Hotel Townhouse

Hotel Townhouse
8,4

30 tips over Hotel Townhouse

Lynn, 2-12-2014
Onze tip is je auto te parkeren in de P+R parkeergarage bij het station. Als je dan de auto helemaal achteraan parkeert, loop je naar buiten en sta je praktisch bij hotel Town House voor de deur. Dit is per dag goedkoper dan de parkeergelegenheid wat het hotel aanbied.
Wim-S, 30-9-2014
Neem een grote kamer. Meer ruimte en uitgebreider meubilair!
richardkraal, 27-9-2014
Maastricht is het leukst met de kerstmarkt, aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Townhouse voor je op een rij gezet:

Wendy, 29-7-2014
Ijsje eten om de hoek bij Stella Gelato. Fantastisch ijs, zeer vriendelijk personeel !
Erik Jan de Wilde, 28-5-2014
Beetje luidruchtig 's ochtends aan de straatkant. dus als je daar gevoelig voor bent, ga aan de achterkant.
ygraaf, 1-5-2014
's Avonds lekker gegeten bij Sjiek, goede tip van de receptiemedewerker.

M.v.L., 4-4-2014
Maak een scooter tocht door Zuid Limburg.
vanoelen, 23-3-2014
tip (van het hotelpersoneel): kies geen kamer aan de straatzijde.
esther de bruin, 6-12-2013
Het hotel staat in de mooie buurt , de wijk, waar ontzettend veel leuke eet huisjes te vinden zijn.
Sanne, 27-11-2013
Ga 's avonds nog even een lekkere borrel of lekker wijntje doen in 'de woonkamer'.

We hebben een aantal aanbieders voor Townhouse voor je op een rij gezet: