Bed and Breakfast Townhouse 51

Meer bedandbreakfast info

70 reviews over Bed and Breakfast Townhouse 51

• 10Wendy Groen26-11-2017

Fantastische B&B

Wat een super B&B. En wat zijn John en Tineke leuk en gastvrij. Kamer was superschoon en van alle gemakken voorzien. En dan het ontbijt👍 je kan de lunch overslaan. Kortom wij hebben genoten. Dit was onze 1e keer B & B. Wij zijn om. Bedankt John en Tineke

Gereisd met partner in november 2017

• 10Sydney04-03-2015

Gewoonweg fantastisch!

Wat een heerlijk verblijf heb ik weer gehad bij John en Tineke in Maastricht. Na een dag hard werken, kon ik heerlijk uitrusten in de ruime, luxe en perfecte verzorgde kamer! Een heerlijk bed, top badkamer en verrukkelijk ontbijt. Zo kon ik fris en fruitig het harde werk de volgende dag weer voortzetten. Aan niks ontbreekt en de gastheer en gastvrouw leggen je toch volledig in de watten. Ik kom maar snel weer, John en Tineke! Met alle plezier ;-)

Alleen gereisd in maart 2015

• 10Charles van der Mee12-04-2014

Tip top accommodatie en verzorging

Bed en Breakfast Townhouse 51 biedt bijzonder veel service en fantastisch ingerichte kamer(s). Heeft een geweldige tuin waarin het heerlijk toeven is. Genoten van het uitgebreide en uitstekend verzorgde ontbijt. De service en vriendelijkheid van de gastvrouw Tineke van Wijk verdient alle lof. Kortom, een verblijf in Townhouse 51 is een beleving in een Maastrichtse omgeving waar het geweldig verblijven is.

Gereisd met partner in april 2014

• 9mary tjong a tjoe20-02-2014

Heeeeeerlijk!!!

Alles wat hier bij de beoordelingen staat klopt! Geweldige lieve mensen die voor je klaar staan en je het echt naar je zin maken.Super ontbijt, heerlijke kamer (wel even wennen dat alles open is qua badkamer/toilet/slaapkamer) maar wij hebben het enorm naar ons zin gehad. Geweldig dat John je overal naartoe brengt in zijn Jaguar en tips geeft en de liefdevolle touch van Tineke maakt dit adres compleet!

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Tom Verbeek03-11-2013

in één woord: geweldig!!

Townhouse 51 heeft enkel positieve punten: leuke ontvangst, prima service, prachtige luxueuze kamer en een fantastisch ontbijt. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Bouts glenn20-10-2013

Fantastisch !..

Super vriendelijke mensen!! Zeer netjes !! Ongelofelijke service !!! Echt een aanrader !!! Je voelt je van de eerste minuut thuis !! Hou je van B&B dan moet je deze zeker proberen. Glenn&Wendy

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10benny Geebelen31-05-2013

topklasse b§b

heerlijk,perfekte invulling,pure verwennerij ,een heel bijzondere vlotte en lieve gastvrouw.onze kamer was indrukwekkend.het ontbijt was topkwaliteit

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Dieter & Sophie20-05-2013

Fantastisch!!!!!!

B&B Townhouse51 is pure verwennerij!!! Een mooie kamer, op een ideale ligging met een fantastische gastvrouw en gastheer! Hartelijke dank voor het super verblijf en jullie onvergetelijke gastvrijheid! Dieter & Sophie

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Céline Tack23-12-2012

Fantastische ervaring!

Townhouse 51 is één woord super. Tineke en John zijn zeer gastvrije en lieve mensen die je echt wel kunnen verwennen. Niets is voor hen te veel gevraagd. De kamer is zeer verzorgd, ruim en smaakvol ingericht. Het ontbijt is ongelooflijk. Er is veel keuze en Tineke bereidt alles met zeer veel liefde. Het is zeker een adresje waar wij nog eens terug gaan. Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in december 2012

• 9christel en wiebe04-11-2012

fantastische plek!!

Wat hebben we genoten van de gastvrijheid en warmte van Tineke en John. Met hun hele hart en ziel willen zij het je naar de zin maken. Een enorme verwennerij en een' warm bad', waar we in terecht kwamen. Luxe in al zijn vormen!! Dank jullie wel, we hebben enorm genoten, en komen graag nog eens terug! Christel en wiebe

Gereisd met partner in november 2012

Bed and Breakfast Townhouse 51 info