Hotel Townhousestersterster

529 reviews over Hotel Townhouse

• 2019
    3Anoniem31-08-2019

Nooit meer

Overnachting tijdens een weekendje weg. Wij kwamen aan in de kamer en vonden een stuk van een vingernagel in de kamer. Tevens zaten er poep-resten in de WC. Ronduit smerig! Niet wat je mag verwachten voor deze prijs!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gisela Bonnemaijers18-06-2019

Geweldig

Heerlijke plek! Ontvangst is super. Het kopje soep maakt hierin net het verschil. Personeel is super. Ik had een fout gemaakt bij het boeken en er zijn dus tich nog hotels die daarin meedenken. Kortom chappeau!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fieneke De Haan13-02-2019

Fantastisch!

Dit hotel is echt een aanrader! Erg gezellig ingericht, hele fijne sfeer, ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. De ligging was voor ons perfect. Tegenover het station en 10 minuten wandelen naar de binnenstad. Een tip om goedkoop te parkeren; Park en Walk parkeerterrein Stadspark/Kennedybrug.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Sietze Boonstra07-09-2018

Bourgondisch vriendelijk Limburg

De basic kamer is wel klein Maar als je er alleen voor zaken bent ? We kregen een gratis upgrading voor een grotere kamer , vriendelijk personeel ! Bij aankomst stond er een ontvangst met gratis kop soep klaar . Het ontbijt is gevarieerd en van goede kwaliteit. De kamer gaf een huiskamer gezellig idee Parkeergarage auto op loopafstand Treinstation op loopafstand
    Centrum op loopafstand . savonds kun je naast de receptie terecht voor een slaapmutsje en gezelligheid
    Kortom Bourgondisch Limburgse mentaliteit .

Gereisd met partner in september 2018

• 10Jorin27-08-2018

Een top locatie voor een dagje Maastricht.

Top locatie met erg vriendelijk personeel, rustige wijk en mooie kamers. Het enige nadeel is dat het geen grote kamers zijn. Maar die heb je ook niet echt nodig als je in Maastricht rond gaat wandelen en maar 1 nacht verblijft.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Suus11-05-2018

Aanrader

Prima hotel in een prachtige stad. Ruime kamers, schoon sanitair. Ik zou er zo nog een keer naartoe gaan!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Sandra06-01-2018

Perfecte ligging, basic hotel

Prima ligging en prettig ontvangst. Kamer netjes, maar sober. Weinig zitplaatsen voor ontbijt (weinig tafels. Veel plekken tegen blinde muur)

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 08-01-2018

Beste Sandra,

Dankjewel voor deze review. De ligging is inderdaad erg fijn, zo in het stadsgedeelte wyck. Deze is tegenover het station tot aan de oude brug. Vol met kleine authentieke winkeltjes en barretjes.

Het ontbijt vind plaats in het Townhouse Hotel, dit is er tegenover gelegen. Wat jammer dat het zo druk is geweest tijdens het ontbijt. We kunnen ons voorstellen dat jullie dit graag wat rustiger hadden gezien.

Hartelijke groet, Josine Vendrik - Hotel Manager

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Schuijers16-10-2017

Ontbreekt aan niks

Het soepje bij aankomst is superleuk. De XL kamer ziet er heel leuk uit. Lekker bed. Wel gehorig doordat het station voor de deur ligt. (vooral af en aan rijdende bussen) Heerlijk bad, maar douchen is echt heel onhandig. Dat doe je in bad, dit staat in de slaapruimte, je spuit alles nat met je douchekop en deze kun je nergens ophangen. Vriendelijk personeel. Parkeergelegenheid is ideaal.

Josine Vendrik - Hotel manager, Manager, 21-10-2017

Beste Schuijers,

Dankjewel voor deze mooie acht!! We waarderen dit enorm en we hopen jullie nog eens terug te zien in het mooie Maastricht.

Hartelijke groet

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Cobie en Gert07-08-2017

Onwijs goed!!

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en vlakbij het station. De ontvangst was heel erg vriendelijk. We mochten meteen een kopje soep en/of koffie of thee nemen. Kregen goed advies over restaurantjes waar je lekker kunt eten. Kamers waren kraakhelder en er is aan veel leuke kleine extra 's gedacht. Kortom een hotel waar we zeker nog eens naartoe gaan.

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 26-08-2017

Hallo Cobie en Gert,

Wat fijn om te lezen dat jullie verblijf zo naar wens was. We waarderen dit enorm, ik ga zeker deze review met de rest van het team delen!

Heel erg bedankt en graag tot een volgende keer!

Hartelijke groet,

Josine Vendrik - Hotel Manager

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Anita Mels-van Loenen30-07-2017

Geweldig!

Meteen bij binnenkomst in het hotel voel je de gezelligheid! Kleurrijk, heerlijke hoekjes met fijne banken, planten, boeken. Een jonge dame heet ons welkom, zij geeft ons een hand en stelt zich voor. Dat geeft een fijn gevoel. Vrolijkheid en vriendelijkheid staan voorop. Een heerlijke zelfgemaakte soep gaat er wel in! De kamers zijn met zorg ingericht. Wij werden erg blij van alles!! Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat ik persoonlijk de bedden te hard vind.

Josine Vendrik - Hotel Manager, Manager, 26-08-2017

Beste Anita,

Wow, wat een geweldige punten, dankjewel hiervoor, we waarden dit enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons.

Zien we jullie nog eens terug?

Hartelijke groet,

Josine Vendrik - Hotel Manager

Gereisd met vrienden in juli 2017

30 tips over Hotel Townhouse

• Sanne, 27-11-2013

Ga 's avonds nog even een lekkere borrel of lekker wijntje doen in 'de woonkamer'.

• M.v.L., 04-04-2014

Maak een scooter tocht door Zuid Limburg.

• Erik Jan de Wilde, 28-05-2014

Beetje luidruchtig 's ochtends aan de straatkant. dus als je daar gevoelig voor bent, ga aan de achterkant.

2 vragen over Hotel Townhouse

• van Haaften, 24-02-2019

Nooit meer

Mijn vrouw had een wonderbox High tea voor 2 personen voor haar verjaardag gekregen en die hebben we in dit hotel verzilverd. Van alles wat er bij deze High tea geserveerd werd, was alleen de (gekochte?) makron te eten. De pancakes waren 2 stukken karton, de sandwiches verdord met verlepte groente en de rest navenant. De serveerster wist me te vertellen dat alles vers gemaakt was. Helaas was dat voor het ontbijt en wij waren er om 3 uur 's middags. Kortom de hele high tea was een aanfluiting.

• Ruben, 24-08-2016

Hoe zijn de parkeermogelijkheden rondom het hotel? Ik vind €22,50 nogal prijzig per dag.

Erpee te Dee, 04-03-2017

ik was per trein gekomen.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer