Bed and Breakfast

70 reviews over Bed and Breakfast Townhouse 51 in het Nederlands

Fantastische B&B

Wendy Groen,
26-11-2017

Wat een super B&B. En wat zijn John en Tineke leuk en gastvrij. Kamer was superschoon en van alle gemakken voorzien. En dan het ontbijt👍 je kan de lunch overslaan. Kortom wij hebben genoten. Dit was onze 1e keer B & B. Wij zijn om. Bedankt John en Tineke

Gereisd met partner in november 2017

Gewoonweg fantastisch!

Sydney
4-3-2015

Wat een heerlijk verblijf heb ik weer gehad bij John en Tineke in Maastricht. Na een dag hard werken, kon ik heerlijk uitrusten in de ruime, luxe en perfecte verzorgde kamer! Een heerlijk bed, top badkamer en verrukkelijk ontbijt. Zo kon ik fris en fruitig het harde werk de volgende dag weer voortzetten. Aan niks ontbreekt en de gastheer en gastvrouw leggen je toch volledig in de watten. Ik kom maar snel weer, John en Tineke! Met alle plezier ;-)

Gereisd alleenreizend in maart 2015

Tip top accommodatie en verzorging

Charles van der Mee
12-4-2014

Bed en Breakfast Townhouse 51 biedt bijzonder veel service en fantastisch ingerichte kamer(s). Heeft een geweldige tuin waarin het heerlijk toeven is. Genoten van het uitgebreide en uitstekend verzorgde ontbijt. De service en vriendelijkheid van de gastvrouw Tineke van Wijk verdient alle lof. Kortom, een verblijf in Townhouse 51 is een beleving in een Maastrichtse omgeving waar het geweldig verblijven is.

Gereisd met partner in april 2014

Heeeeeerlijk!!!

mary tjong a tjoe
20-2-2014

Alles wat hier bij de beoordelingen staat klopt! Geweldige lieve mensen die voor je klaar staan en je het echt naar je zin maken.Super ontbijt, heerlijke kamer (wel even wennen dat alles open is qua badkamer/toilet/slaapkamer) maar wij hebben het enorm naar ons zin gehad. Geweldig dat John je overal naartoe brengt in zijn Jaguar en tips geeft en de liefdevolle touch van Tineke maakt dit adres compleet!

Gereisd met partner in februari 2014

in één woord: geweldig!!

Tom Verbeek
3-11-2013

Townhouse 51 heeft enkel positieve punten: leuke ontvangst, prima service, prachtige luxueuze kamer en een fantastisch ontbijt. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastisch !..

Bouts glenn
20-10-2013

Super vriendelijke mensen!! Zeer netjes !! Ongelofelijke service !!! Echt een aanrader !!! Je voelt je van de eerste minuut thuis !! Hou je van B&B dan moet je deze zeker proberen. Glenn&Wendy

Gereisd met partner in oktober 2013

topklasse b§b

benny Geebelen
31-5-2013

heerlijk,perfekte invulling,pure verwennerij ,een heel bijzondere vlotte en lieve gastvrouw.onze kamer was indrukwekkend.het ontbijt was topkwaliteit

Gereisd met partner in mei 2013

Fantastisch!!!!!!

Dieter & Sophie
20-5-2013

B&B Townhouse51 is pure verwennerij!!! Een mooie kamer, op een ideale ligging met een fantastische gastvrouw en gastheer! Hartelijke dank voor het super verblijf en jullie onvergetelijke gastvrijheid! Dieter & Sophie

Gereisd met partner in mei 2013

Fantastische ervaring!

Céline Tack
23-12-2012

Townhouse 51 is één woord super. Tineke en John zijn zeer gastvrije en lieve mensen die je echt wel kunnen verwennen. Niets is voor hen te veel gevraagd. De kamer is zeer verzorgd, ruim en smaakvol ingericht. Het ontbijt is ongelooflijk. Er is veel keuze en Tineke bereidt alles met zeer veel liefde. Het is zeker een adresje waar wij nog eens terug gaan. Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in december 2012

fantastische plek!!

christel en wiebe
4-11-2012

Wat hebben we genoten van de gastvrijheid en warmte van Tineke en John. Met hun hele hart en ziel willen zij het je naar de zin maken. Een enorme verwennerij en een' warm bad', waar we in terecht kwamen. Luxe in al zijn vormen!! Dank jullie wel, we hebben enorm genoten, en komen graag nog eens terug! Christel en wiebe

Gereisd met partner in november 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Townhouse 51 in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Townhouse 51 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.