Hotel Zenden

24 reviews over Hotel Zenden in het Nederlands

Mwah.

E. Meijer
3-1-2019

Verwacht niet te veel van het design. Paar dingen vielen tegen, zo lekte de wc, sprong het licht wanneer de badkamer föhn van het hotel werd gebruikt, deze stonk ook naar verbrand, waardoor we hem niet durfde te gebruiken.. ook was er geen afzuiger in de badkamer, tenminste deze konden we nergens aanzetten. Verder hadden we best een verwachting omdat het een van de mooiste hotelinterieurs had, het was mooi maar vrij basic. Ligging is wel top! Heerlijk bed en douche! Echter was de föhn wel echt aan vervanging toe want het is echt gevaarlijk deze te gebruiken!! Kort samengevat we zouden dit hotel niet heel snel aanraden..

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch Designhotel in historische panden

Alet & Kees
11-12-2016

Dit moderne design-hotel is gelegen in een smal klinkerstraatje in de oude binnenstad van Maastricht, op een steenworp afstand van het Vrijthof en de Maas.

Wij hebben deze keer overnacht in een prachtige studio, met uitzicht op de Maas. De wit/zwarte inrichting is strak, minimalistisch en praktisch met aandacht voor elk detail. Met bijvoorbeeld de tv verwerkt in een grote spiegel aan de wand.

Onze studio lag net om de hoek van het hotel met leuk uitzicht op de Maas en het park. De studio had een ruime badkamer, een heerlijk Auping boxspring bed en een keuken met zelfs een koffiemachine.

Het ontbijt is super, met o.a. heerlijke verse knapperige broodjes en een uitmuntende cappuccino. (zoals een echte cappuccino moet zijn!)

Dit minimalistische designhotel straalt door de vriendelijke en attente houding van het personeel een warm gevoel uit. Daarom komen wij hier al vele jaren met veel plezier.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima onderkomen met een fantastische ligging

Maria
29-3-2015

Wij zochten een hotel met een goede ligging ten opzichte van het gezellige Onze Lieve Vrouwenplein. Het prominente Derlon hotel vonden we veel te duur en in de beoordelingen zagen we veel kritiek op de prijs kwaliteitsverhouding. En op de kleinere hotels in de buurt was steeds wel wat aan te merken. Uiteindelijk belandden we in het Zenden Hotel. Van tevoren waren we wat sceptisch over het aangekondigde witte interieur. Maar het was smaakvol, licht en niet overdone. Echt een hele fijne kamer. Het personeel is inderdaad bijzonder vriendelijk. En de ligging....als gezegd top! Om de hoek het Onze Lieve Vrouwenplein, vele restaurantjes en uitgaansgelegenheden en vlak bij de winkels. En een parkeergarage om de hoek.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte ligging,

Ankie
24-12-2014
  • De ligging van hotel Zenden is echt perfect. Je bent binnen 10 minuten op het vrijthof, maar kunt er ook voor kiezen om leuke binnenweggetjes te nemen. Daarnaast vond ik de service echt top. Heel vriendelijk personeel, we kregen een Maastricht shopping guide en de bagage die we voor het inchecken al bij het hotel hadden gezet, was later al op onze kamer gezet. De kamer was erg wit en strak, ik vond hem echt top. Alle kamers hebben naast een nummer ook een naam en wij hadden 07 nana. Binnen de kamer had je twee verdiepingen, hierdoor had je geen tv bij het bed (wat voor sommige mensen misschien vervelend is).

• Wat ik minder vond, was het ontbijt. Weinig keus en niet vers. De komkommer die ik had smaakte al een beetje uitgedroogd en een yoghurtje leek wel over de datum. Ze vragen of je koffie of thee wilt en of je een gekookt eitje wilt en die komen ze daarna brengen. Croissants werden niet meer bijgevuld toen wij de laatste 2 pakten. (ontbijt = sonde van de 12/13 euro)

Gereisd Met partner in december 2014

Zeer leuk hotel!

koenvader
4-12-2013

Dit hotel voor een weekendje maastricht geboekt. We hadden de woooh kamer, die idd wooooh was, heel ruim, mooi strak disign en een mooi bad. Hotel is prima bereikbaar en parkeren kan prima in de parkeergarage die zowat naast het hotel zit(helaas is het wel 25 eu per dag)

Gereisd Met partner in november 2013

Perfecte lokatie, strakke inrichting

Lenco
20-10-2013

Het hotel is heel goed gelegen, 3 minuten van de OLV parkeergarage en een paar minuten van het centrum en de maas. De inrichting is strak, dat was ook de reden dat we juist dit hotel namen. Wij hebben overnacht van zeterdag op zondag en geen last gehad van geluidsoverlast. In de gang en op de trap is het inderdaad wel gehorig maar aangezien het maar een klein hotel is zijn er niet veel gasten en valt de overlast wel mee. Vriendelijke receptioniste zowel bij aankomst als vertrek. Inderdaad is de lobby tijdens zwemles een beetje rommelig maar niet vervelend. Enige aandachtspunt is de website, daar mogen wel wat duidelijkere foto's op van de kamers maar voor de rest prima hotel dat een hogere waardering verdient.

Gereisd Met partner in september 2013

Twijfelachtig

Olaf
11-10-2013

Een erg modern wit maar sober ingericht hotel. Op de kamer stond een bureau stoel. Verder geen zit gelegenheid. Het plafond liep schuin af. Kans op hoofd stoten erg aanwezig. Hotel is erg gehorig. Hotel heeft een zwembad maar daar wordt ook zwemles voor de locals gegeven. Niet alle medewerkers zijn even vriendelijk. De locatie is perfect. Het Onze Lieve Vrouweplein ligt om de hoek even als de top restaurants. Ik zal niet nogmaals hier een kamer boeken.

Gereisd Met partner in Thu Oct 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel in mooi Maastricht

ripeko
9-9-2012

De ligging van het design hotel in het centrum is zeer goed. Bewaakte parkeergarage zeer nabij (22,50 euro/24 uur). Hartelijke ontvangst, mooie design kamer met Alessi badkamer/toilet. Aandachtspunten uit eerdere reviews zoals het ontbreken van een haakje om een badhanddoek oid aan op te hangen of te zachte kussens zijn verholpen. Heerlijk ontbijt met vers gemaakt ei, koffie e.d. Voor herhaling vatbaar. In onze patio kamer was er geen kastruimte. Wel een koffer rekje en wat hangertjes bij de deur waar kleding aan opgehangen kon worden. Prima te doen voor een weekeinde. Ondanks het feit, dat het een minimalistisch design hotel is wat gezien de ligging een hogere prijs kan rekenen, zou het ontbijt voor de overnachtingsprijs inbegrepen mogen zijn. Nu wordt daar 13,50 euro extra voor in rekening gebracht.

Gereisd Met partner in september 2012

Nee niet weer

J Meulink
25-8-2012

Hotel Zenden ligt goed, maar is weinig een echt hotel. Studio 's liggen zeker 500 meter van hotel. Studio schoon, weinig handdoeken. Schoonmaak geur bij entree verschrikkelijk penetrant. Badkamer vloer van douche wordt glad . Prachtige kranen maar moeilijk zwaar in bediening. Receptie evenals mevrouw die het ontbijt verzorgde zeer vriendelijk. Ontbijt is voor 13,50 niet bijzonder. Het hotel heeft verder weinig gezellige accommodaties. Bar niet ontdekt en of vroeg dicht. Het zwembad is maar beperkt geopend .Dit staat wel bij de voorwaarden.Zaterdag ochtend konden we alleen maar zwemmen van 7.30-8.30 u. daarna beginnen er zwemlessen..... Water is heerlijk van temperatuur, het lopen en omkleden van studio naar hotel niet alles. De trap in zwembad gevaarlijk scherp, oppassen met in en uit gaan. Ook verbaasde ons de kauwgum automaat in de kleedkamer! Behalve gevaarlijk om als kind mee te zwemmen ook niet hygiënisch . De wifi werkte niet in de studio.

Gereisd Met partner in januari 2012

Geweldige plek en geweldige studio

Karen Gerrits
15-8-2012

Wij zijn hier vorige week twee dagen geweest en hadden een studio geboekt.. Wat een verassing!.. een appartement van 90 m2 met eigen keuken, woonkamer en slaapkamer. Geweldig ingericht. Alles aanwezig en aan het Onze lieve vrouwenplein. We zaten in appartement 5 (dit is wel de grootste van alle appartementen). Echt een aanrader! voor een meer dan redelijke prijs!

Gereisd Met partner in augustus 2012

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zenden in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zenden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.