Hotel Van der Valk Maastricht

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°14°
Hotel Van der Valk Maastricht
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Maastricht voor je op een rij gezet:

337 reviews over Hotel Van der Valk Maastricht in het Nederlands

Perfect!

Richard
6-6-2018

Prima kamer, schoon en netjes.

Jammer dat er geen mini koelkast in zat, dit stond wel in de beschrijving.

Wellness, zwembad en restaurant waren fantastisch!

Achterstallig onderhoud

Derlagen
17-5-2018

Eten is goed

Maar wat is er veel kapot hoofdbord kapot stoelen kapot

Genoten

Hulzebos
12-5-2018

Verblijf bij hotel van der Valk Maastricht.

Netjes ontvangen. Medewerkers erg leuk met kinderen. Kamer netjes en probleem met beddengoed direct netjes opgelost.

Live Cooking helemaal top, mede doordat de kids pizza’s mogen maken en koekjes kunnen bakken.

Alleen wat aan de prijs. De kok mag wel iets vriendekijker zijn.

Zwembad klein maar leuk. Jammer dat sauna pas om 15.00 uur open ging. Had graag in de ochtend willen combineren met het bezoek aan het zwembad.

Ligging prima, 5 min rijden van het centrum van Maastricht.

dany
        5-5-2018

Eten was heerlijk en de kamers super schoon.

Prima hotel voor een weekendje Maastricht

Engage
        19-4-2018

Bij dit hotel krijg je wat je bij een hotel uit de Van der Valk-keten mag verwachten: een aangenaam, comfortabel verblijf tegen een redelijke prijs.

Goed en uitgebreid ontbijt. In ons type kamer ('comfort') geen minibar of koelkastje, deze voorziening zou je eigenlijk wel verwachten voor deze prijsklasse.

Het hotel kijkt uit op een (nieuw) groot verkeersplein dus het uitzicht is niet heel bijzonder. Overigens is er nauwelijks geluidsoverlast van het verkeer in de kamer. Ligging is op de rechter Maasoever, vlakbij het MECC, dus dit is prettig voor beursbezoekers, maar het centrum ligt zeker niet op loopafstand.

Door de gewijzigde verkeerssituatie in Maastricht (tunnel A2) kan het voorkomen dat de autonavigatie in de war raakt als daarmee naar het hoteladres navigeert.

Ik heb hier een nacht overnacht op doorreis. Mooi rustig gelegen net van de autobaan, heel centraal, auto goed en gratis kwijt op grote parkeerterrein, goede uitstraling zowel binnen als buiten. De kamers echt goed, alles voorhanden, aan de kant van de autobaan geslapen, zelf ging hinder gehad van geluidsoverlast. Het ontbijt, is bijzonder uitgebreid en goed, je kunt eigenlijk niet meer verwachten. In het weekend is er een dinerbuffet, heel uitgebreid, vond het zelf niet echt goedkoop, drankjes komen er nog overheen, maar aanbod is echt goed heel smakelijk, en genoeg keuze. Personeel is vriendelijk. Dus gewoon een van der Valk zoals het hoort en waar voor je geld. Echter 2 dingen waar ik me wel aan gestoord heb, De toeristenbelasting bijna 5 euro pp, per nacht, echt absurd hoog, lijkt nergens op!! Ten tweede tijdens ontbijt lag er nog veel rotzooi( etensresten) in de eetzaal van vorige dineravond op grond, dat kan gewoon niet!!
        Sales, Sales, 4-4-2018
        Beste gast, hartelijk dank voor uw mooie bericht. Helaas zijn wij gebonden aan de regel en wetgeving van de gemeente Maastricht. Er worden wel mooie initiatieven gestart en onderhouden vanuit deze toeristenbelasting maar bij begrijpen uw standpunt! Toch graag tot een volgende keer!

Redelijk centraal gelegen hotel

D. Broekman
        19-2-2018

Het hotel ligt redelijk centraal. Ze hebben een pendelbus, maar die rijdt alleen in het weekend vanaf 10.00 uur en op doordeweekse dagen pas later. Wij hebben de auto uiteindelijk bij het stadspark geparkeerd (slechts 6 euro voor een dag). Mooi zwembad (en sauna's), alles zet er keurig uit. Diner in restaurant was erg lekker en service was goed.

Het uitzicht is wat minder, maar dat is bijzaak.

Nooit meer

Ann
        10-2-2018

Kamers zijn groot, maar niet proper.

Nog extra betalen voor ontbijt terwijl de kamers al redelijk duur zijn.

Een hele goede tip voor op jullie internet site te zetten, dat in de periode van carnaval de winkels gesloten zijn. Handig voor de mensen van andere landen.

Beste heer/mevrouw,

Spijtig te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Wij hadden graag hetgeen dat niet in orde was op locatie voor u opgelost. Onze huishouding doet haar uiterste best alles naar wens op te leveren en mochten zij iets over het hoofd zien vinden ze dat ook erg vervelend!

Tijdens carnaval zijn veel winkels inderdaad gesloten, dit wordt op de websites van winkeliers, de vvv of de stad Maastricht kenbaar gemaakt. Toch bedankt voor de tip!

van der Valk onwaardig Onvoldoende

roersma60
        30-1-2018

Personeel is vriendelijk, maar daar alleen mee red je het niet.

Bij het inchecken ging het al mis, we hadden eer arrangement geboekt, toen kwam de vraag wilt u ontbijt bijboeken fout dus want dat is inclusief.

De tafel voor het diner beide avonden was al gereserveerd, dit was echter niet bekend bij de receptie. Ook niet dat we voor 1 avond life and cooking mee wilden doen. Enfin na veel uitleg en moeilijk gedoe dit voor elkaar gekregen. Toen de kamer: niet schoon, deur naar de badkamer wilde niet sluiten. dit doorgegeven technische dienst zou het oplossen, dit is blijkbaar niet gelukt. Kopjes op de kamer niet schoon. Wij hebben onze hond mee, en de eerstvolgende dag kregen we te horen dat er iemand geklaagd had dat de hond de hele nacht had zitten blaffen, niet waar dus wij zijn de hele nacht bij onze hond geweest. Vervolgens bij het eten diverse malen vergeten drankjes bij ons te brengen minstens 3X. Ook uitchecken ging niet goed moesten we opeens extra betalen voor life cooking.

Beste heer/mevrouw,

Zoals ook op locatie aangegeven doet ons team haar uiterste best alles naar wens te laten verlopen en u in de watten te leggen. Hierbij maken we dagelijks veel afwegingen in wat we wel en niet moeten doen om dit te bewerkstelligen. We danken u voor het fijne gesprek!

Hotel Van der Valk Maastricht risicoloos genieten!

Philippine Bouman
        29-1-2018

Vanaf de ontvangst aan de receptie tot het uitchecken was het genieten.

Je betreedt de kamer en daar voel je je direct thuis,niets meer te wensen.

Het ontbijt is zo uitgebreid,niemand grijpt hier nog mis.We hadden een winterarrangement met een diner en een live cooking.Wat een keuze !

Opvallend de opmerkzame,vriendelijke en corrrecte bediening.En ...als de bediening het even niet aan kan springt de Manager gewoon bij,niets wordt aan het toeval overgelaten. Dit arrangement vraagt om herhaling!

Sales, Sales, 14-2-2018
        Hartelijk dank voor u mooie reactie! We zien u graag terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Maastricht scoort een 7.79 uit 10 op basis van 338 reviews.