Hotel Van der Valk Maastricht

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag6°2°
Hotel Van der Valk Maastricht
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Maastricht voor je op een rij gezet:

344 reviews over Hotel Van der Valk Maastricht in het Nederlands

Wanneer gaan we weer?

Andre Dierick,
1-12-2018

Als je met OV komt zoek even uit wat de snelste weg is.

De keuken gaat er iedere keer op vooruit (misschien toch jammer dat appelmoes met een kers niet meer wordt uitgedeeld). Zowel à la carte kan gegeten worden (met voldoende keuze) als ook door de koks aan te geven wat je wilt dat ze in je nabijheid klaar maken. Kamer schoon, opgeruimd, enige nadeel was dat er buiten grote schijnwerpers gericht waren op het pand. Gelukkig goed sluitende gordijnen!

Fijn hotel, met de gastvrijheid die we van Van der Valk gewend zijn.

Ten opzichte van 2015 was de Bistro/bar een verademing met perfecte medewerkers i.p.v. chaoten!

Restaurant: er werd geluisterd en je kreeg de maaltijd als gewenst!

Receptie: doortastend, beleefd en vriendelijk.

Een opmerking m.b.t. een defect werd adequaat op gereageerd.

Heerlijk!

Sanne K,
19-10-2018

Fijn hotel, vriendelijk personeel, grote en nette kamer, verrukkelijk ontbijt, lekkere life cooking en fijne wellness + behandeling. Wij komen zeker terug!

Goed hotel

De Bruijn,
4-8-2018

Hotel is prima alleen jammer dat er geen koelkastje op de kamer staat.

Brasserie en ontbijt is prima.Personeel ontbijtzaal chagrijnig.

Personeel brasserie mag wat vriendelijker zijn.Bij het uit checken is er ook niet gevraagd of wij het naar onze zin hebben gehad.Goedemorgen kan er ook niet vanaf.Voor de rest een prima hotel.

Slechte Service

Jens Devolder,
30-7-2018

Dit was zeker weten de slechtste kamer waar ik ooit heb overnacht. Dit was de eerste keer dat mijn vriendin en ik in een suite zouden slapen.

Hier kregen we een koelkastje dat niet eens terug koelde (alleen koel hield, terwijl er wel degelijk op de beschrijving koelkastje staat) en waar dan ook nog is schimmel in stond, AFSCHUWELIJK!

Het bubbelbad liep gewoon leeg terwijl je erin zat omdat er een van de topje was losgekomen uit het bubbelbad.

Bovendien konden we ons niet eens afspoelen in het bad gezien de hendel voor de douchekop aan te zetten reeds was afgebroken/ontbrak.

Ook de stoomdouche sloot niet goed waardoor we de deur heel de tijd zelf moesten vasthouden om stoom te krijgen, en het aanzet stuk waar de stoom uitkwam lag bij aankomst reeds los in de douchecabine.

We hadden het reparatiekaartje aan de deur gehangen dat het bad leegliep, maar ze hadden dat gewoon in de kamer op tafel gelegd zonder dit te melden of te maken.

Toen we dit aan de receptie gingen melden zeiden ze we toch ook een douche hadden. Ja misschien als we 100 euro hadden betaald voor de suite en niet 410 euro. Als jong koppel is dit veel geld!

Er werd ook niet schoongemaakt, ook dat kaartje werd op tafel gelegd. De lege fles cava lieten ze zelfs gewoon staan. 2 handdoeken werden weggenomen en er werd er 1 terug gelegd. Ik ben dus weer naar de receptie moeten gaan voor een handdoek te gaan vragen en de lege fles cava af te geven. De lege glazen en emmer heb ik maar in de hoek van de kamer gezet tot ons vertrek.

Bij aankomst merkten we ook dat er al weken geen stof meer afgedaan was aangezien het zo vuil was dat er zelfs brood en een valse nagel onder de zetel lag. En er lag overal stof, op de nachtkastjes, op de salontafel, etc..

De grote spiegel stond ook nog eens vol handafdrukken en vingers.

Het opmaken van het bed kon je niet eens opmaken noemen, dit was gewoon dicht gesmeten langs 1 kant om zo tijd te besparen leek het.

De vlekken op het bad van de dag voordien waren er ook nog steeds. Voor een suite verwacht je wel iets meer.

Het bed was ook aan dringend vervanging toe aangezien hier een ‘put’ in was aan beide kanten. We moesten beide in onze "eigen put" van het bed liggen of anders konden we gewoon niet slapen. Naast elkaar liggen was geen optie gezien de heuvel die gevormd was in de matras.

Ze gingen onze opmerkingen ook melden maar we hebben er niks meer van gehoord.

De badkamer was in het algemeen ook aan vernieuwing toe want de douche stonk ook naar ‘oud’.

Een stopcontact vinden voor het koffieapparaat dat in de kamer stond (in de kast, waar geen stopcontact was) was ook niet makkelijk. Uiteindelijk was ik genoodzaakt het koffieapparaat op de grond te zetten of in de badkamer voor een koffie te zetten.

De wegwerpbaren lepeltjes die hier in het potje bij staken waar precies al meerdere malen gebruikt.

De TV is oud en ondersteunt zelfs geen USB apparaat, voor deze tijd mag deze zeker is een upgrade krijgen.

Als we wat licht wouden boven het bed (waar geen lampen in het plafond zijn) moesten we de gordijnen volledig opendoen, waardoor wel iedereen in de kamer kon zien, want met het lichtdoorlatend gordijn kon je maar één ruit bedekken. En de nachtlampjes gaven amper licht.

Voor een suite hadden we veel meer verwacht.

Slechtste ervaring ooit, zeker geen aanrader.

Kijk gerust naar de foto's en beoordeelt u zelf.

Niet met hond

Paul,
21-7-2018

Er staat honden toegestaan op terras maar dit bleek alleen op het terras achter het hotel. We mochten niet met de hond door het restaurant lopen om naar het terras van het restaurant te gaan. Het terras van de brasserie mocht wel maar dan kijk je dus tegen de geparkeerde auto’s aan en adem je de uitlaatgassen in van de wachtende bussen en auto’s. Ben je met hond dan Kun je dus het best een ander hotel/ restaurant nemen.

Leuk voor een paar dagen

Tosie,
2-7-2018

Prima hotel, prima eten, vriendelijk personeel, heerlijk bedden, kamer met goede airco alleen hadden wij een kamer aan de straatkant waarboven felle straatverlichting brandde dat is heel akelig als je graag in een donkere kamer slaapt en de gordijnen niet voldoende afsluiten en veel geluid van verkeer. Verder veel te weinig ruimte om onze e-bike veilig te stallen we kregen een box toewezen maar die werkte de volgende dag al niet meer want toen had iemand anders die zelfde box toegewezen gekregen. Verder ligging is prima want 4 km dan zit je midden in Maastricht. Ook hier weer te weinig kledinghangers. Als je 4 nachten verblijft met 2 personen heb je niet genoeg aan 4 kledinghangers. Zwembad is vrij klein maar omdat het nooit zo druk is voldoet het.

tegenvaller was de hoge toeristenbelasting die niet meegenomen was in de totaalprijs, was iets van 4.75 per persoon per nacht dat is best veel.

Perfect!

Richard,
6-6-2018

Prima kamer, schoon en netjes.

Jammer dat er geen mini koelkast in zat, dit stond wel in de beschrijving.

Wellness, zwembad en restaurant waren fantastisch!

Achterstallig onderhoud

Derlagen,
17-5-2018

Eten is goed

Maar wat is er veel kapot hoofdbord kapot stoelen kapot

Genoten

Hulzebos,
12-5-2018

Verblijf bij hotel van der Valk Maastricht.

Netjes ontvangen. Medewerkers erg leuk met kinderen. Kamer netjes en probleem met beddengoed direct netjes opgelost.

Live Cooking helemaal top, mede doordat de kids pizza’s mogen maken en koekjes kunnen bakken.

Alleen wat aan de prijs. De kok mag wel iets vriendekijker zijn.

Zwembad klein maar leuk. Jammer dat sauna pas om 15.00 uur open ging. Had graag in de ochtend willen combineren met het bezoek aan het zwembad.

Ligging prima, 5 min rijden van het centrum van Maastricht.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.