Hotel Townhouse ***

Weer vandaag4°-2°

501 reviews over Hotel Townhouse in het Nederlands

Perfecte ligging, basic hotel

Sandra, 6-1-2018

Prima ligging en prettig ontvangst.

Kamer netjes, maar sober. Weinig zitplaatsen voor ontbijt (weinig tafels. Veel plekken tegen blinde muur)

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 8-1-2018

Beste Sandra,

Dankjewel voor deze review.

De ligging is inderdaad erg fijn, zo in het stadsgedeelte wyck. Deze is tegenover het station tot aan de oude brug. Vol met kleine authentieke winkeltjes en barretjes.

Het ontbijt vind plaats in het Townhouse Hotel, dit is er tegenover gelegen.

Wat jammer dat het zo druk is geweest tijdens het ontbijt. We kunnen ons voorstellen dat jullie dit graag wat rustiger hadden gezien.

Ontbreekt aan niks

Schuijers, 16-10-2017

Het soepje bij aankomst is superleuk.

De XL kamer ziet er heel leuk uit. Lekker bed.

Wel gehorig doordat het station voor de deur ligt. (vooral af en aan rijdende bussen)

Heerlijk bad, maar douchen is echt heel onhandig. Dat doe je in bad, dit staat in de slaapruimte, je spuit alles nat met je douchekop en deze kun je nergens ophangen.

Vriendelijk personeel.

Parkeergelegenheid is ideaal.

Josine Vendrik - Hotel manager, Manager, 21-10-2017

Beste Schuijers,

Dankjewel voor deze mooie acht!! We waarderen dit enorm en we hopen jullie nog eens terug te zien in het mooie Maastricht.

Hartelijke groet

Onwijs goed!!

Cobie en Gert, 7-8-2017

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en vlakbij het station. De ontvangst was heel erg vriendelijk. We mochten meteen een kopje soep en/of koffie of thee nemen. Kregen goed advies over restaurantjes waar je lekker kunt eten.

Kamers waren kraakhelder en er is aan veel leuke kleine extra 's gedacht. Kortom een hotel waar we zeker nog eens naartoe gaan.

Hallo Cobie en Gert,

Wat fijn om te lezen dat jullie verblijf zo naar wens was. We waarderen dit enorm, ik ga zeker deze review met de rest van het team delen!

Heel erg bedankt en graag tot een volgende keer!

Geweldig!

Anita Mels-van Loenen, 30-7-2017

Meteen bij binnenkomst in het hotel voel je de gezelligheid! Kleurrijk, heerlijke hoekjes met fijne banken, planten, boeken. Een jonge dame heet ons welkom, zij geeft ons een hand en stelt zich voor. Dat geeft een fijn gevoel. Vrolijkheid en vriendelijkheid staan voorop. Een heerlijke zelfgemaakte soep gaat er wel in! De kamers zijn met zorg ingericht. Wij werden erg blij van alles!!

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat ik persoonlijk de bedden te hard vind.

Beste Anita,

Wow, wat een geweldige punten, dankjewel hiervoor, we waarden dit enorm!

We vinden het erg fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons.

Zien we jullie nog eens terug?

Josine Vendrik - Hotel Manager

Top hotel voor citytrip Maastricht!

Lockies5, 26-7-2017

Leuk hotel met goeie service, leuk personeel en leuke nette kamer, wij hadden M geboekt en kregen een L. Netjes met heerlijk bed, tv en badkamer. Alles was schoon en bereikbaar met lift of trap. Parkeren voor 15 euro per nacht aan de overkant in een garage! Het ontbijt was heerlijk, je had veel keus! Even de brug over lopen en je zit in het centrum van Maastricht. Bioscoop schuin tegenover het hotel en naast het station. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Beste Lockies5,

Enorm bedankt voor deze fantastische review. We vonden het heel fijn om jullie te gast te hebben en zien jullie graag de volgende keer terug als jullie in de buurt bent.

Graag tot ziens,

Heerlijk hotel

A. van Rooij, 9-7-2017

Supervriendelijk en gastvrij hotel, echt een aanrader voor een citytrip.

Zeker de ligging vlakbij het station en zeer dicht bij het centrum was helemaal top.

Het soepje bij aankomst en het slaapmutsje s'avonds waren echt heel leuk, lekker en gastvrij!!!

Josine Vendrik - Hotel manager, Manager, 22-7-2017

Beste heer / mevrouw,

Enorm bedankt voor deze fantastische review. We vonden het heel fijn om u te gast te hebben en zien u graag de volgende keer terug in Maastricht.

Gastvrije groet,

matige verblijfsaccomodatie

Erpee te Dee, 4-3-2017

Hotel ligt schuin tegenover het treinstation.

Heel vriendelijke ontvangst.

Redelijk geluidsarme kamer was/is echter aan de kleine kant, met een klein tafeltje en twee opklapbare stoelen; dus geen voorziening op je koffer op te plaatsen om te openen; dit moet je dus op de grond doen.

Een kluisje vond ik onder het bed aan het voeteinde.

Ontbijt was ruim voldoende.

Goed Wifi-contact.

Tegen viel de kleine kamerruimte met nergens een mogelijkheid om je koffer op te plaatsen

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 11-3-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling, we delen deze mooie punten met ons hele team. We vinden het erg jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest.

We gaan aan de slag met jullie feedback en we zouden het leuk vinden om jullie nog eens terug te zien.

Fantastisch hotel

Amko, 24-2-2017

Hotel ziet er erg huiselijk uit, gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Zo kun je een goudvisje reserveren als gezelschap op je kamer en krijg je een drankje bij ontvangst en voor het slapen gaan een slaapmutsje. Wij hebben ook een high tea gehad, heerlijke streekproducten waar een goede uitleg bij wordt gegeven en goede thee, maar ook gratis koffie/cappuchinno en rekeninghoudend met allergieën of wensen. De parking is veilig en goed verzorgd. Ligging van het hotel is net buiten de drukte van het centrum maar toch op loopafstand van alles waardoor het erg prettig overnachten is. Goede kamer, leuke sfeer. Het enige nadeel was dat de verwarming niet goed leek te werken en de temperatuur niet boven de 17 graden kwam terwijl het buiten nog onder nul was. Maar dat heeft niet gezorgd voor een minder prettig verblijf. Wij komen hier zeker terug.
Josine Vendrik - Hotel manager, Manager, 11-3-2017

Beste Amko,

Hartelijk dank voor je beoordeling, we vinden het fijn om te horen dat jullie verblijf naar wens is geweest. We zullen de feedback omtrent de temperatuur oppakken.

Zien we jullie nog eens terug?

Hartelijke groet,

Helemaal top! Zeker een aanrader.

Ruben Zieverink, 1-9-2016

Uitstekende citytrip gehad in Maastricht met Townhouse Designhotel Maastricht als thuisbasis. Ontvangst en service was uitstekend en het verblijf was fantastisch! Het is dicht bij het centrum en naast het CS gelegen. De parkeergarage is op nog geen 10 meter afstand en kamers/badkamer zijn helemaal top. Mijn complimenten en bij een volgend bezoek aan Maastricht ga ik zeker weer terug Townhouse Designhotel Maastricht!
Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 3-9-2016

Beste Ruben,

Een reactie als deze lezen wij natuurlijk graag, te gek om te lezen dat je jullie verblijf zo naar wens was.

We verwelkomen je graag opnieuw als je weer in Maastricht bent. Bedankt en graag tot dan!

gewoon goed

johan, 29-4-2016

Eigenlijk alleen maar goed! Lekker persoonlijk met de mentaliteit van doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Plus punt was ook dat je tot 12 uur kon ontbijten.

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 6-5-2016

Hallo Johan, Enorm bedankt voor deze fantastische review. We vonden het heel fijn om je te gast te hebben en zien je graag de volgende keer terug als je in de buurt bent.

Met vriendelijke groet,

We hebben een aantal aanbieders voor Townhouse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Townhouse scoort een 8.32 uit 10 op basis van 523 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: