Hotel Townhouse

504 reviews over Hotel Townhouse in het Nederlands

Bourgondisch vriendelijk Limburg

Sietze Boonstra,
7-9-2018

De basic kamer is wel klein Maar als je er alleen voor zaken bent ?

We kregen een gratis upgrading voor een grotere kamer , vriendelijk personeel !

Bij aankomst stond er een ontvangst met gratis kop soep klaar .

Het ontbijt is gevarieerd en van goede kwaliteit.

De kamer gaf een huiskamer gezellig idee

Parkeergarage auto op loopafstand

Treinstation op loopafstand

Centrum op loopafstand .

savonds kun je naast de receptie terecht voor een slaapmutsje en gezelligheid

Kortom Bourgondisch Limburgse mentaliteit .

Een top locatie voor een dagje Maastricht.

Jorin,
27-8-2018

Top locatie met erg vriendelijk personeel, rustige wijk en mooie kamers. Het enige nadeel is dat het geen grote kamers zijn. Maar die heb je ook niet echt nodig als je in Maastricht rond gaat wandelen en maar 1 nacht verblijft.

Aanrader

Suus,
11-5-2018

Prima hotel in een prachtige stad. Ruime kamers, schoon sanitair. Ik zou er zo nog een keer naartoe gaan!

Perfecte ligging, basic hotel

Sandra,
6-1-2018

Prima ligging en prettig ontvangst.

Kamer netjes, maar sober. Weinig zitplaatsen voor ontbijt (weinig tafels. Veel plekken tegen blinde muur)

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 8-1-2018

Beste Sandra,

Dankjewel voor deze review.

De ligging is inderdaad erg fijn, zo in het stadsgedeelte wyck. Deze is tegenover het station tot aan de oude brug. Vol met kleine authentieke winkeltjes en barretjes.

Het ontbijt vind plaats in het Townhouse Hotel, dit is er tegenover gelegen.

Wat jammer dat het zo druk is geweest tijdens het ontbijt. We kunnen ons voorstellen dat jullie dit graag wat rustiger hadden gezien.

Ontbreekt aan niks

Schuijers,
16-10-2017

Het soepje bij aankomst is superleuk.

De XL kamer ziet er heel leuk uit. Lekker bed.

Wel gehorig doordat het station voor de deur ligt. (vooral af en aan rijdende bussen)

Heerlijk bad, maar douchen is echt heel onhandig. Dat doe je in bad, dit staat in de slaapruimte, je spuit alles nat met je douchekop en deze kun je nergens ophangen.

Vriendelijk personeel.

Parkeergelegenheid is ideaal.

Josine Vendrik - Hotel manager, Manager, 21-10-2017

Beste Schuijers,

Dankjewel voor deze mooie acht!! We waarderen dit enorm en we hopen jullie nog eens terug te zien in het mooie Maastricht.

Hartelijke groet

Onwijs goed!!

Cobie en Gert,
7-8-2017

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en vlakbij het station. De ontvangst was heel erg vriendelijk. We mochten meteen een kopje soep en/of koffie of thee nemen. Kregen goed advies over restaurantjes waar je lekker kunt eten.

Kamers waren kraakhelder en er is aan veel leuke kleine extra 's gedacht. Kortom een hotel waar we zeker nog eens naartoe gaan.

Hallo Cobie en Gert,

Wat fijn om te lezen dat jullie verblijf zo naar wens was. We waarderen dit enorm, ik ga zeker deze review met de rest van het team delen!

Heel erg bedankt en graag tot een volgende keer!

Geweldig!

Anita Mels-van Loenen,
30-7-2017

Meteen bij binnenkomst in het hotel voel je de gezelligheid! Kleurrijk, heerlijke hoekjes met fijne banken, planten, boeken. Een jonge dame heet ons welkom, zij geeft ons een hand en stelt zich voor. Dat geeft een fijn gevoel. Vrolijkheid en vriendelijkheid staan voorop. Een heerlijke zelfgemaakte soep gaat er wel in! De kamers zijn met zorg ingericht. Wij werden erg blij van alles!!

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat ik persoonlijk de bedden te hard vind.

Beste Anita,

Wow, wat een geweldige punten, dankjewel hiervoor, we waarden dit enorm!

We vinden het erg fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons.

Zien we jullie nog eens terug?

Josine Vendrik - Hotel Manager

Top hotel voor citytrip Maastricht!

Lockies5,
26-7-2017

Leuk hotel met goeie service, leuk personeel en leuke nette kamer, wij hadden M geboekt en kregen een L. Netjes met heerlijk bed, tv en badkamer. Alles was schoon en bereikbaar met lift of trap. Parkeren voor 15 euro per nacht aan de overkant in een garage! Het ontbijt was heerlijk, je had veel keus! Even de brug over lopen en je zit in het centrum van Maastricht. Bioscoop schuin tegenover het hotel en naast het station. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Beste Lockies5,

Enorm bedankt voor deze fantastische review. We vonden het heel fijn om jullie te gast te hebben en zien jullie graag de volgende keer terug als jullie in de buurt bent.

Graag tot ziens,

Heerlijk hotel

A. van Rooij,
9-7-2017

Supervriendelijk en gastvrij hotel, echt een aanrader voor een citytrip.

Zeker de ligging vlakbij het station en zeer dicht bij het centrum was helemaal top.

Het soepje bij aankomst en het slaapmutsje s'avonds waren echt heel leuk, lekker en gastvrij!!!

Josine Vendrik - Hotel manager, Manager, 22-7-2017

Beste heer / mevrouw,

Enorm bedankt voor deze fantastische review. We vonden het heel fijn om u te gast te hebben en zien u graag de volgende keer terug in Maastricht.

Gastvrije groet,

matige verblijfsaccomodatie

Erpee te Dee,
4-3-2017

Hotel ligt schuin tegenover het treinstation.

Heel vriendelijke ontvangst.

Redelijk geluidsarme kamer was/is echter aan de kleine kant, met een klein tafeltje en twee opklapbare stoelen; dus geen voorziening op je koffer op te plaatsen om te openen; dit moet je dus op de grond doen.

Een kluisje vond ik onder het bed aan het voeteinde.

Ontbijt was ruim voldoende.

Goed Wifi-contact.

Tegen viel de kleine kamerruimte met nergens een mogelijkheid om je koffer op te plaatsen

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 11-3-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling, we delen deze mooie punten met ons hele team. We vinden het erg jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest.

We gaan aan de slag met jullie feedback en we zouden het leuk vinden om jullie nog eens terug te zien.

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Townhouse in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Townhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.