Hotel Van der Valk Maastricht

Hotel Van der Valk Maastrichtsterstersterster

6.4Voldoende

Nederland, Limburg, Maastricht

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Maastricht voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Contact

359 reviews over Hotel Van der Valk Maastricht

• 7bit14-11-2019

hebben er nu eens geweest

deluxe plus kamer slecht onderhoud staat mooie bank vertoonde al vele vlekken veel stof en haren op kamer prijs te duur voor wat het is live cooking ok maar ook overprijst als je andere gedaan hebt in andere valkhotels

Gereisd met vrienden in november 2019

• 4Suzanna Brouwers12-11-2019

Laatste keer geweest

Verbleven in dit hotel voor een weekendje Maastricht. En natuurlijk gegeten bij Live Cooking want dat doen we vaker als we in een Van der Valk hotel overnachten. De kamer was wel zichtbaar gepoetst, maar volgens mij hadden ze haast want op sommige plekken lagen nog haren. Deze keer was het echter een teleurstelling. Het aanbod van verschillende gerechten is redelijk, maar als je rondkijkt ook weer niet heel speciaal. De meeste gerechten zijn gewoon simpele salades of sla, of brood en soep die smaakt alsof het gewoon cup-asoup is die je normaal op het werk maakt. Het warme gedeelte is als je er bij stil staat ook maar wat simpels zoals worteltjes in stukjes, of gebakken aardappeltjes. Als je er bij stil staat dat je hiervoor bijna 40 euro p.p. voor neertelt, konden we beter buiten het hotel ergens gaan eten. Het personeel was wel vriendelijk maar komt een beetje nonchalant over eerlijk gezegd.

Gereisd met partner in november 2019

• 2Ricarde10-11-2019

Waar-de-loos! geen €40 waard.

Live cooking al hele tijd slecht, goor, dramatisch. Personeel heel ongemotiveerd. Gerechten die je zelf opschept zijn koud, en zitten vaak de hele avond te "broeden" waardoor het oud is en uitdroogt. Er is een medewerker die je soms wat in de etenswaren ziet roeren (om het te camoufleren ofzo). Nadat we onze opmerking met hem hebben gedeeld, trekt hij onverschillig zijn schouders op. De rest is wel redelijk, zoals het wok gedeelte, en vooral het de vis en het vlees van de bakplaat. Dat is ook de enige plek waar soms wat oudere medewerkers staan. De vorige keer stond er al een wat oudere man en die doet wel moeite. Vorig jaar zijn we hier ook geweest (verjaardag) en toen was het ook niet denderend, nu toch maar weer gekomen maar het is de laatste keer geweest. In Maastricht zijn zoveel leukere eetgelegenheden! Hier is het de prijs gewoon echt niet waard.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Mayke Herberts-Rootinck30-10-2019

Het blijft echt een heerlijk hotel!

We hebben weer gigantisch genoten. Vanaf de ontvangst aan de receptie tot het uitchecken was het genieten. Je betreedt de kamer en daar voel je je direct thuis, niets meer te wensen. Het ontbijt is zo uitgebreid, niemand grijpt hier nog mis. We hadden een arrangement met een diner. Opvallend de vriendelijke en correcte bediening. Wij komen hier zeker weer terug als wee weer een weekendje Maastricht gaan doen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam Blom19-10-2019

Voor ons helemaal goed. Kamer personeel NIET O K

Van 16-10 t/m 18-10 hadden wij kamer 204 . Deze ligt precies in het verlengde van de verbouwing. Dat er een verbouwing bezig is dat wisten wij. De bouwvakkers beginnen op tijd en stoppen op tijd. Wij hebben van deze werkzaamheden geen last gehad. De kamer is goed ingedeeld en natuurlijk is er altijd wel iets wat niet goed of naar wens is. Zoals een glazen schuif deur toilet. Het toilet is gescheiden van de bad kamer. Dat is weer eens wat anders dan het toilet in de badkamer. Je hoeft dus niet meer te wachten op elkaar. Personeel die de kamers op maken ,daar mag wel eens wat aan gedaan worden. Deze mensen bepalen zelf wat wel en niet te doen dus is er geen leiding. Restaurant personeel helemaal goed . Ook tijdens het ontbijt is er veel controle door personeel. Er wordt op tijd bij gevuld en onderhouden. Honderd procent bestaat niet want er is altijd wel wat. Maar wij hebben genoten van wat ons aangeboden is.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 3Mistery09-10-2019

Dit doen we niet meer!!

