Margraten

We hebben een aantal aanbieders voor Margraten voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Margraten voor je op een rij gezet:

Reviews over Margraten

Aangenaam verblijf in schitterende streek.

Monique Coryn,
    18-12-2018

In Margraten hebben we het enig Amerikaans kerkhof in Nederland bezocht. Eveneens kennis gemaakt met het Drielandenpunt. Margraten ligt in de nabijheid van Valkenburg waar we de kerstmarkten hebben bezocht in de Fluweelengrot en de Gemeentegrot. Ook een goede uitvalsbasis om Maastricht en Aken te bezoeken.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Mevr. E.van Os,
    9-10-2017

Goeie schoenen aan, drinken mee voor onderweg! Wij komen hoofdzakelijk om te wandelen in de prachtige natuur, en te genieten van de stilte. Margraten heeft een klein winkelcentrum en een paar terrasjes! Prima.

Gereisd met partner in oktober 2017

Een heerlijke, rustige omgeving

Finy,
    24-6-2017

Voor elk wat wils. Je kunt er wandelen, fietsen maar ook met het OV naar Maastricht, Gulpen, Vaals etc. Alles binnen aanvaardbare afstand. In Margraten zelf is geen uitgaansgelegenheid en buiten het Amerikaanse kerkhof geen culturele mogelijkheid.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen voor natuur en gezelligheid

Reinier,
    7-1-2017

Een heerlijke plek om te starten voor uitjes naar Maastricht, Valkenburg en leuke dorpjes. Margraten op zich niet heel bijzonder maar wel heerlijke wandelroutes en fietsroutes (race en mountainbike) in een mooie omgeving. Geniet van rust en zoek de gezelligheid op in een kleine straal rondom Margraten!

Gereisd met partner in mei 2016

Margraten indrukwekkend

Ineke en Willem Deventer,
    27-12-2015

Margraten ligt prachtig in een glooiend landschap waar het goed toeven is. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Valkenburg, Maastricht, Aken zijn omgeven door lieflijke dorpjes. Wekelijk een aanrader.

Wat men niet vergeten mag is een bezoek te brengen aan de oorlogsbegraafplaats in Margraten. Wanneer je al die graven ziet, dan besef je hoeveel jonge mensen daar liggen die gevochten hebben voor de vrijheid van velen. Je wordt er stil van. De begraafplaats ligt niet ver van hotel Groot Welsden.

Gereisd met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Margraten scoort een 8,2 uit 10, op basis van 57 reviews