Hotel Van der Valk Maastricht

Hotel Van der Valk Maastricht
7,8

29 tips over Hotel Van der Valk Maastricht

Pascale , 13-4-2017
goed gelegen, zowel voor 't bezoekn van de Voerstreek, het drielandenpunt, Maastricht zelf (pas wel op met de aangeboden shuttle service vanaf het hotel, is niet zo frequent als het op 't eerste zicht lijk)
John van Drunen, 28-8-2016
Met de kerstdagen in Maastricht? Het Hartje Winter arrangement is er dan bij Van der Valk 'even' niet, zo bleek bij het online boeken. December is geen wintermaand? Wel het duurdere Kerstshopping arrangement is in december beschikbaar. Van der Valk pakt zo even 40 euro erbij. Kamers rond die dagen raken ze toch wel kwijt. Voor trouwe gasten - had gebeld - als wij maken ze geen uitzondering. Kijk dus even goed of je boekt of dat je nog even verder kijkt.
temmerman, 16-5-2015
ga eten in la bodega, tapas menu de luxe, in zijstraat van vrijthof. Op tijd gaan want snel vol

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Maastricht voor je op een rij gezet:

jahmdekort, 28-7-2014
Vanuit het hotel kan men een wandeling maken naar de binnenstad van Maastricht ook per auto is Valkenburg een optie met als afsluiter een bezoek aan Holland Casino
Myrthe, 1-7-2014
Reserveer tijdig de shuttlebus, het kan druk zijn. Taxi terug is niet nodig, busverbinding (lijn 4 vanaf de markt) werkt perfect en kost 2,50 euro p.p., halte voor hotel (Nijverheidsweg). Ontbijt is misschien prijzig maar het is het bedrag zeker wel waard, zeer uitgebreid en alles vers en lekker!
Jampieo, 26-6-2014
Neem een taxi vanaf hotel. Kost maar € 8,50 per taxi (Max. 4 personen)

Echtpaar , 29-5-2014
Taxi bij vd Valk nemen ideaal
Edwin, 5-10-2013
Livecooking is een fantastisch concept waar we bij andere filialen ook gebruik van gemaakt hebben. Maastricht doet dit op zijn eigen manier en dit is ons uitstekend bevallen
Pat, 25-9-2013

Eten bij Mascarone. Tapas inclusief drinken, cocktails, wijn, bier, fris. Goed te eten en te drinken!

Eten bij de twee Heeren is goed en goedkoop. Op maandag onbeperkt spareribs voor 10 euro. Deze zijn gewoon goed.

Dinsdag sate voor 7,50 euro en woendag biefstuk met patat en salade voor 10 euro. Ook goed te eten, al heb ik betere biefstukken gehad. Maar niet slecht en al helemaal niet voor die prijs.

Willem, 9-9-2013
met bus 4 makkelijk naar de stad !