Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Trash deluxe voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 28 reviews

9.8FenomenaalScore uit 28 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Trash deluxe voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Trash deluxe

• 10Anoniem30-10-2021

Heerlijk verblijf in een top gastvrij hotel

Ideale ligging in het centrum, heerlijke bedden en ruime kamers. Groot pluspunt: het hotel is anders dan anders : gave inrichting , goede prijs en super fijn ontvangen. Je voelt je hier echt welkom!

• 10Deborah van der Lies22-11-2020

Warm, gezellig en thuiskomen

Ik kom hier al jaren, Katja en Kevin zijn altijd hele fijne hosts. Het voelt altijd een beetje als thuiskomen! Ik ben veel onderweg voor werk; en dan is het fijn als er oprecht interesse wordt getoond in je! Iedere x als in in Maastricht ben is dit vaste prik; en ook als ik een dagje op en neer terug naar Amsterdam rij, ben ik altijd welkom voor een kopje koffie! Toppers!!! x Deborah

• 10Anneke Versteegh17-06-2020

Heeeerlijk hotel

Na een lange qarantaine periode hebben wij besloten om toch een nachtje ertussen uit te gaan. Trash Deluxe komt er overal heel goed uit dus besloten wij voor dit hotel te gaan. Nou... en wat hebben wij een fijne tijd gehad! Wat een lieve mensen die daar werken! Het was echt even een break van alle carona-dingen van de afgelopen tijd en toch werden alle maatregelen in acht genomen!! Wij wonen zelf in Friesland maar als wij dichterbij zouden wonen zouden wij hier elke maand wel een nachtje komen!! Wij hebben genooooten!! Liefs Anneke en Gijs

• 9Neele27-01-2020

Erg leuk hotel!

Wij hadden de familiekamer. Een kamer, welke door de 2 aparte ruimtes, erg praktisch is. Tevens zijn deze erg leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Bijzonder vriendelijke medewerkers welke je van harte welkom heten en tips geven over de omgeving.

Een aanrader als je naar Maastricht gaat.

• 10Sam Hendriks13-01-2020

Genieten met een zachte G

Afgelopen weekend heb ik hier met mijn partner overnacht! Wat een ervaring; prachtig hotel dat echt heel leuk in elkaar zit! Superleuke werknemers die je echt thuis laten voelen. Ik kan dit hotel zeker aanraden als je opzoek bent naar een gezellig, warm en persoonlijk hotel! Dikke 10 van ons!!

ps. ontbijtje is ook top!!

• 10Mirjan Reijmer-hijma06-01-2020

Fantastisch!

Wat een heerlijk gemoedelijk hotel. Mooie ruime kamer, perfecte douche, heerlijk ontbijt, ideale ligging. Kevin en Katja bedankt voor jullie tips! Wij hebben ons, 5 dagen, heerlijk vermaakt!! Wij komen zeker terug.

• 10Xander05-01-2020

Fantastisch hotel met prima persoonlijke service!!

Fantastische overnachting in de kerstvakantie gehad. Ontvangst is zeer gastvrij en persoonlijk. Zeer nuttige tips over de omgeving gekregen. We hadden een keurige nette kamer aan de achterzijde. Bedden waren heerlijk. Ontbijt was in één woord geweldig. Uitgebreid en allemaal locale en verse producten. Mocht je een weekendje naar Maastricht gaan, dan is dit echt een aanrader. Ook de locatie is supercentraal.

• 9Tamara & mike18-12-2019

Fantastisch!

Het was knus, gezellig, goed ontbijt, fantastische ligging en kevin is een goede gastheer!

• 8Yara11-04-2019

Ongelofelijke prijs verhoging ivm Rieu tov vorig j

Top verblijf, dikke 10. We hadden graag weer gekomen. HELAAS wilde dit jaar weer boeken voor het concert van André Rieu dat viel wel even tegen. Vorig jaar €94,00 voor deluxe 2 persoonskamer betaald nu dezelfde datum een jaar later € 257,60. Ik begrijp dat alle hotels profiteren van deze periode maar dit is echt over de top!

• 9Odin Noorman25-02-2019

Absolute topper

Echt een aanrader , heerlijke uitvalsbasis voor ons weekendje Maastricht .kleinschalig en geen gedoe

Hotel Trash deluxe info

• AirconditioningNiet beschikbaar