Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Townhouse voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

455 Reviews over Townhouse

• 7Michelle09-08-2021

Leuk!

Super vriendelijk personeel, denken fijn mee. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, ondanks Corona. Gastvrij met gratis thee/koffie en een soepje bij aankomst. Prima kamer, uniek, ze hebben geprobeerd een soort thuissfeer te creëren. Schoon. Beetje een gek gevoel dat de badkamer niet in een aparte ruimte was, maar ook wel weer grappig. Voor lichte slapers niet handig dat het gebouw een beetje gehorig kan zijn (ook qua afzuiging/ventilatiesysteem). Van de auto s buiten o.i.d. heb je overigens helemaal geen last. Wij hadden een vrij hard bed, maar dat kan ook een voorkeur zijn.Super locatie, aan de overkant van het station en op korte loopafstand van de stad.

• 8Nan02-08-2021

Bijzonder hotel , gemoedelijke sfeer

Leuk hotel, dichtbij het station. Kamers zijn een beetje alternatief ingericht. Na een opmerking over de hygiëne en een vraag over schemerlampjes die kapotte bolletjes hadden en die niet voorradig waren kreeg ik een upgrade naar een kamer met balkon. Groot pluspunt is dat he gebruik kunt maken van de wellness van het hostel dat er naast ligt. Wel bijtijds reserveren. Niet ontbeten . Te duur. In de lounge veel design stoelen (eames) , boeken en spelletjes. Dichtbij het station is een goede uitvalsbasis voor bv een dagje naar Luik

• 10Sterre Wattel01-02-2020

Fantastisch!

Heel erg genoten van ons verblijf! Mooi hotel op een top locatie dichtbij het centrum en het station. Vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt en een mooie kamer. Wij komen zeker terug!

• 3Anoniem31-08-2019

Nooit meer

Overnachting tijdens een weekendje weg. Wij kwamen aan in de kamer en vonden een stuk van een vingernagel in de kamer. Tevens zaten er poep-resten in de WC. Ronduit smerig! Niet wat je mag verwachten voor deze prijs!

• 10Gisela Bonnemaijers18-06-2019

Geweldig

Heerlijke plek! Ontvangst is super. Het kopje soep maakt hierin net het verschil. Personeel is super. Ik had een fout gemaakt bij het boeken en er zijn dus tich nog hotels die daarin meedenken. Kortom chappeau!!

• 9Fieneke De Haan13-02-2019

Fantastisch!

Dit hotel is echt een aanrader! Erg gezellig ingericht, hele fijne sfeer, ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. De ligging was voor ons perfect. Tegenover het station en 10 minuten wandelen naar de binnenstad. Een tip om goedkoop te parkeren; Park en Walk parkeerterrein Stadspark/Kennedybrug.

• 9Sietze Boonstra07-09-2018

Bourgondisch vriendelijk Limburg

De basic kamer is wel klein Maar als je er alleen voor zaken bent ? We kregen een gratis upgrading voor een grotere kamer , vriendelijk personeel ! Bij aankomst stond er een ontvangst met gratis kop soep klaar . Het ontbijt is gevarieerd en van goede kwaliteit. De kamer gaf een huiskamer gezellig idee Parkeergarage auto op loopafstand Treinstation op loopafstand
    Centrum op loopafstand . savonds kun je naast de receptie terecht voor een slaapmutsje en gezelligheid
    Kortom Bourgondisch Limburgse mentaliteit .

• 10Jorin27-08-2018

Een top locatie voor een dagje Maastricht.

Top locatie met erg vriendelijk personeel, rustige wijk en mooie kamers. Het enige nadeel is dat het geen grote kamers zijn. Maar die heb je ook niet echt nodig als je in Maastricht rond gaat wandelen en maar 1 nacht verblijft.

• 9Suus11-05-2018

Aanrader

Prima hotel in een prachtige stad. Ruime kamers, schoon sanitair. Ik zou er zo nog een keer naartoe gaan!

• 7Sandra06-01-2018

Perfecte ligging, basic hotel

Prima ligging en prettig ontvangst. Kamer netjes, maar sober. Weinig zitplaatsen voor ontbijt (weinig tafels. Veel plekken tegen blinde muur)

Manager, 08-01-2018

Beste Sandra,

Dankjewel voor deze review. De ligging is inderdaad erg fijn, zo in het stadsgedeelte wyck. Deze is tegenover het station tot aan de oude brug. Vol met kleine authentieke winkeltjes en barretjes.

Het ontbijt vind plaats in het Townhouse Hotel, dit is er tegenover gelegen. Wat jammer dat het zo druk is geweest tijdens het ontbijt. We kunnen ons voorstellen dat jullie dit graag wat rustiger hadden gezien.

Hartelijke groet, Josine Vendrik - Hotel Manager

Hotel Townhouse info