Hadden best een luxe kamer geboekt, maar deze kon je niet echt luxe noemen ten opzichte van andere van der valk hotels , kortom erg karig. Vreselijk uitzicht op een oude schoorsteenpijp, overal haren die niet van ons waren, dus niet goed schoongemaakt, kan ook niet anders, want de kamermeisjes waren na 5 minuten alweer vertrokken. Hotel werd op dat moment wel verbouwd, maar de kamer van ons, was nog niet aan de beurt geweest, losse strippen overal, spiegel kapot, niet alle verlichting werkte, zittingen waren doorgezakt. pendelbusje naar centrum genomen, was redelijk goed, aardige chaffeuse, alleen hadden we ook een terugrit geboekt, daar moesten we een uur op wachten in de regen. Centrum van Maastricht is altijd leuk, bourgondische sfeer. Eten en drinken in restaurant was oke, maar ook niet meer dan dat. Ik geloof niet, dat als we ooit terugkomen in Maastricht, dat we dan hier weer gaan verblijven.

• 5Fam. Spil23-09-2019

nooit meer

Boek geen mindervalide kamer daar. Zeker niet als je met krukken loopt. De kamer is aan het einde van een behoorlijke lange gang, i.p.v. aan het begin. De topper van het bed glijd te makkelijk van het bed, wat dus ook gebeurde om 2 uur s'nachts. Gelukkig heeft mijn man brute kracht en mij weer in bed gehesen, omdat dat met mijn benen niet meer lukt.
    Geen steunen in de douche en een spekgladde vloer als het nat is. Geen verhoogd invalide toilet en te krap want er waren een paar beugels ertussen gefrommeld.
    Enorme hoge drempel om op het balkon te komen. Deze kamer mag de naam mindervalide niet dragen! Scootmobiel komt heel moeilijk door de kamerdeur. En bij de toegang van het hotel moet de deur door het personeel verder geopend worden, wat ze niet allemaal weten hoe en alle ogen zijn op je gericht omdat het niet bepaald met stille trom gebezigd word!

• 9Hannie26-08-2019

Voor herhaling vatbaar, aanrader.

Fijne schone kamers. Prachtig gerenoveerd. Heerlijk bed en goed linnengoed. Alles goed verzorgd. Ruim ontbijt, heerlijk diner, genoeg keus. Centrum goed bereikbaar met de fiets. Omgeving veel te doen. Fietsen, wandelen, winkelen enz. en heel vriendelijk personeel die je een welkom gevoel geven. Aanrader!

• 1Lynn29-07-2019

Dramatisch vies en zeer slechte klachtenafhandelin

We kamer op de slaapkamer en deze was tot onze verbazing niet gepoetst of nauwelijks lagen overal nog afval op nachtjes badkamer tandenstokers op de grond en in de badkamer stonden lege schampoo flesjes en ook koffie apparaat was vies , na melding erg slechte klachtenafhandeling geen compensatie en amper excuses verder was de wellness ook totaal niet schoon overal haren en vet randen om t zwembad vies dus ,

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Frank Vervoort30-06-2019

weer een prima hotel

In Maastricht wordt je met een glimlach ontvangen. Je gaat naar je mooie, ruime kamer. In de gezellige brasserie kun je wat drinken. Prima eten in het restaurant. Overal vriendelijke bediening. Kortom : hier kom je graag terug !

Alleen gereisd in juni 2019

29 tips over Hotel Van der Valk Maastricht

• Jampieo, 26-06-2014

Neem een taxi vanaf hotel. Kost maar € 8,50 per taxi (Max. 4 personen)

• Echtpaar , 29-05-2014

Taxi bij vd Valk nemen ideaal

• J.W. van den Berg, 15-01-2012

Boek in ieder geval je ontbijt in het hotel: SUPER!!!!

1 vraag over Hotel Van der Valk Maastricht

• J. Stallinga-rikers, 05-04-2016

Restaurant fauteuils

Ik heb misschien een rare vraag maar we zitten zo fijn in de stoelen in het restaurant en nou is mijn vraag kunt u mij misschien aan een adres helpen waar we deze stoelen kunnen kopen. Bij voorbaat dank. Mevr. Stallinga

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages