelf koken is niet aan te raden, omdat er maar 1 pitje is en een magnetron, maar met Maastricht op 15 minuten afstand per auto is dat ook eigenlijk niet nodig!

In de badkamer lagen zelf wattenschijfjes en stond een fles doucheschuim en shampoo, erg attent in een appartement. Ook was er koffie en thee aanwezig en beschikte het appartement over een vaatwasser.

We konden de buren helaas wel horen, maar dat had meer te maken met de buren dan de appartementen denk ik.

Wij hebben een geweldige tijd gehad en willen de gastheer en -vrouw danken voor de heerlijke paar dagen. En... Tot ziens! Een absolute aanrader!

• 9Jenny22-03-2015

Wat een heerlijke plek

Na een gastvrije ontvangst door de eigenaar en de nodige uitleg hebben we een paar heerlijke dagen doorgebracht op deze prachtige plek. Mooie ingerichte suites met alles er op en er aan. Goede bedden en prachtig uitzicht.

• 9R van der Spek25-09-2014

Super landelijk, prachtig, zeer gastvrij

Hier voel je je echt de koning te rijk. Het uitzicht uit de kamer is niet te overtreffen. Gastvrijheid met hoofdletters geschreven! Prijs kwaliteit zeer goed. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Naar onze smaak waren de bedden te zacht, maar dat is een persoonlijke kwalificatie.

Appartement Buitenplaats Welsdael info

• CafeNiet beschikbaar